شما می توانید با توجه به نوع ورزش مورد علاقه فرزندتان، وسایل اتاق خواب او را با

تصاویر انواع توپ ورزشی تهیه کنید و بچینید و یا اینکه خودتان کمی ذوق و حوصله به خرج دهید و با تکه دوزی رویه لحاف و بالش جلوه خاصی به اتاق او بدهید و فضای اتاق پر از چیزهایی باشد که او دوست دارد.
در این تصویر، لحاف، بالش و ملحفه اتاق خواب از جنس نخی انتخاب شده و روی آن نقش انواع توپهای بازی فوتبال، بسکتبال و یا بیسبال تکه دوزی شده است. در گوشه دیگر اتاق صندلی به شکل دستکش بیسبال قرار داده شده است. داخل این صندلی راحتی از توپ های پلی استر پر شده است، پارچه آن قابل شست و شو است. زیرانداز ورزشی به شکل مجموعه ای از توپهای فوتبال، بسکتبال، بیسبال و فوتبال آمریکایی و از پشم خالص درست شده است. پشت تک تک توپها با پارچه نخی آستر شده و گوشه های آنها با دست دوردوزی شده است.
اندازه ۱۰۱ * ۶۶ سانتیمتر
لحاف و بالش و متکا که لحاف از پارچه های نخی راه راه و چهارخانه تکه دوزی شده است و روی متکا و ملحفه و لحاف توپهای بسکتبال، بیسبال تکه دوزی شده است.
ـ میز کامپیوتر و صندلی رنگی برای بچه های ۳ تا ۸ سال طراحی شده است. صفحه مانیتور درست هم سطح دید چشم بچه ها قرار گرفته است. صندلی تمام سطح پشت بچه را می پوشاند. وقتی با صفحه کلید کامپیوتر کار می کند، بازوی کوچک کودکان با زاویه ۹۰ درجه قرار می گیرد و به این ترتیب کمتر خسته می شود.

منبع : pardad.ir