هومن شاهی خواننده تیتراژ سریال زیرهمکف کیست؟ + زندگینامه کامل

هومن شاهی خواننده تیتراژ سریال زیرهمکف کیست؟ + زندگینامه کامل


منبع: کولاک

338

1398/9/25

13:43


سریال تلویزیونی ” زیر همکف ” به کارگردانی بهمن گودرزی و به تهیه کنندگی رضا جودی و با بازی هومن شاهی ، بی شک یکی از پربیننده ترین سریال های تلویزیونی چند سال اخیر خواهد بود! لازم به بیان است نام اول این سریال، ” چندراه ” بوده است. این سریال که چهره های مشهور گوناگونی نیز در آن حضور دارند، در ژانر طنز می باشد. بد نیست بدانید بهمن گودرزی ، کارگردان این سریال تلویزیونی، پیش از این دستیار کارگردانی و نویسندگی چند سریال و فیلم سینمایی را نیز بر عهده داشته است! آثاری چون فیلم سینمایی ” شیش و بش “، ” ما خیلی باحالیم ” و ” ثبت با سند برابر است ” و…

هومن شاهی

یکی از نکات جالب توجه پیرامون این سریال تلویزیونی طنز، حضور خواننده رپ مشهور یعنی ” هومن شاهی ” معروف به ” هومن گامنو ” (خواننده آهنگ سوسن خانم) در آن می باشد! علاوه بر این، هومن شاهی، تیتراژ سریال تلویزیونی ” زیر همکف ” را نیز خوانده است.

اما بهتر است کمی بیشتر با هومن شاهی آشنا شویم.

سید هومن شاهی معروف به ” هومن گامنو ” متولد خرداد ماه سال ۱۳۶۸ شمسی در شهر تهران می باشد. خانواده ی هومن، دارای اصالتی دزفولی می باشند. شاید جالب باشد که بدانید پدر هومن، دامپزشک می باشد و علاوه بر این، از خواننده های قدیم به شمار می آید! مادر وی نیز معلم بازنشسته دبستان است.

لازم به بیان است هومن دانشجوی انصرافی ترم سه رشته ی کامپیوتر از دانشگاه آزاد اسلامی می باشد! او درباره ی انصراف خود می گوید: ” به این نتیجه رسیدم که درس خواندن، وقت تلف کنی است و پول من نیز بی دلیل خرج می شود! “

هومن گامنو

اولین آهنگ هومن شاهی

هومن برای اولین بار و در سال ۱۳۸۴ شمسی، وقتی ۱۶ سال، سن داشت به صورت تفریحی و گذران وقت، یک آهنگ را از طریق میکروفون کامپیوتر خوانندگی کرد! اواین کار را چند بار دیگر امتحان کرد و به نظر خود جالب بود! این یعنی آغاز راه خوانندگی وی…

وی پس از مدتی به استودیوی ضبط صدا و موسیقی رفت و کار خود را با یک آهنگ غمگین به نام ” سوته دلان ” آغاز کرد! هومن در این باره می گوید: ” من اولین بار تو خونه یه آهنگی بود لوپش کردم. اون لوپه رو گذاشتم روش تکست نوشتم، بعد دیدم باحال شد یکی دیگه درست کردم رفتم استودیو، اولیشم یه آهنگی غمگینی بود به نام سوته دلان که ۱۶ ساله بودم، منتشر کردم. “

او در همان زمان ها، در یک استودیوی موسیقی در شهر کرج با گروه ” بروبکس ” آشنا شد! این آشنایی سبب شد تا او در سال ۱۳۸۸ شمسی با این گروه، آهنگی به نام ” از حرامسرا تا آمستردام ” را منتشر نماید.

لازم به بیان است ” بروبکس ” یک گروه موسیقی ایرانی است که اعضای آن در داخل ایران ساکن هستند. این گروه، نخستین گروه موسیقی خانگی ایرانی هستند که کمپانی ” آونگ موزیک ” آلبوم های آن ها را منتشر کرده است!

زندگینامه کامل هومن شاهی

گامنو یعنی چه؟

شاید جالب باشد که بدانید هومن به سبب سبک جدیدی از موسیقی تلفیقی، ” گامنو ” را به عنوان فامیلی هنری خود انتخاب کرد! و با انتشار موزیک ویدیوی ” سوسن خانم ” به شهرت رسید.

هومن درباره نام ” هومن گامنو ” می گوید: ” معنی آن مشخص است! یعنی گام نو، یعنی قدمی نو و هم گام موسیقی… ” بیشتر آهنگ هایی که از هومن گامنو منتشر شده است، همه شاد و پر انرژی هستند و آهنگ های او ساده نیز می باشند.

زندگینامه گامنو

آهنگ ” سوسن خانوم “

کلیپ آهنگ ” سوسن خانم ” با حضور خومن گامنو در کافه پاریس تهران فیلمبرداری شد و در سال ۱۳۸۸ شمسی پخش شد. نماهنگ ” بدو دیره ” نیز با حضور گامنو در سال ۱۳۹۰ شمسی اجرا شد. در سال ۱۳۹۱ شمسی، آهنگ ” قدرت دست خانوماس” هم با حضور هومن شاهی فیلمبرداری شد.

در سال ۱۳۹۵ شمسی نیز آهنگ ” عین مامان منه ” با حضور گامنو منتشر شد.

هومن شاهی

درآمد عجیب گامنو از خوانندگی

گامنو پس از گذشت مدتی، با گروه ” بروکس ” به عنوان خواننده ی مهمان در عروسی ها شروع به فعالیت کرد! او در این باره می گوید در سال ۱۳۹۱ شمسی، برای ۲۰ دقیقه اجرا، مبلغ ۷ میلیون تومان می گرفته است.

گامنو

گامنو و فعالیت با خندوانه

هومن گامنو که در موسیقی طنز دیگر صاحب نام شده بود؛ در سال های ۱۳۹۳ شمسی و همچنین ۱۳۹۴ شمسی به سبب آشنایی با رامبد جوان و برنامه خندوانه معرفی شد و توانست چیزی در حدود ۲۰ قطعه موسیقی بی کلام برای این برنامه تلویزیونی بسیار پرطرفدار بسازد! او سپس با ساخت قطعات باکلامی چون ” بخند خندوانه “، ” خلیج فارس ” و ” بکوب پا دست ” بسیار موفق شد! اما جالب است بدانید تا مدت ها، به خاطر فعالیت های سابق او، نام وی در تیتراژ برنامه ” خندوانه ” آورده نمی شد!

گامنو در سریال زیر همکف

حضور گامنو در سریال تلویزیونی ” زیر همکف

هومن همراه با رفع ممنوعیت ها و در کنار فعالیت های موسیقی مجاز خود، در سال ۱۳۹۸ با سریال تلویزیونی ” زیر همکف ” به جلوی دوربین رفته است تا اولین تجربه ی خود در را عرصه ی بازیگری کسب کند.

سریال تلویزیونی ” زیر همکف ” به کارگردانی بهمن گودرزی و به تهیه کنندگیرضا جودی و با حضور بازیگرانی چون برای شبکه اول سیما ساخته شده است. او در کنار ویدا جوان، نگین معتضدی، زهرا گلدوست، خاطره حاتمی و… به ایفای نقش پرداخته است.

زندگینامه کامل هومن گامنو

زندگی شخصی هومن شاهی

هومن تاکنون ازدواج نکرده است و مجرد می باشد. البته او در یکی از مصاحبه های خود گفته است: ” من مجردم اما یدونه دارم، دوسش دارم! “

هومن درباره خوانندگی خود می گوید: ” شعر و آهنگ تمام موزیک هایی که از من منتشر شده است را خودم نوشته ام! تنها تنظیم ترانه ها را دوست دیگرم انجام می دهد! ما یک استودیوی خانگی در کرج داریم. “

البته او یک فست فود در شهر کرج و تهران به نام ” گام برگر ” نیز دارد!

گامنو

آهنگ های هومن گامنو

  • رستم
  • اکشن
  • تله کابین
  • تعطیلاتینه
  • زامبی
  • سوته دلان
  • آمستردام تا تگزاس
  • همسایه
  • هنوزم هستی
  • خندوانه
  • جامون بالاست و…

گامنو

آدرس اینستاگرام هومن شاهی

http://bia2safa.net/goto/web/url/1004103

کادر امتیازدهی

امتیاز کاربران: اولین نفری باشید که امتیاز می دهد!

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو