دانلود بازی ۳۰۰۰th Duel برای کامپیوتر – نسخه PLAZA

دانلود بازی ۳۰۰۰th Duel برای کامپیوتر – نسخه PLAZA


منبع: دانلود ها

144

1398/9/25

19:09


در بازی ۳۰۰۰th Duel شما یک قهرمان ناشناس هستید و هیچ خاطره ای را هم به یاد نمی آورید. این پس زمینه داستانی باعث می شود که در سرتاسر بازی به دنبال هویت خود باشید و نفهمید که برای چه این چالش ها را تحمل می کنید. این شخصیت بسیار مرموز است و حتی صورت خود را هم پوشانده است. به این سرزمین ناشناخته سفر کنید و فراموش نکنید که با رسیدن به پایان این ماجراجویی، حقیقتی را کشف خواهید کرد که هضم آن برای شما دشوار خواهد بود. هویت این فرد ترسناک است و با رسیدن به اتمام بازی، همه چیز روی واقعی خودش را به شما نشان خواهد داد. دیدن چنین دنیایی با بیومتریک های مختلف زیبا است و ۳۰۰ نوع از این موارد را در بازی کشف خواهید کرد. ۱۵۰ باس مختلف در بازی وجود دارد که همگی جثه بسیار بزرگی دارند و فراتر از دنیای بازی دیده می شوند. گیم پلی پلتفورمر بازی جایی برای به کار بردن سرعت است و باید ضربات خود را با نهایت تمرکز و دقت وارد کنید. حملات بازی مبتنی بر تیغه هم خواهند بود و می توانید با پرتاب آن ها، اجازه از دست رفتن ضربان قلب خود را ندهید. از گیم پلی استراتژیک بازی بهره ببرید و دشمنان خود را در فواصل دور نگه دارید.

۳۰۰۰th Duel PC-PLAZA

دانلود-بازی-3000th-Duel

بازی ۳۰۰۰th Duel وقایع پراکنده ای را برای شما تعریف می کند و کم کم هویت واقعی این فرا برای شما ثابت می شود. شخصیت هر بازیکن در نوع نبردهایش هم دیده می شود و این به شما کمک می کند که فنون وی را بشناسید و دفاع خوبی را از خود نشان دهید. حملات با شمشیر خسارت بالایی برای شما دارد و باید فراموش نکنید که در صورت نداشتن قدرت باید دور باشید و نگذارید که زندگی شما زودتر از حد معمول به پایان برسد. در طول مسیر به دیالوگ ها و دشمنان خود توجه کنید و سعی کنید درک بالایی از شخصیت خود و دنیای فانتزی بازی داشته باشید.

info

A hero with no memory, and with a mysterious mask covering his face, is thrown out into this land of unknown. Reaching to an end of his journey, he discovers a truth that is hard to swallow – something terrifying about his true identity…

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows 7

Processor: Intel Core 2 Duo E4400

Memory: 2 GB RAM

Graphics: GeForce 8800GTX

DirectX: Version 11

Storage: 3 GB available space

سیستم پیشنهادی:

OS: Windows 10

Processor: Intel Core i5

Memory: 4 GB RAM

Graphics: GeForce GTX 560

DirectX: Version 11

Storage: 3 GB available space

راهنمای نصب

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) فایل های موجود در پوشه PLAZA را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

5) از اجرای بازی لذت ببرید.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود

دانلود بازی 3000th Duel-PLAZA با لینک مستقیم


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو