زندگینامه کامل تالات بولوت و همسرش + زندگی شخصی و اینستاگرام

زندگینامه کامل تالات بولوت و همسرش + زندگی شخصی و اینستاگرام


منبع: کولاک

1,384

1398/9/26

01:40


خلاصه نوشته

  • تالات بولوت در سریال " میوه ممنوعه " در نقش هالیت آرگون به عنوان مردی ثروتمند و هوس باز که سه بار ازدواج کرده است به ایفای نقش پرداخته است.

کولاک ، محمد سیمری : سریال سیب ممنوعه به عنوان یک مجموعه ی تلویزیونی عاشقانه و درام بی شک از جمله سریال هایی پر بیننده ایی است که این روزها مخاطبان قابل توجهی را به خود اختصاص داده است! سریال ترکیه ای “سیب ممنوعه” که پخش آن از ۱۹ ماه مارس سال ۲۰۱۸ میلادی بر روی شبکه ی FOX کشور ترکیه آغاز شده است و در سه فصل تنظیم شده است، به کارگردانی Neslihan Yeşilyurt  و به نویسندگی ” Melis Civelek ” و با بازی تالات بولوت ، سفاک پاکدمیر ، شیوال سام و… می باشد.

تالات بولوت

سریال ” سیب ممنوعه “ به تهیه کنندگی کمپانی فیلم سازی ترکیه ای MED YAPIM تولید شده است. از جمله بازیگران این سریال که توجهات زیادی را به سوی خود جلب کرده است، تالات بولوت یا ” Talat Bulut ” می باشد. در این مطلب درباره ی زندگینامه این بازیگر سینمای ترکیه توضیح خواهیم داد.

با ما همراه باشید.

زندگینامه کامل تالات بولوت

تالات بولوت متولد ۲۳ ماه مارس سال ۱۹۵۶ میلادی در شهر ساریکامیش کشور ترکیه (در شرق این کشور) می باشد.

تالات فعالیت خود در عرصه ی بازیگری را در سال ۱۹۷۵ میلادی و با حضور در نمایش ” دیمیتروف ” در تئاتر هنری شهر آنکارا آغاز کرد! او سا ها در تئاتر دولتی شهر آنکارا فعالیت داشته است.

تالات به سبب کمک های بازیگر بزرگ ترکیه یعنی ” Türkan Şoray ” توانست فرصت ایفای نقش در جلوی دوربین را به دست آورد و استعدادهای خود آشکار سازد! قیلم سینمایی ” Hazal ” در سال ۱۹۸۰ میلادی، اولین تجربه ی بازیگری بولوت به شمار می آید. اما این فیلم سینمایی ” Tarzan of Manisa ” در سال ۱۹۹۴ میلادی بود که مخاطبان گسترده ای به خود اختصاص داد و سبب محبوبیت و به شهرت رسیدن تالات گشت!

بولوت

او همچنین در سریال تلویزیونی ” Annem ” که از شبکه D کشور ترکیه پخش شد، با بازیگر صاحب نام ترک ” Vahide Perçin ” هم بازی شد. وی در سال ۲۰۰۷ میلادی توانست در پروژه ای سینمایی ” Mutluluk ” با بازیگرانی چون ” Murat Han ” و ” Özgü Namal ” هم بازی شود!

تالات بولوت در سال ۲۰۱۴ میلادی در فیلم ” آموزگار ماهر ” به کارگردانی بازیگر محبوب کشور ترکیه یعنی ماهسون کیرمیزیگول با نام اصلی ” Mahsun Kırmızıgül ” به ایفای نقش پرداخت!

زندگینامه کامل تالات بولوت

او اکنون سال های زیادی است که در عرصه ی بازیگری فعالیت دارد و فیلم های سینمایی و سریال های تلویزیونی بسیاری نیز ساخته است! شاید جالب باشد که بدانید وی از سال ۱۹۸۰ میلادی تاکنون در بیش از ۲۰ فیلم و سریال گوناگون به ایفای نقش پرداخته است.

بازیگر ترک

حضور در سریال تلویزیونی ” سیب ممنوعه “

تالات در سال ۲۰۱۸ میلادی در پروژه تلویزیونی ” سیب ممنوعه ” با بازیگرانی چون Şevval Sam, Onur Tuna, Sevda Erginci و Eda Ece هم بازی شد! تالات بولوت در سریال ” میوه ممنوعه ” در نقش ” هالیت آرگون ” یا ” خالد آرگون ” به عنوان مردی ثروتمند و هوس باز که تاکنون سه بار ازدواج کرده است و… به ایفای نقش پرداخته است.

بولوت در سریال سیب ممنوعه

زندگی شخصی تالات بولوت

تالات با ” پینار افشار ” با نام اصلی ” Pınar Afşar ” (متولد سال ۱۹۶۸ میلادی) ازدواج کرده است و متاهل می باشد. این زوج، صاحب دختری به نام ” Hazal Bulut ” هستند.

بولوت و همسر و دخترش

فیلم های سینمایی تالات بولوت

  • فیلم ” معجزه ” در سال ۲۰۱۵ میلادی
  • فیلم ” Bliss ” در سال ۲۰۰۷ میلادی
  • فیلم ” خانه فرشتگان ” در سال ۲۰۰۰ میلادی
  • فیلم ” Tarzan of Manisa ” در سال ۱۹۹۴ میلادی
  • فیلم ” Hazal ” در سال ۱۹۸۰ میلادی
  • و…

بولوت

آدرس اینستاگرام تالات بولوت

http://bia2safa.net/goto/web/url/1009430

 

کادر امتیازدهی

امتیاز کاربران: اولین نفری باشید که امتیاز می دهد!

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو