قصد سفر دارین و محل اقامتتون رو انتخاب نکردین؟ از “لیدوماتریپ” کمک بگیرین!

منبع: ساتین

154

1398/10/1

15:51


سفر یکی از مهم‌ترین و هیجان انگیزترین تجربیات زندگی انسانی است که گاهی به علت عدم اطلاع در مورد چگونگی برخورد با چالش‌های پیش رو در سفر، از آن اجتناب می‌کنیم و یا به تعویق می‌اندازیم. ترس از پیدا نکردن اقامتگاه مناسب برای اجاره سوئیت در کیش، شهرهای شمالی و یا هر شهر دیگری از ایران، عدم آشنایی با مکان و شهری که قرار است به آنجا سفر کنید و… ممکن است شما را از سفر منصرف و یا دچار تردید کند!

اجاره ویلا اجاره سوئیت اجاره آپارتمان

 خوشبختانه، ما هم اکنون در قرن ۲۱ هستیم و عصر، عصرِ اینترنت است! استفاده از خدمات آنلاین، قبل و در طول سفر، تا حد زیادی هراس شما را از سفر کم و انرژی، وقت و منابع مالی شما را حفظ می‌کند. وقتی لطف تکنولوژی شامل حال ما می‌شود، چرا ما از این موهبت استفاده نکنیم؟

با توجه به نیاز مسافرین برای بهره مندی از خدمات آنلاین، ما استارتاپ «لیدوماتریپ» را به شما معرفی می‌کنیم که یک وبسایت گردشگری نام آشنا در زمینه رزرواسیون آنلاین اقامتگاه‌های مردمی و شخصی است و به شما کمک می‌کند تا در کمترین زمان، اقامتگاه مناسب خود را پیدا و رزرو کرده و با آمادگی قبلی و آرامش خاطر، سفر کنید.

 

اجاره آپارتمان مبله در تهران گزینه بهتری نسبت به هتل است

به وقتِ سفر، اجاره خانه‌های روزانه از وبسایت لیدوماتریپ معمولاً گزینه بهتری نسبت به هتل‌ها هستند. زیرا:

  • محدودیت کمتر و آزادی عمل بیشتری برای مسافرین وجود دارد. به طور مثال شما در این اقامتگاه‌ها امکان پخت و پز دارید و یا می‌توانید دور همی های خانوادگی و دوستانه در فضایی صمیمانه‌تر داشته باشید.
  • اقامتگاه‌های شخصی، متعلق به مردم هستند. با اجاره آنلاین اقامتگاه‌های مردمی در لیدوماتریپ، به بهبود اقتصاد جامعه در سطح عموم، کمک زیادی می‌شود و برای تعداد زیادی نیز اشتغال ایجاد می‌شود.
  • در مقایسهٔ هزینه‌ای، خانه‌های روزانه نسبت به هتل‌ها قیمت پایین‌تری دارند و در عین حال تعداد نفرات بیشتری می‌توانند در آن اقامت کنند و تمامی امکانات و فضای خانه در اختیار مسافران است.

اجاره ویلا اجاره سوئیت اجاره آپارتمان

در رزرو آنلاین، تمام اطلاعات مربوط به اقامتگاه را چک کنید

قبل از اجاره ویلا در شمال و در هر جای دیگری از ایران به صورت آنلاین، این حق شماست که اطلاعات کاملی از اقامتگاه منتخب خود داشته باشید. مجموعه لیدوما، اطلاعات جامعی از واحدها شامل عکس‌های واقعی، توضیحات در مورد فضای داخلی و خارجی اقامتگاه‌ها، قیمت، امکانات، وضعیت دسترسی و… به مسافرین ارائه داده است. شما می‌توانید پس از انتخاب شهر مورد نظرتان، لیستی از اقامتگاه‌های مختلف را مشاهده کنید. امکان دسته بندی اقامتگاه‌ها بر حسب نوع اقامتگاه، قیمت، امکانات و… مورد نظر شما وجود دارد، به طوریکه واحدها طبق مشخصات وارد شدهٔ شما، دسته بندی و نمایش داده شوند. پس از بررسی اقامتگاه‌های شهر مورد نظرتان، اگر چیزی که مشاهده می‌کنید را دوست داشتید، درخواست رزرو دهید.

رزرو در کمترین زمان و به سرعت انجام می‌شود. این اقامتگاه‌ها توسط مالکان؛ در لیدوماتریپ به ثبت رسیده‌اند و صحت اطلاعات واحدها، قبل از انتشار در سایت توسط کارشناسان لیدوما بررسی می‌شود. درحال حاضر بیش از ۳ هزار اقامتگاه در بیش از ۱۰۰ شهر ایران در این وبسایت ثبت شده‌اند که روز به روز بر تعداد آنها افزوده می‌شود.

 

اقامتی به صرفه و پرداختی امن با لیدوماتریپ

آمارها نشان می‌دهد که پس از هزینه حمل و نقل در سفرها، بیشتر هزینه‌ها مربوط به اقامتگاه است. در رتبه بعدی، هزینه‌های مربوط به غذا و خورد و خوراک قرار دارد. اگر درست سفر کردن را بیاموزیم، تا حد زیادی می‌توان این هزینه‌ها را کم و آن را صرف تفریحات جذاب‌تری کرد و یا بیشتر خوش گذراند! پرداخت برای اجاره آنلاین اقامتگاه در لیدوماتریپ، بسیار امن است و به چند دلیل هزینه‌های شما را کم می‌کند:

  • در رزرو حضوری، ممکن است برای اجاره سوئیت در تهران، مجبور باشید مسافت‌های مختلفی را بیپمایید و هزینه حمل و نقل به شما تحمیل شود. همچنین هیچ کنترلی روی قیمت اقامتگاه‌ها وجود ندارد. در رزرو آنلاین، به دلیل وجود محیط رقابتی و نظارتی، افزایش بی رویه قیمت مشاهده نمی‌شود و شما از قبل آدرس اقامتگاه خود را می دانید و به محض رسیدن به شهر مقصد، میزبان لیدوماتریپ در انتظار شما هست تا کلید واحد را به شما تحویل دهد.
  • به علت اینکه ظرفیتِ نفرات در اقامتگاه‌های مردمی، بیشتر از هتل‌هاست و در عین حال این واحدها نسبت به هتل‌ها قیمت پایین‌تری دارند، هزینه اقامت میان تعداد بیشتری تقسیم می‌شود و تا حد قابل توجهی، هزینه‌ها کاهش پیدا می‌کنند.
  • هنگام رزرو اقامتگاه در لیدوماتریپ، مسافران تنها ۵۰ درصد از مبلغ واحد را پرداخت می‌کنند. این مبلغ، تا زمان تحویل گرفتن سوئیت توسط مسافر، در حساب امن لیدوما باقی می‌ماند. پس از تحویل و آسودگی خاطر مسافرین، مابقی مبلغ دریافت می‌گردد.
  • لیدوماتریپ، نماد اعتماد الکترونیکی برای کسب و کارهای اینترنتی دارد و دارای درگاه پرداخت امن است. این وبسایت در زمانی کمتر از یک سال، بیش از ۶ هزار شب رزرو برای مسافرین از سراسر ایران داشته است.

 

اجاره ویلا اجاره سوئیت اجاره آپارتمان

 

هیجان و آرامش را کنار هم تجربه کنید

همهٔ ما به نوعی به دنبال هیجان بیشتر در زندگی هستیم و رکود و سکون ما را پژمرده می‌کند. هدیهٔ سفر به ما، هیجان و نشاطی است که با تماشای زیبایی‌ها، آثار تاریخی، آشنایی با افراد جدید و فرهنگ‌های جدید، وجود ما را فرا می‌گیرد. سامانه رزرواسیون آنلاین اقامتگاه‌های مردمی «لیدوماتریپ»، در همه‌ی شهرهای ایران، همراه و پشتیبان مسافرانی هست که می‌خواهند در کنار تجربه‌ای هیجان انگیز، اقامتی توام با آرامش داشته باشند. پشتیبانی ۲۴ ساعته و تمام وقت، فرآیند رزرواسیون آسان و سریع، ایجاد پل ارتباطی میان مسافر و میزبان، تنوع بالای اقامتگاه‌ها اعم از ویلا، سوئیت، خانه روزانه، اقامتگاه بومگردی و… باعث شده که لیدوماتریپ تبدیل به یکی از پلتفرم‌های گردشگری کاربلد و حاذق، در زمینه اسکان مسافران شود.

برای رزرو اقامتگاه و آشنایی بیشتر با خدمات لیدوماتریپ، به آدرس www.lidomatrip.com مراجعه فرمایید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو