راهنمای خرید اجاق گاز

منبع: بیتوته

124

1398/9/30

12:11


راهنمای خرید اجاق گاز



خرید اجاق گاز,خرید اجاق گاز رومیزی,خرید اجاق گاز صفحه ای


در بازار ایران هر روزه اجاق گاز های ایرانی و خارجی با تنوع بسیار زیاد به فروش می رسد. اگر خواهان خرید اجاق گاز هستید مطلب زیر راهنمای شما در این مسیر خواهد بود.

اجاق گاز را می توان از برخی جهات بررسی کرد در زیر به آنها اشاره شده است.

– تعداد شعله اجاق گاز: اجاق گاز تک شعله، اجاق گاز دو شعله، اجاق گاز سه شعله، اجاق گاز چهار شعله، اجاق گاز پنج شعله، اجاق گاز شش شعله

– ظاهر اجاق گاز: اجاق گاز توکار یا اجاق گاز صفحه ای، اجاق گازمبله، اجاق گاز رومیزی

راهنمای خرید اجاق گاز رومیزی:
انتخاب درست یک اجاق گاز بستگی به فضایی که شما دوست دارید در آن آشپزی کنید دارد. وقتی ما زمان زیادی را در آشپزخانه صرف می کنیم انتخاب درست یک اجاق گاز برای خانه اهمیت زیادی دارد. راهنمای خرید اجاق گازی که در اختیار شما قرار داده ایم نکاتی که باید قبل از خرید اجاق گازهای مبله یا توکار در نظر بگیرید را بیان می کند و به شما برای انتخاب درست اجاق گاز مورد نظرتان کمک می کند، چه برای اولین بار می خواهید اجاق گاز بخرید یا اینکه قصد تعویض اجاق گاز قدیمی خود را با مدل جدید دارید.

از نکات مهم دیگر خرید اجاق گاز، نوع سوختی است که در اختیار دارید، اگر به سوخت گاز طبیعی یا گاز مایع دسترسی دارید از انواع اجاق های گازی می توانید انتخاب کنید و اگر دسترسی شما به برق است که می توانید اجاق برقی بخرید.

اجاق هایی که برای آشپزی تولید و ساخته شده اند، در انواع مدل های مختلف هستند که شامل: اجاق های تمام گازی (در دو نوع مبله و رومیزی)، اجاق های تمام برقی، اجاق های دوگانه سوز (گاز و فر برقی). در نتیجه اجاق های رومیزی فضای کمتری نسبت به اجاق های مبله اشغال می کنند.

گاز رومیزی
نکاتی که قبل از انتخاب و خرید اجاق گاز باید در نظر گرفته شود:

 

خرید اجاق گاز,خرید اجاق گاز رومیزی,خرید اجاق گاز صفحه ای

 
• عرض اجاق گاز :
عموماً اجاق گازهای ایستاده یا مبله در عرض های ۵۰،  ۶۰ و ۹۰ تولید و عرضه می شوند، البته این اندازه ها در برندهای مختلف متفاوت است. هنگام انتخاب اجاق گاز برای فضایی که دارید به خاطر داشته باشید که فضایی را هم در اطراف اجاق گاز برای تهویه هوا در نظر بگیرید. البته این ابعاد با توجه به تعداد شعله های اجاق گاز نیز تخمین زده می شود، اجاق گازهای ۴ شعله معمولاً عرض ۶۰ سانتی متری و اجاق گازهای ۵ شعله معمولاً عرض ۹۰ سانتی متری دارند.

• ترموکوبل:
این ویژگی در اجاق های گازی مورد استفاده قرار می گیرد، در هنگامی که گاز قطع می شود یا شعله بر اثر باد یا سر رفتن غذا خاموش می شود، گاز ورودی به شعله به طور اتوماتیک قطع می شود.

• احتراق خودکار (فندک) اجاق گازها:
این ویژگی در اجاق گاز این امکان را می دهد که با فشردن یک دکمه و باز کردن گاز اجاق را روشن کرد.

اجاق گاز صفحه ای

خرید اجاق گاز,خرید اجاق گاز رومیزی,خرید اجاق گاز صفحه ای

 
چرا شرکت تورینو؟
شرکت تورینو با ۱۵ سال تجربه در تولید و عرضه اجاق گاز صفحه ای آشپزخانه و بهره گیری از بهترین مواد اولیه توانسته سهم کوچکی از بازار هود ، گاز , سینک و فرهای برقی و گازی داشته باشد. محصولات تورینو طبق استانداردها و مد روز ایتالیا و فرانسه در بیش از ۲۰۰ مدل طراحی و تولید شدند.

این شیشه نمی شکنه!
گازهای رومیزی این شرکت دارای ۱۲۳ سال گارانتی شیشه هستند و بیشتر از هر فولاد یا استیل دیگری استحکام دارند.


جهت خرید ، اخذ نمایندگی و یا مشاوره رایگان با ما در تماس باشید.

http://bia2safa.net/goto/web/url/1057173

 

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو