اقدام جنجال برانگیز یک راننده کامیون برای ازدواج با دختر مورد علاقه‌ اش!

منبع: نیک صالحی

146

1398/9/26

20:18


این معلم برگزیده بعد از ۴۰سال در جمع دانش آموزانش قرار گرفت تا از او تقدیر کنند

اقدام جنجال برانگیز یک راننده کامیون برای ازدواج با دختر مورد علاقه‌ اش!

این روزها استفاده از کلماتی مانند عشق و عاشقی خیلی زیاد شده است اما کمتر کسی معنای واقعی آن را چشیده است. هر چه فکر می کنیم همان عشق های قدیمی ساده و بی آلایش قوی تر و واقعی تر بوده است. امروز می خواهیم درباره یک معلم صحبت کنیم که زمانی راننده کامیون بود و به خواستگاری دختر مورد علاقه اش رفت اما او را بخاطر اینکه سواد نداشت رد کردند. این راننده کامیون تصمیم گرفت برای ازدواج با دختر مورد علاقه‌ خود ادامه تحصیل دهد او درس خواند و تا مقطع فوق لیسانس فیزیک اتمی پیش رفت و با دختر مورد علاقه اش ازدواج کرد. حال بعد از حدود ۴۰سال از تدریس او دانش اموزانش گرد هم آمدند تا از زحمات این معلم قدردانی کنند. با هم در نیک صالحی ویدئو این مراسم را می بینیم.

اقدام راننده کامیون برای ازدواج با دختر مورد علاقه‌

ماجرای جالب ازدواج یک معلم تاریخ ویدیویی بود که دیروز در فضای مجازی دست به دست می‌چرخید.

«برای نخستین بار با عجیب‌ترین معلم تاریخ ایران آشنا شوید که تاکنون از آن بی خبر بودید!» این شرح ویدئویی است که دیروز در فضای مجازی دست به دست می‌شد.

ماجرای زندگی این معلم از این قرار بوده که: «این معلم راننده کامیون بود که به خواستگاری دختر مورد علاقه اش رفت و به خاطر نداشتن مدرک بالا، جواب رد شنید! بعد آن رفت درس خواند و فوق لیسانس فیزیک اتمی را گرفت و بعد معلم شد و با همان دختر ازدواج کرد!»

او گاهی با همان کامیون به مدرسه می‌آمد! اکنون دانش آموزان کلاس او بعد ۴۰ سال دور هم جمع شده اند تا از زحمات معلمشان تقدیر کنند! نکته جالب این جاست که بیشتر دانش آموزان او اکنون مهندس عمران شده اند! او معتقد است که معلمان ما باید انسان بسازند!

ویدئو مراسم تجلیل از معلمی که راننده کامیون بود

باشگاه خبرنگاران

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو