سفر به جزیره کیش | گشت و گذاری شاد در هوای خلیج فارس

325

1398/9/25

23:12

تا حالا شده از همه چیز خسته شده باشین و بخواین کوله بار ببندین و یه سفر کوتاه اما جالب رو تجربه کنین؟! یا اینکه تعطیلاتی طولانی پیش روتون باشه و بدنبال یه مقصد گردشگری ایده آل و مناسب فصل هستین؟ یا اصلا دلتون میخواد برین سفر، ولی نمیتونین از پس هزینه هاش بربیاین... خب، در هر کدوم از شرایطی که گفتیم هستین و سفر به دغدغه اصلی زندگیتون تبدیل شده، ما یه پیشنهاد باحال واستون داریم... با ما همراه شین تا بریم جنوب ایران....جنوبی که همیشه برای سفر وسوسه انگیزه با زیبایی های طبیعی، مراکز تفریحی و پاساژهایی که در دل خودش جا داده و همچنین، آب و هوایی که با اینکه ممکنه بعضی ها رو آزار بده، ولی بر جذابیت های بی بدیل این منطقه اضافه میکنه....همراهان همگردی، تو دنیای زیبایی های جنوب ایران، جزیره کیش مثل نگین انگشتر می درخشه و به همین خاطر، گردشگرای زیادی سفر به کیش رو تو لیست سفراشون به جنوب قرار میدن.....همراه ما باشین تا بریم کیش و در بین این همه زیبایی، کمی با هم بگردیم......اگه واسه کیش گردی آماده هستین، کوله بار ببندین تا از قافله جا نمونین......پیش به سوی جاذبه های گردشگری کیش!

کیش

شروع سفر به جزیره کیش

ما بلیط هامونو برای سفر به کیش خریدیم و برعکس همیشه، خودمونو به موقع به فرودگاه رسوندیم، آخه تصمیم گرفتیم با هواپیما بریم جزیره کیش......کمی تو سالن انتظار فرودگاه معطل شدیم که خب، طبیعیه....فرصت خوبی بود برای هم صحبتی با همراهان.

بالاخره انتظارها به سر رسید و سوار هواپیما شدیم....اونقدر ذوق سفر به کیش رو داشتیم که با همسفرامون کلی درباره برنامه هامون و اینکه کجا بریم و چه جاهایی رو ببینیم، حرف زدیم تا زمان زودتر بگذره.....یه چرت کوتاه هم زدیم و وقتی چشم باز کردیم و از پنجره هواپیما بیرون رو دیدیم، حس کردیم واقعا رسیدیم به بهشت....جزیره کیش و عظمتش درست زیر پامون بود.....سلام بر کیش زیبا و باشکوه!

سلام بر کیش زیبا و دیدنی

رفتیم هتل

خب، با اینکه کل سفر هوایی مون برای رسیدن به جاذبه های گردشگری کیش رو مشغول حرف زدن بودیم، ولی بازم خسته شدیم....پس، تصمیم گرفتیم اول بریم هتل و آبی به دست و صورتمون بزنیم و کمی استراحت کنیم.....مستقیم از فرودگاه یه ون گرفتیم و بار و بندیلمون و گذاشتیم پشتش و راهی هتل شدیم .....تو راه هم کلی عکسای باحال انداختیم.....رسیدیم هتل و اتاقامون رو تحویل گرفتیم......همین اول راه، با دیدن این همه زیبایی مطمئن شدیم که تو انتخاب جزیره کیش به عنوان مقصد سفر اشتباه نکردیم.....اینقدر که همه چیز فوق العاده بود.

شروع کیش گردی

با برنامه ریزی های که واسمون انجام داده بودن و بعد از کمی استراحت، رفتیم رویداد جاده ابریشم کیش و کلی اطلاعات مهم بدست آوردیم....البته، شایان ذکره که این همایش در سفر به کیش، دو روزه بود.

رویداد جاده ابریشم کیش

رویداد جاده ابریشم کیش 2

دیدنی های کیش

بعد از تموم شدن رویداد جاده ابریشم کیش، با کوله باری از اطلاعات تازه کیش گردیمون رو شروع کردیم .....آخه مگه میشه، اومد به این بهشت و از جاذبه های گردشگری کیش دیدن نکرد؟!

جاذبه های گردشگری جزیره

با حال و هوای دریا چطورین؟ خنکی آب و گرمای هوای جنوب......واقعا چه تضاد قشنگی....معرکه است....رفتیم کنار آب که خستگی شرکت تو رویداد رو بی رنگ کنیم.

حال و هوای دریا

روز به نصفه رسیده و همونطور که همه می دونین اصلا نمیشه شبای جزیره کیش رو از دست داد......ما هم با همسفرامون آماده شدیم که یه شب رویایی رو در پناه زیبایی هایی کیش داشته باشیم، شبی پر از خنده و مرور خاطرات شیرین گذشته.

شبای جزیره

به پیشنهاد دوستان، تصمیم گرفتیم تا برای شب گردی به هنگام سفر به کیش، ماشین کرایه کنیم.....با اینکه غروب بود و هوا رو به خنکی می رفت، ولی باید به نظر جمع احترام میزاشتیم.

ماشین کرایه کنیم

ماشین کرایه کردیم و غروب رو مهمون کافه گالری راسپنا و تماشای دلربایی کشتی یونانی که یکی از جاذبه های گردشگری کیش هست، شدیم.

کافه گالری راسپنا

کشتی یونانی تو زیبایی غروب آفتاب جزیره، زیباییش دو برابر میشه....با اینکه شلوغ بود، ولی ما تماشای این منظره رو از دست ندادیم و کلی فیلم و عکس باحال تهیه کردیم.

کشتی یونانی

تو ادامه مسیر به ایستگاه شتر سواری رفتیم و با این موجودات دوست داشتنی البته با حضور افراد محلی و کار بلد، اوقات شادی رو گذروندیم....تجربه جالبی بود....البته گاهی هم ترسیدیم که نکنه از اون بالا سقوط کنیم....ولی، خدا رو شکر به خیر گذشت و همه چی خوب بود.

ایستگاه شترسواری

شب با رازهاش از راه رسید و ما هم کیش گردیمون رو تو شب ادامه دادیم.....رفتیم به دیدن زیبایی های روستای باغو که تو شب واقعا حس و حال دیگه ای داشتن.

روستای باغو

بعد از باغو هم رفتیم اسکله تفریحی کیش که جون میداد واسه پیاده روی تو خنکای شب جنوب....کلی تفریح کردیم و خندیدم.

اسکله تفریحی کیش

بعد از کلی گردش و تفریح تو جزیره، واقعا گرسنه شده بودیم.....به همین خاطر، رفتیم سراغ بخش محبوب سفرمون یعنی شکم گردی در کیش......کلی غذاهای دریایی خوشمزه خوردیم و از طعم بی نظیر غذاها لذت بردیم.

شکم گردی در کیش

با شکمی سیر از رستوران اومدیم بیرون و تو راه برگشت به هتل، یکم دیگه با دیدنی های جزیره کیش از جمله ساحل مرجان، عکس یادگاری گرفتیم که شب گردیمون ناقص نمونه.

دیدنی های جزیره کیش

دیدنی های جزیره کیش 2

روزی دیگر در کیش

خسته بودیم و به همین خاطر، تا صبح خوابیدیم. وقتی چشم باز کردیم، آفتاب رو صورتمون بود.....دست و رویی شستیم و خودمون رو به میز صبحونه رسوندیم.....تا خدایی ناکرده گرسنه نمونیم.

بعد از خوردن صبحونه، بدون معطلی رفتیم کلوپ ورزش های آبی و تا ظهر کلی خوش گذروندیم و آب بازی کردیم.

کلوپ ورزش های آبی

اینقدر مشغول بودیم که متوجه نشدیم که ظهر شده......گرمای هوا یه کم همراهانمون رو اذیت می کرد، به همین خاطر تصمیم گرفتیم بریم یه بستنی خنک و خوشمزه بخوریم که حال و هوامون عوض بشه.

بستنی خنک و خوشمزه

تو ادامه مسیر، رفتیم غواصی...البته به همراه جناب مربی عزیز که خیلی هوامون رو داشت!

غواصی

غواصی 2

کشف دنیای زیر آب و شنا کردن با موجودات کوچولو و بامزه.......حال عجیبی داشت، خصوصا برای ما که اولین تجربه غواصیمون بود......میگن دنیای زیر آب یه دنیای متفاوته، ولی ما تا به چشم خودمون ندیده بودیم، باور نکردیم.

کشف دنیای زیرآب

کشف دنیای زیرآب 2

غواصی که تموم شد......پاراسل های رنگارنگ ما رو حسابی وسوسه کردن و با خودمون گفتیم ما هم می توانیم.....رفتیم پاراسل سواری در سفر به کیش و کلی ذوق کردیم.....واقعا جالب بود.....مدیونین فکر کنین که ترسیدیم!!!

پاراسل های رنگارنگ

بعد از کلی شیطونی و تفریح......گفتیم یه کم تاریخگردی کنیم....بالاخره کیش فقط ورزش و تفریح آبی نداره....رفتیم شهر تاریخی حریره و کلی اطلاعات تازه از راهنما بدست آوردیم که واقعا مفید بودن.

شهر تاریخی حریره

شهر تاریخی حریره 2

این مکان زیبایی هم که می بینین، یه سفره خونه باحال تو شهر باستانی حریره بود که ما هم بی نصیب نموندیم.....رفتیم، کلی خوش گذروندیم و خستگی گشت و گذار تو کیش رو از تن بدر کردیم.

سفره خونه شهر باستانی حریره

برگشتیم هتل، چون کم کم باید با کیش خداحافظی می کردیم و راهی تهران میشدیم. دل کندن واسمون خیلی سخت بود، ولی چاره ای نداشتیم. چمدون هامونو جمع کردیم تا بریم فرودگاه.

خداحافظی با کیش

ون گرفتیم و خودمون رو به فرودگاه رسوندیم.....کمی تو سالن انتظار معطل شدیم، ولی به موقع به هواپیما رسیدیم.

بالاخره سوار هواپیما شدیم

تو هواپیما ازمون حسابی پذیرایی کردن و گرمی پذیرایشون نارحتی های ترک جزیره کیش رو از یادمون حسابی برد.

پذیرایی

در نهایت، کمی خوابیدیم و وقتی چشم باز کردیم، خاطرات کیش رو پشت سر گذاشته بودیم و تهران و فرودگاه مهرآباد پیش رومون بودن.

تهران

همسفرای عزیز، امیدواریم کیش گردی با ما رو دوست داشته باشین......اگه تمایل داشتین، میتونین به صفحه اینستاگرام همگردی سری بزنین و به همراهی با ما تو سفرای بعدی ادامه بدین.