میهمانی شب یلدا در بهترین رستوران های تهران

میهمانی شب یلدا در بهترین رستوران های تهران


منبع: همگردی

247

1398/9/30

14:55


آنگونه که مطلع هستید، یلدا بلندترین شب و همچنین حد فاصل پاییز و زمستان هست. برای برپایی مراسم شب یلدا، ایرانی ها از دیرباز پیرو رسوم خاصی بوده و همچنان نیز اگر مشلغه های کار و زندگی بگذارند، هستند. در سال های دور، خانواده های ایرانی برای گذراندن شب یلدا در منزل یکی از اعضای فامیل گرد هم می آمدند و با خواندن شاهنامه و فالنامه حافظ، انجام بازی های خودمانی، روایت داستان های شیرین و خاطرات خنده دار و از همه مهمتر، میل کردن خوردنی های مخصوص شب چله نظیر آجیل، شیرینی، انار، هندوانه و چای از خود پذیرایی می کردند و با گذراندن یک شب فوق العاده به پیشواز سرمای استخوان سوز زمستان می رفتند. اما، امروزه اوضاع کمی فرق کرده و دغدغه های روزمره مردم خصوصا در شهرهای پرجمعیت نظیر کلانشهر تهران خیلی اجازه برگزاری چنین دورهمی های دوستانه ای را نمی دهد و به همین خاطر، ما قصد کردیم تا در این مطلب از مجله گردشگری همگردی شما را با یکسری از بهترین رستوران های تهران برای شب یلدا و استفاده از سرویس های مخصوص آنان برای هرچه باشکوه تر برگزار کردن چنین شبی آشنا نماییم تا اگر به هر دلیلی، از خانه و خانواده خود دور هستید، لااقل در چنین شبی با حال و هوای خاصی در رستوران شب یلدا روبرو شوید. پس، با ما همراه شوید تا بدانیم شب یلدا کجا بریم.

رستوران های تهران برای شب یلدا

کافه رستوران هرمان

یکی از بی نظیرترین و معمولا سوپرایز کننده ترین رستوران های پایتخت که همیشه باعث غافلگیری شما میهمانان عزیز با منوهای فوق العاده اش می شود، کافه رستوران هرمان است که اصولا تیم مدیریتی با همراهی تیم آشپزی خود، تقویم ایران را پیش پیش بررسی می کنند و برای مراسم های خاص و جشن های ملی و سنتی همچون مراسم شب یلدا از مدت ها قبل برنامه ریزی دقیقی را انجام می دهند. امسال نیز شاهد برگزاری درست این مراسم در این رستوران شب یلدا به اعجاز هنر سرآشپز معروف و بین المللی یعنی جناب آقای حمیدرضا رنجبر هستیم و می توانیم در هر سه سالن این مجموعه یعنی سالن رستوران، سالن کافی شاپ و روف گاردن با سرویس های مخصوص همراه با سرو چای و شارژ رایگان آن در طول مدت حضور مواجه شویم و قطعا شب خوبی را برای خود خلق کنیم. از قلم نیفتد که شام مخصوص این مورد از رستوران های تهران برای شب یلدا، سبزی پلو با ماهی در کنار نوشیدنی های مخصوص این مراسم دیدنی هست.

آدرس کافه رستوران هرمان: میدان هفت تیر، خیابان قائم مقام، خیابان مشاهیر، تقاطع لطفی

شماره تلفن کافه رستوران هرمان: 88824422-021 | 88822372-021

کافه رستوران هرمان

کافه رستوران هرمان 2

رستوران گریل ویناس

رستوران گریل ویناس در تمام طول سال مشهور به طبخ و ارائه انواع غذاهای سالم بدون استفاده از روغن و سویس و کالباس های مضر بوده و قرار است برای مراسم شب یلدا نیز با ارائه سرویس های خاصی از میهمانان خود استقبال نماید. از قلم نیفتد که در این رستوران موسیقی زنده اجرا می شود که در کنار منوی یلدا قطعا شگفت انگیز خواهد بود.

آدرس رستوران گریل ویناس: شهرک غرب، خیابان ایران زمین، مجتمع تجاری گلستان، بالکن شرقی، شماره 229

شماره تلفن رستوران گریل ویناس: 88577624-021

رستوران گریل ویناس

رستوران گریل ویناس 2

کافه رستوران باپوک

کافه رستوران باپوک نیز می تواند مقصد جذابی چه در روزهای عادی سال و چه در رویدادهای مهم همچون جشن شب یلدا برای شما همراهان گرامی باشد. در این مجموعه شما می توانید با نوشیدنی های سرد و گرم، دسرها و همچنین غذاهای فوق العاده خوشمزه ای رو به رو گردید و دقایق بسیار خوشایندی را تجربه نمایید. کافه رستوران باپوک نیز در بخش رستوران شب یلدا جای گرفته و دارای سوپرایزهای ویژه ای چه به صورت تخفیف بر روی قیمت غذاهای خود و چه بصورت یک سرویس پذیرایی خواهد بود.

آدرس کافه رستوران باپوک: نارمک، ضلع شمال شرقی میدان نبوت (هفت حوض)

شماره تلفن کافه رستوران باپوک: 77444240-021

کافه رستوران باپوک

کافه رستوران باپوک 2

رستوران عمادیه

انتخاب و حضور در رستوران عمادیه برای سپری کردن شب یلدا و یک همنشینی دلچسب در بلندترین شب سال هم فال است و هم تماشا! قدمت ساختمان این عمارت بالغ بر 180 سال بوده و در حال حاضر نیز نام آن را می توان در فهرست سازمان میراث فرهنگی کشورمان مشاهده کرد. کیفیت بالای پذیرایی و رفتار خوب و خوش پرسنل در کنار محیط تمیز و غذاهای فوق العاده خوشمزه و باکیفیت سبب می شود تا شما ناراضی از آن خارج نشوید. بنابر گفته مدیران این رستوران، سرویس ها و خدمات ویژه ای برای برگزاری مراسم شب یلدا برای این مجموعه در نظر گرفته شده است.

آدرس رستوران عمادیه: دزاشیب، خیابان کریمی، کوچه علوی

شماره تلفن رستوران عمادیه: 22202727-021

رستوران عمادیه

رستوران عمادیه 2

رستوران ایتالیایی دراکه

تهرانی های علاقمند به غذاهای ایتالیایی و سرو آن ها در یک محیط کاملا شیک و مدرن می توانند جهت سپری کردن یک شب یلدای دیدنی به این رستوران شب یلدا یعنی رستوران ایتالیایی دراکه مراجعه کنند و خود را میهمان برنامه های ویژه آن که شامل پخش موسیقی در دو قسمت و پذیرایی با مخلفات یلدایی هست، نمایید. ناگفته نماند که هیچ بعید نیست در منوی شب یلدای این رستوران با تعدادی غذای سوپرایز کننده و یا نوشیدنی های مخصوص مواجه شوید!

آدرس رستوران ایتالیایی دراکه: ولنجک، میدان دانشجو (شهریاری)، ابتدای خیابان درکه، شماره 6

شماره تلفن رستوران ایتالیایی دراکه: 22423636-021

رستوران ایتالیایی دراکه

رستوران ایتالیایی دراکه 2

رستوران شومینه

نام رستوران شومینه را هم می توان به رستوران های مناسب برای سپری کردن یک شب چله ایده آل و خاطره انگیز اضافه کرد. این رستوران به خودی خود از شهرت بسیاری در پایتخت برخوردار است و کمتر کسی تاکنون نسبت به کیفیت غذاها یا نحوه پذیرایی و تمیزی محیط داخلی رستوران اعتراض کرد. به همین خاطر، پیشنهاد می کنیم چنانچه درگیر پرسش هر سال خود یعنی شب یلدا کجا بریم، بودید و از حوالی آن کردید، حتما خود را برای ساعاتی میهمان محیط گرم و منوی فوق العاده اش در بلندترین شب سال نمایید. سوپرایزهای بیشماری در شومینه منتظر شما هستند، آن ها را فراموش نکنید.

آدرس رستوران شومینه: لواسان، میدان بسیج (ناران)، سینک

شماره تلفن رستوران شومینه: 26558787-021

رستوران شومینه

رستوران شومینه 2

رستوران سنتی خیام

اگر دلتان برای یک پذیرایی اعیانی با بی نهایت غذاهای خوشمزه داخلی و بین المللی در یک محیط کاملا سنتی و قدیمی لک زده است، ما به شما رستوران سنتی خیام را توصیه می کنیم که اتفاقا این رستوران شب یلدا با در نظر گرفتن برنامه هایی ویژه، منتظر پذیرایی از شما مردم عزیز در شب بلند سال خواهد بود.

آدرس رستوران سنتی خیام: خیابان خیام، خیابان کربلایی، مقابل امامزاده سید نصرالدین، شماره 601

شماره تلفن رستوران سنتی خیام: 26507360-021 | 26507361-021

رستوران سنتی خیام

رستوران سنتی خیام 2

رستوران تیفانی

تیفانی یکی از محبوب ترین رستوران های تهران برای شب یلدا بوده که به تردید می توان بر روی محیط جذاب، کیفیت خدمات و از همه مهمتر رفتار پرسنل آن حساب ویژه باز نمود. لازم به ذکر است کافه رستوران تیفانی ارائه دهنده برنامه و خدمات مخصوصی در بلندترین شب سال به میهمانان و مشتریان خود بوده و شبی رویایی را برایتان در کنار خوشمزه های یلدا رقم خواهد زد و پاسخی مناسب برای پرسش شما "شب یلدا کجا بریم" خواهد بود.

آدرس رستوران تیفانی: ولنجک، خیابان امیرآبادی، انتهای گلستان پنجم

شماره تلفن رستوران تیفانی: 22411634-021

رستوران تیفانی

رستوران تیفانی 2

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو