دستور پخت و طرز تهیه سوپ کدو حلوایی و لوبیا سیاه به روش سنتی

منبع: نمکستان

688

1398/9/25

02:53


دستور پخت و طرز تهیه سوپ کدو حلوایی و لوبیا سیاه به روش سنتی سایت تفریحی نمکستان » برای این پست آموزش طرز تهیه سوپ کدو حلوایی و لوبیا سیاه خوشمزه و لذیذ را آماده کرده ایم . برای مشاهده این آموزش آشپزی ، این پست را دنبال کنید. مواد لازم سوپ کدو حلوایی و […]

دستور پخت و طرز تهیه سوپ کدو حلوایی و لوبیا سیاه به روش سنتی

سوپ کدو حلوایی و لوبیا سیاه سوپ کدو حلوایی سوپ کدو حلوایی با شیر سوپ کدو حلوایی شف طیبه سوپ کدو حلوایی با زنجبیل سوپ کدو حلوایی هانی شف

سایت تفریحی نمکستان » برای این پست آموزش طرز تهیه سوپ کدو حلوایی و لوبیا سیاه خوشمزه و لذیذ را آماده کرده ایم . برای مشاهده این آموزش آشپزی ، این پست را دنبال کنید.

سوپ ذرت

مواد لازم سوپ کدو حلوایی و لوبیا سیاه

روغن زیتون   ۲ قاشق سوپخوری
پیاز خرد شده   ۱ و نیم فنجان
سیر ریز شده   ۴ حبه
زیره سبز آسیاب شده   ۱ قاشق سوپخوری
فلفل قرمز تازه آسیاب شده   ۱ قاشق چایخوری
لوبیا سیاه   ۴ و نیم فنجان
کنسرو گوجه فرنگی بدون آب، خرد شده   ۱ فنجان
آب گوشت   ۴ فنجان
کدو حلوایی (کنسرو، پوره)   ۱و نیم فنجان، ۴۵۰ گرم
خامه ترش (برای تزئین)   به مقدار دلخواه
دانه کدو حلوایی (بو داده، برای تزئین)   به مقدار دلخواه

طرز تهیه سوپ کدو حلوایی و لوبیا سیاه

با آموزش طرز تهیه سوپ کدو حلوایی و لوبیا سیاه از سری آموزش های آشپزی سایت نمکستان در خدمتتون هستیم.برای تهیه سوپ کدو حلوایی و لوبیا سیاه ابتدا باید یک قابلمه مناسب انتخاب کنید وپیاز ، سیر ، زیره سبز ، پودر فلفل قرمز و قلقل سیاه را درون آن ریخته و روی آنها روغن بریزید وروش شعله متوسط اجاق قرار دهید تا زمانی که پیاز ها نز شوند و شروع به  قهوه ای شدن کنند.

سپس لوبیا سیاه را به همراه گوجه فرنگی ، آب گوشت و کدو حلوایی را درون قابلمه ریخته و مخلوط کنید.قابلمه را برای حدود ۲۵ دقیقه با در باز روی حرارت اجاق بگذارید و چند دقیقه ای یک بار هم بزنید تا کاملا غلیظ شود.اگر به سوپ تند علاقه دارید می توانید در همین حال سوپ را نوش جان کنید.برای لح کردن سوپ می توانید از گوشتکوب برقی استفاده کنید و سوپ را بطور کامل و یا حدودی لح کنید.البته می توانید از مخلوط کن نیز برای پوره کردن سوپ استفاده کنید.

سوپ را با خمیر ترش و دانه های کدو حلوایی بو داده شده تزئین کنید و نوش جان فرمایید.

دستور پخت و طرز تهیه سوپ کدو حلوایی و لوبیا سیاه به روش سنتی

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو