تریلر جدید انیمیشن مورد انتظار Frozen 2 منتشر شد

منبع: بلاکس آپ

939

1398/3/22

16:26


تریلر جدید انیمیشن مورد انتظار Frozen 2 منتشر شد

در تازه ترین اخبار والت دیزنی تریلر جدیدی از انیمیشن مورد انتظار Frozen 2 (فروزن 2) منتشر کرده که در ادامه این پست می توانید آن را تماشا کنید. شما برای دانلود فیلم Frozen می توانید به بخش دانلود فیلم سینمایی بروید.

اولین تیزر تریلر انیمیشن Frozen 2 (فروزن 2) در سال گذشته منتشر شد و به تازگی نیز والت دیزنی با انتشار پوستری اعلام کرده بود که تریلر جدید این انیمیشن به زودی منتشر می شود. حال در جدیدترین اخبار تریلر رسمی این انیمیشن موزیکال منتشر شده است. مانند تیزر تریلر این انیمیشن، تریلر رسمی انیمیشن Frozen 2 نیز با تلاش السا برای شکست دریای طوفان زده با استفاده از قدرتش، شروع می‌شود که در ادامه او به زیر آب می‌رود و یک اسب (آبی) را ملاقات می‌کند که طبق گفته دیزنی، این اسب Nokk نام دارد. طبق گفته دیزنی، نوک یک موجود افسانه‌ای آبزی است که شکل اسب را دارد و از قدرت اقیانوس برای محافظت از اسرار جنگل استفاده می‌کند. همچنین در این تریلر السا و آنا باید وارد یک ماجراجویی خطرناک برای کشف حقیقت شوند که در ادامه شاهد تصاویر جذاب و جادویی بسیار زیادی از این قسمت هستیم. شما در ادامه می‌ توانید این تریلر را تماشا کنید:

جاش گد، کریستن بل، آیدینا منزل، جاناتان گروف، ایوان ریچل وود و استرلینگ کی براون، از جمله صداپیشگانی هستند که در انیمیشن Frozen 2 حضور دارند و صداپیشگی شخصیت‌های این قسمت را بر عهده خواهند داشت. مانند قسمت اول، جنیفر لی و کریس باک، کارگردانی دنباله انیمیشن Frozen را بر عهده دارند. انیمیشن Frozen 2 در تاریخ 22 نوامبر 2019 (1 آذر 1398) اکران می شود. انیمیشن Frozen در سال 2013 به روی پرده‌ سینما ها رفت و در نهایت توانست 1 میلیارد و 200 میلیون دلار بفروشد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو