آکاایران: انواع هنر در خانه

آکاایران: بعضی ار هنرها در زندگی روزمره به عنوان هنر دستی استفاده میشوند که هم خانم ها و هم آقایان میتوانند آنرا انجام دهند منتها در بعضی موارد بسیاری از این هنرها نیاز به آموزش و یادگیری نیز دارد ما در این بخش آکا ایران تعدادی از این هنرها زا به شما عزیزان معرفی می کنیم.

 

1- ساخت هنر دستی :

جعبه های کادویی،شمع سازی،عروسک سازی، ساخت دستبند و گوشواره و … که درباره هرکدام به صورت جداگانه درآکا ایران برای شما توضیح داده ایم.

 

2-هنر خیاطی

خیاطی کردن از آن کارهایی است که با زیبایی ربط و رابطه مستقیم دارد. دوختن و پوشیدن لباس های زیبا، مسلما شما را زیباتر و برازنده تر می کند. بسیاری از خانم ها و معدودی از آقایان هستند که ترجیح می دهند خودشان دست به کار می شوند و برای خودشان لباس های زیبایی تدارک ببینند. اگر شما هم از این گروهید و اهل خیاطی هستید باید بدانبد این هنر جز هنرهای دستی به شمار میرود.

 

3- هنر بافتنی 

 با شروع سرما فروش کامواهای بافتنی زیاد میشود چون در این فصل با یادگیری بافتنی میتوانید انواع شال گردن،کلاه، دستکش و عروسک های بافتنی را با رنگ بندی زیبا ببافیم. تنها کافی است برای شروع این کار ابتدا طرح مورد نظر و رنگ آمیزی آن را آماده کنیم بعد با توجه به تمام اصول بافتنی مورد نظر را ببافیم.

 

4- هنر آشپزی

آشپزی یکی از هنرهایی است که هم خانم ها و هم آقایان در آن فعالیت دارند.

آشپزی یکی از هنرهای آدمی است که سلامتی جسم و روح و نشاط و شادابی پوست و مو در گرو آن است. با آشپزی صحیح، انسان می تواند سلامتی خود را تضمین کند.

نشاط و شادابی درونتان به صورت انرژیهای مفید و موثر از طریق چشم و نوک انگشتان به مواد غذایی منتقل شده و آن را به خود و اهل منزل هدیه می کنید؛ زیرا هنگام نشاط ، اشعه ی آلفای مغز زیاد شده و به صورت انرژی از طریق چشم و نوک انگشتان خارج می شود. 

به طور کل برای هرکدام از موارد بالا بخش ها و مطالب مرتبط در آکا ایران وجود دارد که می توانید در بخش جستجو آنها را پیدا کنید.

منبع :

انواع هنر در خانه  | خانه داری