آموزش مرحله به مرحله طرز تهیه خوراک راسته لذیذ خوشمزه و مجلسی

منبع: نمکستان

101

1398/9/25

04:56


آموزش مرحله به مرحله طرز تهیه خوراک راسته لذیذ خوشمزه و مجلسی سایت تفریحی نمکستان » برای این پست آموزش طرز تهیه خوراک راسته خوشمزه و لذیذ را آماده کرده ایم . برای مشاهده این آموزش آشپزی ، این پست را دنبال کنید. مواد لازم خوراک راسته گوشت راسته گوسفند با استخوان دنده ← 700 گرم […]

آموزش مرحله به مرحله طرز تهیه خوراک راسته لذیذ خوشمزه و مجلسی

خوراک راسته خوشمزه,خوراک راسته مجلسی,خوراک راسته گوسفندی,خوراک راسته با گوشت گوساله,خوراک راسته

سایت تفریحی نمکستان » برای این پست آموزش طرز تهیه خوراک راسته خوشمزه و لذیذ را آماده کرده ایم . برای مشاهده این آموزش آشپزی ، این پست را دنبال کنید.

سوپ ذرت

مواد لازم خوراک راسته

  • گوشت راسته گوسفند با استخوان دنده ← 700 گرم
  • سس خردل 2 قاشق غذاخوری
  • سرکه بالزامیک 1 قاشق غذاخوری
  • آرد سوخاری ساده بدون ادویه یک سوم پیمانه
  • روغن زیتون 3 قاشق غذاخوری
  • نمک و فلفل سیاه به مقدار لازم
  • رزماری یا ترخون یک چهارم قاشق چایخوری

خوراک مکزیکی خوشمزه,خوراک مکزیکی با مرغ,خوراک مکزیکی با گوشت,خوراک مکزیکی

طرز تهیه خوراک راسته

با آموزش طرز تهیه خوراک راسته از سری آموزش های آشپزی سایت نمکستان در خدمتتون هستیم. برای تهیه خوراک راسته ابتدا باید چربی و گوشت های اضافه پایین استخوان های راسته را جدا کنید تا کمی از استخوان ها پیدا باشد.

فر را روشن کرده و دمای آن را  200 درجه سانتیگراد تنظیم کنید. سپس 2 قاشق روغن زیتون و کمی نمک و فلفل روی راسته بمالید. وروی فویل داخل سینی فر در طبقه وسط فر  قرار دهید و اجازه دهید به مدت 30 دقیقه بماند تا کمی رست شود

اکنون زمان اضافه کردن سس قهوه ای می باشد.رز ماری یا ترخون را به خردل ، سرکه بالزامیک و کمی نمک مخلوط کنید و کنار بگذارید. در ظرفی دیگر آرد سوخاری بدون ادویه را ریخته و با استفاده از  قاشق باقی مانده روغن زیتون ، نمک و فلفل سایه را اضافه کرده و مخلوط کنید.

آرد را حسابی با قاشق مخلوط کنید طوری که روغن کاملا بخورد آرد برود. اکنون گوشت را از داخل فر بیرون بیاورید و سس قهوه ای تهیه شده را روی آن بمالید و بعد از آرد سوخاری تهیه شده روی آن بریزید.

با استفاده از پشت چنگال روی گوشت فشار دهید و دوباره آن را داخل سینی فر بگذارید. این بار دمای فر را 100 درجه سانتی گراد قرار دهید و بسته به نوغی که دوست دارید زمان آن را تنظیم کنید. خون دار  مدت 5 دقیقه ، نیم پز مدت 10 دقیقه ، کاملا مغز پخت به مدت 20 دقیقه.

بعد از پخته شدن گوشت آن را فر بیرون بیاورید و برش های مرتبی بین استخوان ها بزنید و هر قسمت استخوان را با گوشت همان قسمت جدا کنید و به همراه سبزیجات و سس مورد علاقه تان نوش جان کنید.

آموزش مرحله به مرحله طرز تهیه خوراک راسته لذیذ خوشمزه و مجلسی

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو