دیدنی های چشمه ترکیه و نقاط گردشگری و توریستی این شهر زیبا

دیدنی های چشمه ترکیه و نقاط گردشگری و توریستی این شهر زیبا


منبع: آرگا

211

1398/10/1

22:36


ترکیه همواره از کشورهای پر جاذبه دنیا بوده است که گردشگران زیادی را با سلیقه های مختلف به خود جذب کرده است جاذبه های دیدنی ترکیه بسیار زیاد هستند و ما این بار قصد داریم تا به سراغ دیدنی های چشمه ترکیه برویم این شهر یکی از مناطق توریستی مهم در ترکیه محسوب می شود.

ترکیه از جمله کشورهایی است که سالانه گردشگران زیادی را به خود جذب می کند امکانات تفریحی و توریستی که برای گردشگران در این کشور ارائه می شود قدرت جذب گردشگران را در این کشور بالا برده است. شاید بیشتر گردشگران ترکیه ای این کشور با شهرهایی همچون آنتالیا و استانبول بشناسند در صورتی که شهرهایی با قدمتی طولانی تر از این شهرها در ترکیه وجود دارند. دیدنی های چشمه ترکیه این روزها آن را به یکی دیگر از شهرهای تفریحی توریستی در ترکیه تبدیل کرده است مناطق دیدنی و جاذبه هایی که می توانید در این شهر مشاهده کرد برای گردشگران بسیار جذاب هستند. این شهر با وجود اینکه کمتر شناخته می شود دارای قدمتی طولانی است و در فاصله ۹۳ کیلومتری از شهر ازمبیر واقع شده است از جاذبه های دیدنی و چشم نواز این شهر می توان به بناهای تاریخی، آب گرم، سواحل شنی و … اشاره کرد که در این مطلب با این دسته از جاذبه ها آشنا می شوید.

دیدنی های چشمه ترکیه کدام اند؟

چشمه ترکیه شهری ساحلی در ترکیه است که به دلیل جاذبه های ساحلی و آبی که دارد دارای جذابیت است این منطقه از آب و هوای مناسبی برخوردار است و به دلیل داشتن هتل های لوکس و مدرن زیبایی های زیادی دارد همچنین مکان های دیدنی قونیه ترکیه نیز در کنار این جاذبه ها دیدنی هستند.. خیلی از علاقه مندان و گردشگران در این شهر برای سفر خود برنامه ریزی های درستی دارند و از تورهای مسافرتی استفاده می کنند تا در طول سفر با تمامی جاذبه های این شهر آشنا شوند و محل اقامت خود را در هتل های مناسب و لوکس نیز قطعی کنند شما علاقه مندان و گردشگران عزیز نیز می توانید در ادامه بیشتر با جاذبه های توریستی و دیدنی این شهر آشنا شوید.

 

جزیره خیوس:

یکی از دیدنی های چشمه ترکیه جزیره دیدنی خیوس است که بسیا شناخته شده است این جزیره جزئی از اراضی یونان بوده است و فاصله کمی با این کشور دارد تمامی دیدنی ها و بناهای ارزشمندی که در این جزیره وجود دارد به عنوان آثار شناخته شده در میراث جهانی یونسکو به ثبت رسیده اند این منطقه جاذبه های توریستی بکر و ویژه ای دارد.

شهر چشمه ترکیه

افسوس:

شهر باستانی افسوس در سال ۱۸۶۰ کشف شده است و یک شهر موزه ای است بناهای تاریخی متعددی که در این شهر وجود دارند برای بازدیدکنندگان بسیار جذاب هستند قدم زدن در این شهر تاریخی و باستانی شما را به زمان های گذشته می برد جالب است بدانید یکی از تفریحات مهم در این شهر آمفی تئاتری است که قدمت آن به چندین سال پیش باز می گردد.

بنای تاریخی چشمه ترکیه

گردش در فرشگاه ها:

از دیگر لذت های سفر به چشمه ترکیه بازدید از فروشگاه های مختلف است که در یکی دیگر از دیدنی های چشمه ترکیه به شمار می آیند اغلب گردشگرانی که به شهرهای ترکیه سفر می کنند خود را لذت خرید کردن محروم نخواهند کرد. گشت و گزار در فروشگاه های لوکس و بازارهای محلی می تواند بسیار جذاب باشد خرید سوغاتی از این فروشگاه ها یکی دیگر از لذت هایی است که باید تجربه کنید. خیلی از اجناس پر طرفدار همچون جواهر، ادویه جات و اجناس دکوری در این بازارها به فروش می رسند.

بازار چشمه ترکیه

قلعه چشمه:

یکی دیگر از جاذبه ها و دیدنی های چشمه ترکیه این قلعه تاریخی و فرهنگی است که ساخت به سال ۱۵۰۸ بر می گردد . اگر از تفریحات آبی و ساحل خسته شدید و می خواهید کمی تنوع ایجاد شود حتما به این قلعه تاریخی بروید و از آن بازدید کنید این قلعه زیبا نمای زیبایی از شهر را به شما نشان خواهد داد. مکان های دیدنی ازروم ترکیه نیز یکی دیگر از جاذبه های دوست داشتنی هستند که بهتر است در سفر خود به ترکیه از آن دیدن کنید.

جزیره چشمه ترکیه

پارک آبی اوآسیس:

تفریح در این پارک آبی بسیار شگفت انگیز که یکی از دیدنی های چشمه ترکیه است بسیار جذاب است اگر به تفریحات پرهیجان و آدرنالین بالا علاقه مند هستید قطعا این پارک نیاز شما را برآورده خواهد کرد پارکی سرشار از هیجان در چشمه ترکیه که سالانه علاقه مندان زیادی را در خود جای می دهد  این پارک با استخرها، رستوران‌ها و وسایل بازی های هیجان انگیز یکی از بهترین پارک های آبی ترکیه و جهان است که شما گردشگران می توانید با مراجعه به آن و استفاده از بلیط های مقرون به صرفه از این پارک لذت ببرید.

نواحی دیدنی چشمه ترکیه

 تفریحات شبانه:

اگر با خانواده و دوستان خود به این شهر سفر کرده اید و بیداری های شبانه و تفریحات شبانه را می پسندید اصلا نگران این موضوع نباشید در این بصورت شبانه روزی کافه‌ها و مراکز متعددی وجود دارند که بصورت ۲۴ ساعته فعال هستند و شما می توانید وقت خود را در آن ها سپری کنید و از سفر خود لذت ببرید این تفریحات یکی دیگر از دیدنی های چشمه ترکیه هستند.

نمای چشمه ترکیه

هتل های چشمه:

ما به شما هتل هایی که بهترین ها در شهر هستند را معرفی می کنیم اگر به دنبال هتل های لوکس و پنج ستاره هستید پیشنهاد ما به شما مسافران عزیز هتل گرند اونتور و هتل لیکیا اسپا ولنس ریزورت است که این دو از بهترین های چشمه ترکیه هستند اما اگر به دنبال یک هتل زیبا و از لحاظ قیمتی مناسب می گردید پیشنهاد ما به شما مسافران هتل گورن و یا هتل عثمانی می باشد که این دو می توانند برای شما خاطرات خوشی را رقم بزنند.

دیدنی های چشمه ترکیه

دیدنی های چشمه ترکیه دارای تنوع زیادی هستند که در این مطلب با مهم ترین آن ها آشنا شدید همچنین علاقه مندان در سفر خود به این کشور می توانند از دیدنی های استانبول نیز دیدن کنند. معرفی ارزان ترین دیدنی های استانبول می تواند اطلاعات گردشگری مهمی را در این زمینه در اختیار علاقه مندان قرار دهد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو