علی اصغر یوسف‌نژاد در جلسه علنی امروز(دوشنبه) مجلس شورای اسلامی تذکرات کتبی نمایندگان مجلس به مسئولان اجرایی کشور را به شرح زیر قرائت کرد:

احمد سالک کاشانی، به وزیر آموزش و پرورش: لزوم رسیدگی به سوء مدیریت دانشگاه فرهنگیان اصفهان که به جای دفاع از ارزش‌های دینی شاهد حذف نیروهای انقلابی و ارزشی در این دانشگاه هستیم.

اصغر سلیمی، به وزیر جهاد کشاورزی و وزیر صنعت، معدن و تجارت: لزوم تجدیدنظر در قیمت پایین تعیین شده برای خرید سیب‌زمینی سمیرم.

نادر قاضی پور و علیرضا محجوب نماینده به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی: لزوم صدور دستور جهت اجرای دقیق قانون بیمه قالیبافان توسط سازمان تأمین اجتماعی. قاضی‌پور به وزیر علوم، تحقیقات و فناوری: تسریع در پیوند دانشگاه با صنعت در شهرستان ارومیه. به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی: تسریع در اختصاص کاغذ به ناشرانی که کتاب به زبان ترکی چاپ می‌کنند.

هاجر چنارانی، به وزیر بهداشت و درمان: ارتقاء دانشگاه علوم پزشکی شهرستان نیشابور به دانشگاه علوم پزشکی.

محسن بیگلری، به وزیر کشور و صنعت، معدن و تجارت: عدم حل مشکل واردات ۱۰۰ قلم کالا از بازارچه‌های مرزی به رغم وعده های مکرر. به وزیر راه و شهرسازی: علت تأخیر در ساخت جاده بانه به مریوان، سقز به بوکان و سقز به بانه. به رئیس جمهور: علت عدم بازگشایی بازارچه‌های مرزی سیران بند بانه و ده سیف سقز علیرغم وعده‌های مکرر چیست؟

 ولی‌الله نانواکناری به وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح: با توجه به توافقات انجام شده وزارت راه و شهرسازی چرا پدافند هوایی ارتش از اجرای تعریض جاده بابلسر به بهنمیر جلوگیری می‌کند؟  به وزیر دفاع: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر سال رونق تولید و اشتغال، چرا پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی مستقر در بابلسر از انتقال آب کشاورزی به مزارع مردم جلوگیری می‌نماید؟

سیده فاطمه ذوالقدر، به وزیر صنعت، معدن و تجارت: واردات و تسریع در ترخیص مواد اولیه برای تولیدکنندگان. به وزیر نفت: اقدامات لازم با قید فوریت جهت تخصیص سوخت به صیادان شرق استان هرمزگان.

حسینعلی حاجی دلیگانی به رئیس جمهور: وضعیت آبگرفتگی در شهرهای استان خوزستان زیبنده مردم مظلوم و قهرمان نیست در حالی که در بارش‌های گسترده سال گذشته از غافلگیر شدن دستگاه‌های اجرایی سخن گفته می‌شد توقع بود که از تجربه تلخ خسارات‌های مادی و معنوی که به کشور وارد شد، استفاده نمایید. به وزیر صنعت، معدن و تجارت: اعتماد عمومی نسبت به سامانه فروش اینترنتی خودرو رو به کاهش است. مردم معتقدند این نوع عرضه با تکمیل شدن ظرفیت کاملا صوری بوده و عملا خریداران واقعی نمی‌توانند خرید خودرو انجام دهند.

محمد وحدتی هلان به وزیر صنعت، معدن و تجارت: علت عدم تحویل خودروهای ثبت‌نام شده در موعد مقرر در صورتی که تحویل فوری با فروش نقدی انجام می‌دهند، چیست؟

شهروز برزگر  به وزیر آموزش و پرورش: ۱۴ مدرسه شهرستان سلماس مشکل اساسی در سیستم گرمایشی دارند. هر چه سریعتر دستور استانداردسازی سیستم حرارتی صادر شود.

سیدمحمدجواد ابطحی به رئیس جمهور: بازگرداندن عزت به پاسپورت ایرانی برای سفر یا زندگی ایرانیان در خارج از کشور پیشکش؛ مردم خوزستان و کولبران مرزی را دریابید. قانون تکثیر مدیران و افراد مبتلا به اختلاس و فساد اقتصادی در اطراف جنابعالی است، خواهش می‌کنم نسبت به انهدام این کانون فساد اقدام نمایید. به وزیر راه و شهرسازی: ضروری است به منظور جلوگیری از احتکار مسکن، دریافت مالیات از خانه‌های خالی و کنترل قیمت مسکن و اجاره بها در راه‌اندازی مسکن ملی تسریع نمایید.