تشخیص جنسیت جنین، علائم واضح آن

منبع: نی نی بان

117

1398/9/26

00:21


فهمیدن اینکه جنین دختر است یا جنین پسر هیجان انگیزترین حسی است که مادر و پدر برای آن لحظه شماری می کنند. بی شک شما هم به عنوان یک مادر دلتان می خواهد بدانید فرشته کوچکی که قرار است بدنیا آورید پسر است یا دختر! منتها در هفته های اول بارداری به دلیل کوچک بودن جنین امکان انجام سونوگرافی وجود ندارد و می توانید با روش های خانگی تشخیص دهید که ایا جنین پسر در رحم شما در حال رشد است و یا جنین دختر! این حس در تمام مادران مشترک است و به همین دلیل تا زمان اولین سونوگرافی سعی می کنند شانس خودشان را در شناسایی فرشته کوچکشان محک بزنند. ما نیز در این مطلب قصد داریم در رابطه با شناسایی علائم واضح جنین پسر و دختر در رحم مطالب مفید و مختصری را برایتان ارائه دهیم تا در هفته های اول بارداری بتوانید جنسیت جنینی که در وجود شما در حال رشد است را تشخیص دهید. با ما همراه باشید

چطور جنین دختر در رحم را تشخیص دهیم؟
داشتن دختر در خانه یکی از زیباترین نعمت ها به شمار می آید، خنده های ریز ریز، بدخلقی ها و شیطنت هایی که دارند واقعا آنها را خواستنی می کند و شاید به همین دلیل است که اکثر افراد خصوصا پدرها دلشان می خواهند یک دختر در خانه داشته باشند و این احساس زیبا زمانی به واقعیت می پیوندد که جنینی که در وجودتان در حال رشد است دختر باشد. خیلی از پدر و مادرها دلشان می خواهد جنینی که در رحم در حال رشد است، دختر باشد، به همین دلیل دست از حس کنجکاوی خود بر نمی دارند و با نشانه های ظاهری شانس خود را در شناسایی جنین محک می زنند. این افسانه ها از قدیم و ندیم در میان خانم ها رایج بوده و همگی آنها با حس مشترک مادرانه ای که داشتند سعی می کردند از روی غذاهایی که دلشان می خواهد، از روی ظاهر و دیگر آیتم ها جنسیت جنینی که در رحم آنها در حال رشد است را تشخیص دهند. تشخیص جنین دختر با توجه به همین افسانه ها کار سختی نیست و کافیست به چند نشانه توجه کنیم تا بتوانیم تشخیص دهیم که آیا جنین دختر در رحم ما در حال رشد است یا جنین پسر! حال ما در ادامه به علائمی که جنین دختر در رحم را نشان می دهد می پردازیم.ویار و علائم جنین پسر در ماه سوم قابل تشخیص است

چطور جنین پسر در رحم را تشخیص دهیم؟
داشتن یک شازده بازیگوش هم برای خودش نعمتیست که خیلی از پدر و مادرها برای داشتنش لحظه شماری می کنند. این روزها افراد زیادی پسر دار می شوند و با توجه به شرایط بارداری شما هم می توانید متوجه شوید که آیا جنین که در رحم شما زندگی می کند یک پسر است و یا دختر؟ در واقع برخی از مادران برای اینکه جنین پسر در رحم داشته باشند لحظه شماری می کنند و دلشان می خواهد خیلی زود پسر بودن جنین را شناسایی کنند، اگر شما هم از آن دسته مادرانی هستید که می خواهید قبل از اولین سونوگرافی پسر بودن جنین خود را محک بزنید به علائم زیر دقت کنید!

آیا این نشانه ها حقیقت دارد؟
همانطور که در ابتدای مقاله گفته شد، تمامی نشانه هایی که برای تشخیص جنین در ماههای اول بارداری وجود دارد، بدون هیچ سند علمی است! در واقع تمامی این نشانه ها صرفا به دلیل تجربیاتی است که زنان و مادران از قدیم و ندیم تاکنون کسب کرده اند و هیچ کدام آنها به اثبات نرسیده است. از این رو بعد از سونوگرافی می توانید به طور کامل به حستان اعتماد کنید و خودتان را برای به دنیا آمدن کودکتان آماده کنید.

جمع بندی در مورد علائم بارداری جنین دختر و پسر
بی شک شما هم به عنوان یک مادر می خواهید بدانید فرشته‌ی دوستداشتنی که در وجود شما زندگی می کند چه جنسیتی دارد! یک دختر فوق العاده زیباست یا یک پسر دوستداشتنی و قوی! در واقع این حس قوی باعث شده است تا روزها با دقت کردن به اندام و چهره خود بتوانید جنسیت فرشته کوچکتان را شناسایی کنید و تا روز سونوگرافی شانس خودتان را امتحان کنید. دل دادن و اعتماد کردن به این افسانه ها تنها برای مادران جوان شیرین و جذاب است، چرا که هیچ کسی جز آنها نمی تواند چنین حس زیبایی را درک کند، از این رو همه مادران جوان برای تشخیص جنسیت جنین خود از روی نشانه های فیزیکی و ظاهری اقدام می کنند و تجربه نشان داده است درصد زیادی از این کنجکاوی ها درست بوده و می توان به این افسانه ها اعتماد کرد. از این رو به راحتی می توانید با کمی دقت در وضعیت ظاهری خود با مشاهده علائمی که وجود دارد جنسیت جنین خود را شناسایی کنید و به استقبال به دنیا آمدنش باشید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو