موسیقی فاخر یلدا؛ وقتشه که شماره تو بگیرم و زنگ بزنم

منبع: برترین ها

92

1398/10/2

12:32


صداوسیما همچون سال‌های گذشته برای شب یلدا تدارک ویژه‌ای دیده بود و برنامه‌های منتوعی را با حضور هنرمندان و مجریان باسابقه به روی آنتن برد. اما سوای بررسی محتوای برنامه ها، موضوعی که باعث انتقاد بسیاری از کاربران فضای مجازی شده حضور دوباره برخی خواننده‌های گمنام و اصطلاحا زرد در شبکه‌های سیماست.

روزنامه جوان نوشت: صداوسیما همچون سال‌های گذشته برای شب یلدا تدارک ویژه‌ای دیده بود و برنامه‌های منتوعی را با حضور هنرمندان و مجریان باسابقه به روی آنتن برد. اما سوای بررسی محتوای برنامه ها، موضوعی که باعث انتقاد بسیاری از کاربران فضای مجازی شده حضور دوباره برخی خواننده‌های گمنام و اصطلاحا زرد در شبکه‌های سیماست.

موسیقی فاخر یلدا؛ وقتشه که شماره تو بگیرم و زنگ بزنم

کاربران یک بار دیگر سوال مهم خود را مطرح می‌کنند که معیار تلویزیون برای دعوت از این دست خواننده‌ها چیست و معرفی چنین آدم‌هایی در برنامه‌های پرمخاطب بر اساس کدام متر و معیار انجام می‌شود.

نمونه‌ای از ترانه‌هایی که از برخی شبکه‌های تلویزیونی پخش شده است:

«با انگشت همه نشون میدن منو ماه پیشونی قلبمو خوب زدی بردی ...

موسیقی فاخر یلدا؛ وقتشه که شماره تو بگیرم و زنگ بزنم

«نگو نه به دلم نگو نه نمی‌خوام به این زودی برم من اونم همونم همونی که تا آخرش گفت می‌مونم دلمو دزدیدی به کی پز میدی...

«صدای خنده‌هات هنوز توی گوشمه عطری که می‌زنی رو لباسیه که می‌پوشمه...

مبتذل خوانی سیما در شب پاسداشت زبان فارسی مبتذل خوانی سیما در شب پاسداشت زبان فارسی
این‌ها تنها گوشه‌ای از اشعاری است در چندوقت اخیر توسط برخی خوانندگان نه‌چندان مطرح در صداوسیمای جمهوری اسلامی پخش شده و متاسفانه آنچه در ویژه برنامه‌های شب یلدا شاهد بودیم ادامه روند ناثواب کنونی است و گویی قصدی بر تغییر این سیاست در میان تصمیم گیران سازمان وجود ندارد تا از پخش چنین ترانه‌هایی جلوگیری شود.

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو