معیار های انتخاب بهترین نرم افزار CRM

منبع: نمکستان

99

1398/9/25

11:34


معیار های انتخاب بهترین نرم افزار CRM پیشرفت علوم کامپیوتری و استفاده از سیستم های هوشمند به جای نیروی انسانی منجر شد که بسیاری از فرایند ها به سمت ماشینی شدن هدایت شوند به نحوی که در بسیاری از کمپانی ها و شرکت های بزرگ به جای انسان و نیروی انسانی دستگاه های مکانیکی و […]

معیار های انتخاب بهترین نرم افزار CRM

معیار های انتخاب بهترین نرم افزار CRM

پیشرفت علوم کامپیوتری و استفاده از سیستم های هوشمند به جای نیروی انسانی منجر شد که بسیاری از فرایند ها به سمت ماشینی شدن هدایت شوند به نحوی که در بسیاری از کمپانی ها و شرکت های بزرگ به جای انسان و نیروی انسانی دستگاه های مکانیکی و الکترونیکی روی کار آمدند، این تحول در همه ی بخش های زندگی افراد رخنه کرده و بیش از پیش جای پای خودش را محکم کرده است.

نرم افزار CRM یا نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری نیز با همین برنامه تهیه و تولید شده است. نرم افزار CRM به طور کل به منظور سازماندهی و بهینه سازی هزینه و زمان در فرایند های کاری طراحی شده است، این موضوع بسیار ساده است، شما برای همه ی بخش های زندگی خودتان برنامه ریزی کرده اید، حالا اگر این برنامه ریزی منظم تر و دقیق تر و با کیفیت تر انجام شود بالطبع نتیجه ای که مدنظرتان است نیز بهتر و با کیفیت تر می شود.

بهترین نرم افزار CRM چیست ؟

اینکه بگوییم بهترین نرم افزار CRM چه نرم افزاری است به عوامل مختلفی بستگی دارد ، این عوامل می تواند در بعضی از نرم افزار ها عالی و در برخی دیگر حتی وجود نداشته باشد. ولی با همه ی این اوصاف نرم افزار CRM ای می تواند نمره کامل را دریافت کند که همه ی ویژگی هایی که مشترک یا همان صاحب کسب و کار لازم دارد را تحت پوشش قرار داده باشد. این ملزومات همان نیاز هایی است که مشتری با احساس کردن آنها قصد تهیه یک نرم افزار جامع مدیریت ارتباط با مشتری را دارد.

فاکتور های انتخاب بهترین نرم افزار CRM

شاید کار هایی که یک نرم افزار CRM انجام می دهد بیش از هزار یا حتی ۲ هزار عدد باشد اما فعالیت های اصلی و عمومی نرم افزار CRM شامل : گزارش گیری های منظم، ورود و ذخیره اطلاعات کامل مشتریان، ارسال پیامک و ایمیل به مشتریان به صورت تکی یا دسته ای، قرار دادن یادآوری و یادداشت، کنترل بخش های مختلف شرکت توسط مدیر سیستم تنها با چند کلیک، مدیریت پیک ، مدیریت چک و حسابداری و … که تنها بخشی از فعالیت های نرم افزار سی آر ام می باشد. فاکتور های انتخاب بهترین نرم افزار CRM نیز بر همین اساس مشخص می شوند.

  • پوشش دادن قابلیت های عمومی و لازم برای مشتری
  • خلاقیت و نو آوری در زمینه مدیریت ارتباط با مشتری
  • رابط کاربری ساده و زیبا و در عین حال پرکاربرد
  • پایداری بالا و قابلیت بروز رسانی دوره ای
  • امنیت بالا و پشتیبانی شبانه روزی و قدرتمند
  • قیمت مناسب بر اساس نوع کاربرد و ویژگی ها
  • دارا بودن نسخه های مختلف برای دسترسی در دستگاه های متفاوت
  • سرعت بالا و در عین حال دقیق

معیار های انتخاب بهترین نرم افزار CRM

دلایل اصلی استفاده از نرم افزار CRM

نرم افزار CRM همانطور که از نامش پیداست به منظور بهینه کردن و سازماندهی ارتباط با مشتریان استفاده می شود. با یک مثال برای شما مسئله را باز می کنم: ذهن انسان قادر به ذخیره سازی میزان محدودی از اطلاعات در زمان معینی می باشد. اگر بخواهید اطلاعات بیشتری را درزمان کمتری در حافظه خود نگهداری کنید احتمال فراموش کردن و اشتباه کردن به همان نسبت بالا می رود بدین منظور نرم افزار CRM مانند جایگزینی قدرتمند تر برای حافظه شما استفاده می شود، به این صورت که شما میزان بی نهایت اطلاعات مشتریان و مراجعه کنندگان کسب و کار خود را به سیستم وارد می کنید و خیالتان از این بابت که چیزی را از قلم بیاندازید راحت می کنید.

یادآوری رویداد یا جلسات کاری، زمان واریز یا برداشت از حساب و بسیاری از موارد دیگر را به عنوان یک دستیار به شما یادآوری می کند تا هیچ جای کار شما لنگ نماند. این دستیار می تواند هزاران فعالیت مفید و کاربردی برای کسب و کار شما انجام بدهد.

نتیجه

برای انتخاب یک نرم افزار CRM مناسب باید شرایط و ویژگی های زیادی را بسنجید و با دقت انتخاب خود را انجام دهید، اما همانطور که در طول مقاله عرض کردم نرم افزار سی آر ام را باید بر اساس نیاز خودتان تهیه کنید و با تحقیق متوجه این موضوع خواهید شد که کدام نرم افزار بیشتر به کار شما می آید. نرم افزار CRM سنا یکی از پرکاربرد ترین و به صرفه ترین نرم افزار CRM موجود می باشد که همه ی مواردی که در بالا به آن اشاره کردیم را دارا می باشد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو