راهنمای مسافرت و نکاتی در مورد تور کیش ، تور مشهد و تور قشم

منبع: نمکستان

159

1398/9/25

03:09


راهنمای مسافرت و نکاتی در مورد تور کیش ، تور مشهد و  تور قشم جزیره کیش جزیره کیش یکی از جزیره‌های خلیج فارس و از توابع بخش کیش، شهرستان بندر لنگه در استان هرمزگان و از نقاط دیدنی استان هرمزگان در جنوب ایران است.  سالیانه مسافران زیادی از طریق تور کیش به این جزیره زیبا سفر می کنند و از مکان های دیدنی و جذاب این جزیره […]

راهنمای مسافرت و نکاتی در مورد تور کیش ، تور مشهد و  تور قشم

تور کیش , تور مشهد , تور قشم , قوانین تور

جزیره کیش

جزیره کیش یکی از جزیره‌های خلیج فارس و از توابع بخش کیش، شهرستان بندر لنگه در استان هرمزگان و از نقاط دیدنی استان هرمزگان در جنوب ایران است.  سالیانه مسافران زیادی از طریق تور کیش به این جزیره زیبا سفر می کنند و از مکان های دیدنی و جذاب این جزیره لذت می برند. طبیعت بکر و دست نخورده، فضای سبز دل‌انگیز، سواحل زیبا و آب‌های سحرآمیز لاجوردی اطراف کیش، این جزیره را به راستی نگین خلیج‌فارس کرده است. وجود تفرجگاه‌ها و تفریح‌گاه‌های متنوع و امکانات رفاهی مطلوب در هتل‌ها، مراکز پذیرایی و بازارهای الوان این منطقه جذابیت‌های آن را منحصر به فرد ساخته‌اند. با شرکت در تور کیش می توانید روزهای به یاد ماندنی را تجربه کنید. تورهای کیش عموما به صورت چارتر است و نوسان نرخ خیلی زیاد است.

مشهد مقدس

شهر مشهد مجموعه ای است از تقابل ها. شهری بزرگ با مرکزی جمع و جور و دوست داشتنی. شهری مدرن،دارای فن آوری بالابهمراه پیشینه ای پرافتخارو میراث معماری پرجاذبه به خصوص عجایب معماری موجود در مجموعه  .. یک پایتخت معماری سنتی اسلامی که الگو می باشد وهنوز در اطراف و اکناف آن آثاری از بازارچه های سنتی به چشم می خورد. تور مشهد بعد از کیش پرظرفدارترین تور داخلی است و تنوع پرواز چارتری و هتل در آن بسیار زیاد است.

تور کیش , تور مشهد , تور قشم , قوانین تور

جزیره قشم

قشم به اندازه کیش طرفدار ندارد دلیل این امر هم محدودیت امکانات قشم، بافت شهری بهتر کیش و ارزان بودن تور کیش نسبت به تور قشم است. از لحاظ جاذبه های طبیعی قشم بسیار زیباتر است و عاشقان طبیعت قطعا قشم را بر کیش ترجیح خواهند داد. همچنین قشم برای خرید بسیار مناسب است!

تور کیش , تور مشهد , تور قشم , قوانین تور

صرفا جهت اطلاع

  • تور کیش عموما شامل بلیط هواپیما رفت و برگشت, اقامت در هتل , استقبال فرودگاهی , صبحانه به صورت بوفه و تخفیفات گردشگری می باشد. به صورت خاص برخی هتل ها تور را با نهار عرضه می کنند . برخی هتل ها نیز ترانسفر برگشت دارند.
  • اگر پرواز به صورت سیستمی باشد امکان کنسلی پرواز وجود دارد البته با درصد جریمه. اگر پرواز به صورت چارتر باشد امکان کنسلی وجود ندارد و پرواز سوخت کامل می شود. کنسلی هتل هم به شرط فروش مبلغ با درصد جریمه بازگردانده می شود.
  • زیرا در تور کیش , پرواز به صورت چارتر و هتل ها به صورت گارانتی می باشد. در صورتی که اگر به صورت جداگانه اقدام به سفر نمایید باید هتل را با نرخ آزاد خریداری نمایید و اگر بلیط از فرودگاه خریداری شود چند برابر بلیط چارتر است.
  • برای افراد بالا ی 5 سال  تور , کامل محسوب می شود یعنی شامل پرواز و هتل. برای افراد بین 2 تا 5 سال فقط هزینه پرواز محسوب می گردد. برای افراد زیر 2 سال هزینه بین 100/000 تا 120/000 تومان به عنوان بیمه پرواز استرداد می گردد.
  • مدارک شامل اسامی (نام و نام خانوادگی به همراه پیشوند و پسوند در صورت وجود ) و شماره ملی.
  • همراه داشتن کارت ملی جهت دریافت کارت پرواز و شناسنامه جهت پذیرش هتل الزامی است.
  • به هیچ عنوان امکان پذیرش هتل در صورت نداشتن محرمیت شرعی وجود ندارد. دقت شود محرمیت کلیه افراد نسبت به همدیگر در صورت اسکان در یک اتاق در هتل الزامی است. به عنوان مثال امکان اسکان 2 زوج در یک اتاق وجود ندارد.
  • ساعت تحویل اتاق 14 و تخلیه اتاق 12 می باشد و هتل هیچ گونه تعهدی در قبال واگذاری اتاق خارج از محدوده ذکر شده ندارد. 

منبع: http://bia2safa.net/goto/web/url/999294

راهنمای مسافرت و نکاتی در مورد تور کیش ، تور مشهد و  تور قشم

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو