عکس و بیوگرافی بازیگران سریال نهنگ آبی + تصاویر اکران خصوصی

عکس و بیوگرافی بازیگران سریال نهنگ آبی + تصاویر اکران خصوصی


منبع: نمکستان

465

1398/9/28

03:48


عکس و بیوگرافی بازیگران سریال نهنگ آبی نمکستان:  نهنگ آبی به کارگردانی فریدون جیرانی سریالیست به سبک اجتماعی که از ۹ بهمن ماه ۱۳۹۷ از شبکه نمایش خانگی منتشر شد. در این سریال ساعد سهیلی نقش آرمین را ایفا می کند که پدرش (مجید مظفری) بیماری ام اس دارد. وی یک سایت کتابخوانی دارد که می […]

عکس و بیوگرافی بازیگران سریال نهنگ آبی

بازیگران سریال نهنگ آبی

نمکستان:  نهنگ آبی به کارگردانی فریدون جیرانی سریالیست به سبک اجتماعی که از ۹ بهمن ماه ۱۳۹۷ از شبکه نمایش خانگی منتشر شد. در این سریال ساعد سهیلی نقش آرمین را ایفا می کند که پدرش (مجید مظفری) بیماری ام اس دارد. وی یک سایت کتابخوانی دارد که می توان در آن با افراد مختلف گفتگو کرد و از این طریق با ژاله (ماهور الوند) آشنا می شود.

ژاله وی را به شرکت ساختمانی ای که خودش به عنوان گرافیست در آن مشغول است معرفی می کند و آرمین به عنوان مسئول امنیت وارد شرکتشان می شود. در این سریال ساعد سهیلی، لیلا حاتمی، حسین یاری، مصطفی زمانی، آزاده صمدی، ویشکا آسایش، مجید مظفری، حمیدرضا آذرنگ، الهام کردا و دیبا زاهدی بازی می کنند.

سریال نهنگ آّبی

لیلا حاتمی :

لیلا حاتمی بازیگر جوان و مشهور ایرانی در تاریخ ۹ مهر ماه ۱۳۵۱ در تهران متولد شد. وی فرزند علی حاتمی است و در سن ۲۶ سالگی با علی مصفا ازدواج کرد. این بازیگر دوره دبیرستان رشته ی ریاضی فیزیک را انتخاب نمود و در رشته برق دانشگاه صنعتی امیر کیبر قبول شد اما پس از ۲/۵ سال این رشته را رها کرده و به لوزان سوئیس مهاجرت کرد. وی در آنجا در رشته ی تحصیلی ادبیات فرانسه ادامه تحصیل داد اما به دلیل بیماری پدرش نتوانست درسش را به اتمام برساند و در ۱۳۷۵ مجدد به ایران بازگشت.

لیلا حاتمی در نهنگ آبی

ویشکا آسایش : 

ویشکا آسایش متولد ۱۶ آبان ۱۳۵۱ در تهران بازیگر و طراح صحنه و لباس سینما، تلویزیون و تئاتر ایرانی است. وی خواهرزاده مازیار پرتو فیلمساز ایرانی ، و نوه شین پرتو نویسنده و شاعر است. او دارای مدرک طراحی صحنه از کشور انگلستان شهر لندن است. نخستین فعالیت هنری او بازی در سریال «امام علی» به کارگردانی داوود میرباقری می‌باشد. او موفق به دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن از بیست و نهمین دوره جشنواره فیلم فجر برای بازی در فیلم ورود آقایان ممنوع شد.

ویشکا آسایش در نهنگ آبی

ساعد سهیلی :

ساعد سهیلی بازیگر جوان و توانای ایرانی در تاریخ ۳۰ بهمن ماه ۱۳۶۶ در مشهد متولد شد. وی فرزند نویسنده و کارگردان برجسته سعید سهیلی و برادر سینا مهراد می باشد. این بازیگر دانشجوی انصرافی رشته گرافیک از دانشگاه آزاد است و فعالیت در عرصه بازیگری را از سال ۱۳۸۰ با بازی در فیلم سینمایی ” شب برهنه” آغاز کرد. ساعد سهیلی در جال حاضر ۳۱ سال سن دارد و متاهل است.

ساعد سهیلی در نهنگ آبی

حسین یاری :

حسین یاری در تاریخ ۱۶ دی ۱۳۴۶ در لنگرود گیلان متولد شد. وی فعالیت در عرصه بازیگری را از سال ۱۳۶۰ با تئاتر آغاز کرد، در آن سال بعنوان گوینده نیز در واحد دوبله صدا سیما نیز فعالیت کرد، بازی زیبای اش در ژانر دفاع مقدس و در فیلم آخرین مرحله باعث شد که سیمرغ بهترین بازیگر نقش مکمل مرد را دریافت نماید.

حسین یاری در نهنگ آّبی

ماهور الوند : 

ماهور الوند بازیگر سینمای کشورمان در تاریخ ۲۲ تیرماه ۱۳۷۳ در تهران متولد شد. ماهور ۲۴ سال سن دارد و در حال حاضر مجرد می باشد.  مدرک تحصیلی وی کارشناسی تئاتر بوده و در دانشکده ی هنرهای زیبای تهران درس خوانده‌ است. وی ادامه تحصیل داده و اکنون دانشجوی رشته بازیگری و کارگردانی می باشد. به گفته خودش اسم ماهور دو معنی دارد هم نام یکی از دستگاه های موسیقیست و هم به معنی دشت است. ماهور الوند دختر کارگردان به نام و توانای ایران سیروس الوند می باشد.

ماهور الوند

مصطفی زمانی : 

مصطفی زمانی یکی از بازیگران توانای سینما و تلویزیون کشورمان می‌باشد. وی در تاریخ ۳۰ خرداد ماه ۱۳۶۱ در گیلان متولد شد و اکنون در تهران زندگی میکند. این بازیگر فارغ التحصیل فوق لیسانس رشته مدیریت تکنولوزی از دانشگاه آزاد می باشد و فعالیت در عرصه بازیگری را از سال ۱۳۸۷ شروع کرد. مصطفی زمانی با سریال ماندگار و پرطرفدار یوسف پیامبر به شهرت رسید و در میان مردم شناخته شد.

مصطفی زمانی در نهنگ آبی

آزاده صمدی : 

آزاده صمدی بازیگر خوب تئاتر ، تلویزیون و سینما متولد ۱۷ دی ماه سال ۱۳۵۷ در شهر لاهیجان است. وی فارغ التحصیل لیسانس رشته تئاتر از دانشگاه سوره بوده و شهرت خود را مدیون بازی در سریال راه بی پایان می باشد . این بازیگر یک ازدواج ناموفق داشته و اکنون مجرد زندگی می کند. همسر سابق وی هومن سیدی بازیگر و کارگردان سینما بود.

آزاده صمدی در نهنگ آّبی

ستاره پسیانی :

ستاره پسیانی (زاده ۱۳۶۴ – تهران) بازیگر سینما و تئاتر اهل ایران است. وی دختر آتیلا پسیانی و فاطمه نقوی بازیگران سینما و تلویزیون است. این بازیگر مدرک دیپلم گرافیک از هنرستان سوره دارد و فارغ التحصیل دانشگاه وارنژ روسیه می باشد. وی فعالیت در عرصه بازیگری را از سال ۱۳۶۹ با تئاتر آغاز کرد و از بازیگران پر کار تئاتر می باشد. وی در سریال نمایش خانگی نهنگ آبی که به زودی پخش خواهد شد بازی کرده است.

ستاره پسیانی در سریال نهنگ آّبی

دیبا زاهدی :

دیبا زاهدی متولد هفتم آذر ۱۳۶۸ در تهران است. وی فارغ التحصیل رشته معماری از دانشگاه آزاد است. وی فعالیت سینمایی خود را از سال ۱۳۹۲ با فیلم پنج ستاره آغاز کرد. این بازیگر در حال حاضر ۲۹ سال سن دارد و مجرد است.

دیبا زاهدی در سریال نهنگ آبی

الهام کردا :

الهام کردا یکی از بازیگران توانای تئاتر، تلویزیون، سینما و کارگردان تئاتر می باشد. وی در تاریخ ۱۷ آذر ماه ۱۳۵۷ در تهران متولد شد و اکنون ۴۰ سال سن دارد. این بازیگر فارغ التحصیل کارشناسی رشته نمایش بوده و فعالیت در عرصه بازیگری را از سال ۱۳۸۰ با تئاتر آغاز کرد. وی متاهل است و  همسرش  سعید چنگیزیان بازیگر ایرانی می باشد.

الهام کردا در نهنگ آبی

در ادامه با عکس های بازیگران در اولین اکران سریال نهنگ آبی همراه ما باشید

ماهور الوند

ماهور الوند در اکران خصوصی سریال نهنگ آبی

مجید مظفری و دخترش در اکران خصوصی نهنگ آّبی

مجید مظفری و دخترش در اکران خصوصی سریال نهنگ آّبی

آزاده صمدی در اکران سریال نهنگ آّبی

آزاده صمدی در اکران سریال نهنگ آّبی

مصطفی زمانی در اکران سریال نهنگ آّبی

مصطفی زمانی در اکران سریال نهنگ آّبی

ماهور الوند در اکران نهنگ آبی

ماهور الوند در اکران نهنگ آبی

ویشکا آسایش در اکران سریال نهنگ آّبی

ویشکا آسایش در اکران نهنگ آبی

آزاده صمدی

آزاده صمدی

الهام کردا و ستاره پسیانی

الهام کردا و ستاره پسیانی

دیبا زاهدی و ماهور الوند

دیبا زاهدی و ماهور الوند

الهام کردا و ستاره پسیانی

الهام کردا و ستاره پسیانی

ماهور الوند

عکس های جدید ماهور الوند

مجید مظفری و دخترش

مجید مظفری و دخترش

دیبا زاهدی بازیگر سریال نهنگ آبی

دیبا زاهدی بازیگر سریال نهنگ آبی

ستاره پسیانی در اکران خصوصی نهنگ آبی

عکس و بیوگرافی بازیگران سریال نهنگ آبی

منبع : نمکستان

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو