تفریحات آبی و دریایی کیش

منبع: همگردی

186

1398/9/30

17:57


جزیره زیبای کیش به عنوان بهشت خانواده , پر از تفریحات مختلف می باشد شما می توانید با برنامه ریزی خوب بیشترین لذت را در اقامت این جزیره زیبا ببرید تنوع تفریحات بحدی است که شما می توانید 24 ساعته برنامه تفریحی تنظیم کنید از برنامه هایی که از اول صبح شروع شده تا جنگهای شبانه که معمولا تا ساعت 3 بامداد ادامه دارد . یکی از پرطرفدارترین دسته های تفریحی , تفریحات آبی و دریایی کیش است اینگونه تفریحات معمولا توسط کلوپ های غواصی اجرا می گردد از جمله بنانا , شاتل , پاراسل و ...

بنانا : یکی از تفریحات مفرح و خانوادگی استفاده از بنانا است شما سوار یک تیوپ بادی به شکل موز ( بنانا ) شده و این تیوپ توسط قایق تندرو (جت بوت) با سرعت بالایی بر روی آب کشیده می شوید و هیجان وصف ناپذیری را تجربه می کنید. چون قبل از سوارشدن جلیقه های مخصوص را به تن می کنید، بنابراین این تفریح ایمنی بالایی دارد. همچنین این وسیله توسط غریق نجات مرتباً کنترل می شود . لذت، بیشتر زمانی اتفاق می افتد که با دوستان و اهل خانواده سوار بنانا شوید فقط باید حداقل سه نفر باشید.در کلوپ ها عکاس و فیلمبردار هم هست که با هزینه خودتون این لحظات رو برای شما ثبت می کنند امکان استفاده به صورت خانوادگی (خانم ها و آقایان همزمان) وجود داردهر چند مدت زمان استفاده فقط 15 دقیقه است اما خاطرات اونو فراموش نخواهید کرد در ضمن لباس مخصوص در اختیار شما قرار می گیرد. فقط حوله به همراه داشته باشید.
شاتل : شاتل هم جزو تفریحات دریایی پر هیجان است , شما روی یک مبل بادی میشینید و توسط یک قایق تندرو بر روی دریا کشیده خواهید شد هیجان شاتل از بنانا بیشتر است هرچه سرعت قایق بیشتر باشد، هیجان این تفریح بیشتر خواهد بود و قایق با حرکات مارپیچ و هیجان انگیز لحظات شیرینی را پدید می آورد. تمامی اصول ایمنی و استانداردهای لازم برای استفاده از شاتل رعایت می شود. کلاه ایمنی و جلیقه نجات در اختیار استفاده کنندگان قرار می گیرد. احتمال افتادن در آب وجود دارد اما نگران هیچ چیز نباشید چون این هم قسمتی از هیجان لذت بخش است. جلیقه نجات و مربیان حرفه ای مراقب شما هستند.

جت اسکی : هیجان حرکت بر روی آب با جت اسکی می تواند لذت سفر شمارا چند برابر کند. یکی از جذاب ترین مناطق برای استفاده از جت اسکی جزیره زیبای کیش است. جت اسکی وسیله ای ست پرهیجان برای حرکت سرعتی بر روی آب های شفاف و زلال خلیج فارس است که یکی از بهترین تفریحات بشمار می آید.
پاراسل : پاراسل نوعی چتربازی است. وقتی سوار آن می شوید، به وسیله طنابی که پاراسل را به قایق موتوری متصل می کند، کشیده می شوید و کم کم به پرواز درمی آیید. ارتفاع پرواز شما در حداکثر حد مجاز پرواز از سطح دریا است. در ابتدا که شما سوار پاراسل می شوید، نوعی ترس و هیجان برای شما ایجاد می شود اما با اوج گرفتن و بالا رفتن، این هیجان و ترس به آرامشی وصف نشدنی تبدیل می شود. این چترها از تک نفره تا 3 نفره وجود دارد. البته ناگفته نماند که لذت پاراسل سواری به چندنفره بودنش است.
پاراسل کیش لذتی همراه با هیجان و ترس است که در عین القای این حس، احساس آرامشِ وصف ناشدنی را برای شما گردشگران به ارمغان می آورد. این تفریح آبی که به عنوان یکی از محبوب ترین ورزش های آبی هم شناخته می شود همه روزه در تمامی مراکز تفریحات ساحلی، از طلوع تا غروب خورشید برگزار می گردد. تماشای غروب آفتاب در ارتفاعات جزیره کیش و بر روی پاراسل کیش بسیار مهیج و جذاب است.
تجربه دیدن جزیره زیبای کیش از بالا، بسیار هیجان انگیز و لذت بخش است. اگر دوست دارید که خاطره ای خوش و هیجان انگیز از جزیره کیش در ذهن شما باقی بماند پیشنهاد ما این است که حتماً پاراسل کیش را امتحان کنید.
همه افراد می توانند سوار چتر پاراسل شوند و از پاراسل سواری لذت ببرند. محدودیتی در مورد سن افراد وجود ندارد ولی ترجیحاً افراد زیر 10 سال همراه با یک فرد بزرگ سال سوار پاراسل شوند. رنگ بندی و طرح های چتر پاراسل در نوع خود نیز قابل توجه است. از طرح دزدان دریایی گرفته تا شخصیت های کارتونی، که باسلیقه خودتان می توانید آن ها را انتخاب کنید.
غواصی : غواصی در جزیره زیبای کیش یکی از شگفت انگیز ترین تفریحات است. با داشتن بکرترین و غنی ترین ریفهای مرجانی و همچنین آب های زلال و شفاف، جزیره کیش عالی ترین مکان در خلیج فارس برای دیدن شگفتی های زیرآب است. پوشش مرجانی این جزیره در سواحل شرقی آن واقع گردیده که هرساله مورد بازدید بسیاری از علاقه مندان غواصی قرار می گیرد. همچنین وجود مراکز آموزشی و تفریحی غواصی در کیش این جزیره را تبدیل به قطب غواصی کشور نموده است. غواصی در کیش در همه فصول سال مطلوب می باشد؛ بنابراین هر زمان که به این جزیره زیبا سفر کنید طعم غواصی در آب های نیلگون خلیج فارس و حیات دریایی مرجانی را خواهید چشید.
برای تجربه غواصی نیاز به آموزش و راهنمایی درباره فضایی که خواهید دید، دارید. اگر بخواهید دقایقی را زیر آب ها تجربه کنید، مربیان مرد یا زن غواص، به شما آموزش های لازم را خواهند داد و با شما به سایت های متنوع و زیبای غواصی کیش خواهند آمد.
نکته مثبت دیگر درباره غواصی کیش این است که در این دریا برخلاف بسیاری سواحل مشابه دیگر، کوسه وجود ندارد و امنیت بالای غواصی در کیش نیز سبب رشد و محبوبیت آن شده است.

شنا با دلفین ها : تنها کافی است در مجموعه تفریحی پارک دلفین کیش، شنا با دلفین را تجربه کنید. یقیناً باور خواهید کرد که شنا با دلفین مهیج ترین و محبوب ترین تفریح دنیاست و در بین سایر تفریحات آبی بهترین لحظات را می گذرانید. شنا کردن با این موجودات باهوش و آموزش دیده و همراهی با دلفین های شاداب و سرزنده خاطراتی ماندگار و بسیار زیبا برای شما رقم خواهد زد. در تمام مدت، موقع اجرای برنامه که حرکات روی سطح آب و خارج از استخر را انجام می دهید، دلفین ها در کنار شما هستند و همچنین مربی های حرفه ای آقا و خانم مجموعه دلفیناریوم به شما خدمات مربوطه را ارائه خواهند کرد.
با توجه به اهمیت بالای ثبت این رویداد مهم و جذاب، عکاسی و تصویربرداری باکیفیت HD از همه مراحل شنا در صورت تمایل متقاضی انجام می گیرد.
پارک آبی : یکی از مجهزترین پارک های آبی در جزیره زیبای کیش پارک آبی اوشن است. این پارک با بروزترین تجهیزات پارک آبی از شرکت های کانادایی تأمین شده است. ظرفیت پارک آبی اوشن کیش 3300 نفر در روز است. مهم ترین ویژگی این مکان این است که در منطقه پروازممنوع احداث شده و هیچ ساختمان بلندی در نزدیکی این پارک آبی وجود ندارد، به همین علت بانوان هم می توانند از تمامی قسمت های این پارک استفاده کنند و حمام آفتاب بگیرند.
از دیگر امکانات پارک آبی اوشن می توان به وجود چندین رستوران، آبمیوه فروشی، اسپا و مرکز خرید اوشن در محوطه پارک آبی وجود دارد. این مکان ها انواع فست فود و نوشیدنی، سوغاتی و لوازم و وسایل شنا ارائه می کنند. همچنین، رختکن و سرویس بهداشتی نیز در پارک آبی ارائه شده است.
مچ بند: مهمان ها هنگام ورود به پارک مچ بند مغناطیسی دریافت می کنند و می توانند آن را شارژ کنند و دیگر نیازی به حمل کیف پول در پارک برای خرید مواد غذایی و آشامیدنی و غیره نخواهند داشت و مبالغ استفاده نشده نیز هنگام خروج به آن ها پس داده می شود.
با برنامه ریزی قبل از سفر به کیش بهترین خاطرات رو برای خودتان رقم بزنید. شما می توانید تفریحات کیش را از طریق سامانه tafrih74.com با تخفیف های بالا تهیه نمایید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو