دانلود بازی NOBUNAGAS AMBITION Sphere of Influence Ascension برای PS4

دانلود بازی NOBUNAGAS AMBITION Sphere of Influence Ascension برای PS4


منبع: دانلود ها

183

1398/3/22

12:11


بازی NOBUNAGAS AMBITION Sphere of Influence Ascension قسمت جدیدی از سری بلند قدمت شرکت «کوئی تکمو» است که شما را به دوران فئودال ژاپن خواهد برد؛ جایی که باید یک کشور تقسیم شده را متحد کنید. وعده داده شده که در این بازی تمرکز بیشتری بر روی اراده‌ی هر استادی گردد. سری بازی NOBUNAGAS AMBITION شامل بازی‌هایی در سبک استراتژی-شبیه‌سازی تاریخی می‌شود که قدمت اولین نسخه‌ی آن‌ها به سال ۱۹۸۳ بازمی‌گردد. این بازی‌ها برای پتلفرم‌های مختلفی، از NES گرفته تا ۳DS، منتشر شده‌اند و در آن‌ها بازیکنان باید با انجام دادن حرکات نوبتی (Turn-based) در نقش فرماندار یا فرمانده‌ی یک سرزمین به مدیریت منابع، نبرد و تعامل دیپلماتیک با هوش مصنوعی بپردازند.

NOBUNAGAS AMBITION Sphere of Influence Ascension PS4-PRELUDE

Update v1.02; ID: CUSA-05830

قابل اجرا بر روی Exploit 4.55 و اکسپلویت های بالاتر

دانلود-بازی-NOBUNAGAS-AMBITION-Sphere-of-Influence-Ascension

بازی NOBUNAGAS AMBITION Sphere of Influence Ascension چند دوره ی تاریخی مختلف را مشمول خواهد شد از جمله حضور دوران جنگ سالاری Oda Nobunaga، از سلحشوران ژاپنی در قرن ۱۶ میلادی می باشد. به گفته ی Tecmo Koei، سازنده و ناشر این بازی، وعده ی تحقق واژه هایی چون واقعیت و پویایی و چشمگری در این بازی ممکن است. بازی شما را در نقش یکی از فرماندهان دلیر آن دوران ژاپن قرار می دهد و به شما آزادی عمل می دهد که کشور خود را هرگونه که علاقه دارید ساخته و به دفاع از آن بپردازید. شما وارد نبرد های بسیار عظیم و واقع گرایانه ای می شوید و با مدیریت صحیح منابع خود و ساخت نیروهای قدرتمند ارتش دشمن را از پای در آورید. ساخت نیروهای درست و مدیریت صحیح آنها کلید پیروزی در نبرد های خونین و عظیم می باشد همچنین گرافیک این بازی کاملا واقع گرایانه خواهد بود و با ارئه ی محیطی تماما ۳D و با وسعتی در حد ۳۰۰ قلعه، به نبرد با عناوین استراتژی چند سال اخیر خواهد رفت.

info

The newest release from the Historical Simulation Game landmark series, ‘Nobunaga’s Ambition!’

In this release we include ‘Officer Play’ for the first time in the series. Experience fully the reality of officer life in the Warring States period. We’ve added many new elements, including a garden politics system that allows you to carefully develop your territory, strategic ‘Officer View battles’, ‘Sieges’ and ‘Naval Battles’ displayed in intense battlefield reality, and much more.

We have also added the episode ‘Siege of Osaka,’ the final and greatest battle of the period. Watch with your own eyes the fighting that brought an end to the Warring States period!

سیستم مورد نیاز

For now, in order to play our rips you will need :

– a PS4 with Firmware 4.55

– a computer to run the PS4 Exploit Host

راهنمای نصب

آموزش نصب عناوین هک شده ی PS4 نیازمند دقت است. لطفا ابتدا جهت مشاهده ی روش جیلبریک کردن دستگاه خود، به پست ذیل مراجعه کنید:

آموزش نصب تصویری و قدم به قدم هک کردن کنسول PS4 به نسخه Exploit FW5.05

——

آموزش نصب بازی:

1) ابتدا تمامی فایل های فشرده دانلودشده را توسط آخرین نسخه نرم افزار WinRar اکسترکت کنید.

2) فایل pkg بدست آمده را بر روی هارد خود که به exFAT فرمت شده است، منتقل کنید. دقت داشته باشید که حتما در هیچ فولدری درون هارد اکسترنال خود کپی نکنید. بلکه فقط در آدرس اصلی هارد اکسترنال باشد نه هیچ زیرشاخه دیگری.

3) هارد خود را به کنسول PS4 متصل کنید. باتوجه به فعال بودن بخش Debug Settings بعد از هک شدن کنسول، وارد این بخش شوید. یعنی آدرس Settings => Debug Settings در کنسول.

4) به آدرس Debug Settings => Game => Package Installer مراجعه کنید. فایل دانلودی شما که در گام دوم بدست آمده، در اینجا نمایش داده خواهد شد.

5) با زدن کلید X نصب را شروع کنید. پس از اتمام نصب، بازی بر روی صفحه اصلی کنسول شما نمایش داده خواهد شد.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود

دانلود آپدیت بازی Update v1.02 PS4-PRELUDE با لینک مستقیم

————–

دانلود بازی NOBUNAGAS AMBITION Sphere of Influence Ascension v1.00 PS4-PRELUDE :

دانلود پارت 1 با لینک مستقیم

دانلود پارت 2 با لینک مستقیم

دانلود پارت 3 با لینک مستقیم

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو