دروغ خطرناکی به نام دستگاه افزایش دهنده سایز آلت تناسلی مردان + فیلم

منبع: نمکستان

196

1398/9/25

02:37


دروغ خطرناکی به نام دستگاه افزایش دهنده سایز آلت تناسلی مردان نمکستان» یک ارولوژیست در گفتگو با خبرگزاری آنا اظهار داشت: “دستگاه افزایش دهنده سایز آلت تناسلی مردان، نه‌تنها مشکلی از آن‌ها حل نمی‌کند، بلکه باعث بروز بیماری‌های خطرناکی می‌شود”. دکتر محمدرضا صفری‌نژاد در ادامه توضیح داد: « متأسفانه امروزه در شبکه‌های ماهواره‌ای این دستگاه‌ها […]

دروغ خطرناکی به نام دستگاه افزایش دهنده سایز آلت تناسلی مردان

دستگاه افزایش دهنده سایز آلت تناسلی

نمکستان» یک ارولوژیست در گفتگو با خبرگزاری آنا اظهار داشت: “دستگاه افزایش دهنده سایز آلت تناسلی مردان، نه‌تنها مشکلی از آن‌ها حل نمی‌کند، بلکه باعث بروز بیماری‌های خطرناکی می‌شود”. دکتر محمدرضا صفری‌نژاد در ادامه توضیح داد:

« متأسفانه امروزه در شبکه‌های ماهواره‌ای این دستگاه‌ها به‌شدت تبلیغ می‌شود و افراد بسیاری آن را تهیه و استفاده کرده‌اند. همین موضوع نه تنها مشکلی از آن‌ها برطرف نکرده، بلکه به دلیل ضربه‌ای که به دستگاه تناسلی وارد کرده است، باعث بروز بیماری پیرونی می‌شود. پیرونی نیز موجب بروز پلاک‌هایی بر روی دستگاه تناسلی می‌شود، که این پلاک‌ها دستگاه تناسلی را به سمت خود منحرف می‌کند و همین امر موجب انحراف دستگاه تناسلی در مردان می‌شود.»

این ارولوژیست درباره علل انحراف دستگاه تناسلی مردان گفت:« انحراف دستگاه تناسلی در مردان به دو دسته مادرزادی و اکتسابی تقسیم‌بندی می‌شود، که نوع مادرزادی آن از بدو تولد نوزاد را درگیر می‌کند اما علائم آن پس از سن بلوغ ظاهر می‌شود. اما در نوع اکتسابی مردان به دنبال بیماری خطرناکی به نام پیرونی، دچار انحراف دستگاه تناسلی، می‌شوند که در این موارد اگر مردان هنگام نعوظ دچار مشکل نشوند، اصلاح صورت نمی‌گیرد اما اگر هنگام نعوظ برای مردان مشکلی ایجاد شود، فرد باید تحت عمل جراحی قرار بگیرد. ۱۰ درصد مردان دچار انحراف دستگاه تناسلی هستند، در ۹۰ درصد موارد مردان دچار انحراف به سمت چپ می‌شوند.»
صفری‌نژاد درباره علائم انحراف دستگاه تناسلی که به‌صورت اکتسابی افراد را درگیر می‌کند، گفت:« مهم‌ترین علامت این بیماری درد شدید هنگام نعوظ است؛ به‌گونه‌ای که این افراد در روابط زناشویی دچار مشکل می‌شوند. به‌همین دلیل به افراد توصیه می‌شود با مشاهده این علامت و انحراف دستگاه تناسلی که با چشم نیز مشهود است، به ارولوژیست مراجعه کنند.»

در همین زمینه بهتر است به صحبت های دکتر حسین کرمی فوق تخصص کلیه و مجاری ادراری نیز توجه کنید که از لحاظ علمی کاملا به این مسئله پرداخته است:

 

دروغ خطرناکی به نام دستگاه افزایش دهنده سایز آلت تناسلی مردان

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو