تورهای توریستی پرطرفدار

منبع: نمکستان

114

1398/10/2

23:53


تورهای توریستی پرطرفدار دفتر خدمات مسافرتی آیشم با تجربه ای بی نظیر در زمینه اجرای تورهای خارجی به صورت مستقیم در تلاش است تا با ارائه خدمات هر چه بهتر و کاهش هزینه ها راه را برای خرید تور توسط شما عزیزان هموار کند. از جمله مسیرهایی که این شرکت توانیی بالایی در اجرای آن […]

تورهای توریستی پرطرفدار

دفتر خدمات مسافرتی آیشم با تجربه ای بی نظیر در زمینه اجرای تورهای خارجی به صورت مستقیم در تلاش است تا با ارائه خدمات هر چه بهتر و کاهش هزینه ها راه را برای خرید تور توسط شما عزیزان هموار کند. از جمله مسیرهایی که این شرکت توانیی بالایی در اجرای آن دارد می توان به تور یونان اشاره کرد که به دلیل نزدیکی به ایران و وجود پروازهای مستقیم از تهران به آتن بسیار مورد توجه قرار گرفته است.

 

تورهای توریستی پرطرفدار

 

همچنین نزدیکی فرهنگ دو کشور ایران و یونان و وجود جاذبه های گردشگری فراوانی که در یونان وجود دارد چه از لحاظ جاذبه های طبیعی و چه تاریخی باعث شده است تا این سفر هرچه بیشتر مورد توجه مسافرین قرار بگیرد.

 

آتن که بزرگترین شهر محسوب می شود با جاذبه هایی چون محوطه باستانی آکروپلیس و موزه های فراوان در صدر شهرهایی قرار گرفته که گردشگران برای بازدید به آنجا می روند.در این میان جزایری چون کرت، میکونوس، سانتورینی،سارونیک و دهها جزیره دیگر از جمله جذابیت های این کشور باستانی است.

 

مقصد دیگری که آژانس هواپیمایی آیشم تخصص فوق العاده ای در اجرای آن دارد تور قبرس است. این جزیره زیبا در جنوب کشور ترکیه قرار گرفته است و به دو بخش قبرس شمالی و قبرس جنوبی تقسیم شده است، که آژانس هواپیمایی آیشم در اجرای تور در هر دو بخش این جزیره توانایی بسیار بالایی دارد. در بخش جنوبی جزیره میتوانید از شهرهای زیبایی همچون لارناکا، لیماسول، آیاناپا، پافوس و نیکوزیا بازدید کنید که هر یک جذابیت های مخصوص به خود را دارد. سواحل زیبا، مراکز خرید، پارک ابی بسیار بزرگ و زیبا از جمله جاذبه های گردشگری قبرس میباشد. کشور قبرس اروپایی که در جنوب جزیره قرار گرفته از جمله کشورهایی است که جزو اتحادیه اروپا میباشد و انتظار ورود به لیست کشورهای معاهده شنگن است.

 

مسیر دیگری که آژانس آیشم توانایی بسیار بالایی در اجرای تورهای آن دارد کشور اندونزی است که مطمئنا پرطرفدارترین شهر در این کشور آسیای شرقی تور بالی است است. تور بالی به دلیل جذابیتهای بالایی که دارد از جمله طبیعت زیبا،جنگلهای استوایی، مردم محلی  و پارک آبی آسیا که در بالی واقع شده است بسیار مورد توجه مردم دنیا قرار گرفته است جزیره بالی از 3 منطقه اصلی به نامهای منطقه کوتا، منطقه نوسودوآ،منطقه ابود تشکیل شده است که دو منطقه کوتا و نوسودوآ ساحلی هستند و منطقه ابود که تقریبا در مرکز جزیره واقع شده است، منطقه ای کوهستانی و جنگلی است.برای سفر به این سرزمین زیبا میتوانید از ایرلاین هایی همچون قطری، ایر آسیا و امارات استفاده کنید. در ضمن برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان فروش آیشم تماس حاصل فرمایید. 22277790-021

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو