دانلود بازی Iratus Lord of the Dead برای کامپیوتر – نسخه GOG Early-Access

دانلود بازی Iratus Lord of the Dead برای کامپیوتر – نسخه GOG Early-Access


منبع: دانلود ها

156

1398/10/3

01:17


بازی Iratus Lord of the Dead که بیشترین تاثیر را از بازی Darkest Dungeon گرفته است در قابل ژانر فانتزی-تاکتیکی بازیکنان را در جناح تاریک داستان قرار می‌دهد و آن‌ها باید با انتخاب‌های خود به Iratus کمک کنند تا از سیاه‌چاله‌ای که سال‌های طولانی در آن اسیر بوده نجات پیدا کند. بازیکنان از قدرت‌های تاریک و جادویی برای بهتر و قوی‌تر کردن مقر زیرزمینی خود به‌وسیله‌ی مینیون‌هایی که از بدن دشمن‌های مرده‌ی خود به‌وجود می‌آورند استفاده می‌کنند. آن‌ها همچین از کیمیاگری، جادو و مهارت‌های تاکتیکی برای شکست‌ دادن دشمنان خود در مبارزات استراتژیک-نوبتی بازی استفاده خواهند کرد. در بازی شما کنترل Iratus را به عهده دارید. نکرومنسری که برنامه دارد دنیا را به تسخیر خودش در آورد و برای رسیدن به اهداف شیطانی اش از لشکری از مردگان استفاده می کند. شما می توانید در مبارزات نوبتی بازی به لشکرتان فرمان دهید، سپس آن ها نقاط ضعف دشمنتان را مورد هدف قرار می دهند و در پایان نبرد با جمع آوری اجساد باقی مانده شان می توانید هیولاهای بیشتری را در مخفیگاه زیرزمینی خود خلق کنید.

Iratus Lord of the Dead Build 162.00.01 (34743) Early-Access PC-GOG

دانلود-بازی-Iratus-Lord-of-the-Dead

بازیکن در ابتدا می تواند چندین نوع مختلف از minions را ایجاد کند از جمله Skelton، Banshee، Zombie، و سایر موجودات عجیب و غریب دیگر که با ساخت آنها می تواند بیشتر در طول گیم پلی بازی پیشرفت کند. شما می توانید نیروهای دیگری را در هرجایی از نقشه پیدا کنید، اما در بیشتر موارد شما آنها را از ابتدا باید بسازید. همانطور که شما بدنهای گوشتی مختلف را شکست می دهید، آیتم هایی مانند استخوان ها، قلب ها و مواردی مانند آن را برای ساخت اعضای جدیدی از گروه های مردگان خود استفاده کنید. به طور کلی این آیتم ها فقط قطعات عمومی هستند، اما گاهی اوقات آنها می توانند از کیفیت بالایی برخوردار باشند برای مثال اسکلت جدید خود را به بعضی از ویژگی های خاص اضافی مجهز کنید و یا شما می توانید از قابلیت کیمیاگری استفاده کنید تا قطعات خود را بهتر کنید. انواع مختلفی از موجودات در بازی Iratus Lord of the Dead وجود دارند که شما می توانید با توانایی هایی که در اختیار دارید آنها را از راه های مختلفی از بین ببرید. ارواح شما همچنین می توانند از طریق روش های طبیعی مختلفی ارتقا داده شوند. همانطور که سطح آنها ارتقا می یابد شما می توانید یک جهت خاص را برای استفاده از مهارتها انتخاب کنید تا کمی استفاده از آن را تغییر دهید.

در بازی Iratus Lord of the Dead نوعی از حملات وجود دارد که می تواند روی تمام خط دشمن شما و یا یک موقعیت خطی خاص متمرکز شود که باعث می شود موقعیت خود را با دیگری تغییر دهید یا آن را در جای خود قرار دهید. شما همچنین می توانید موضع خود را تغغیر دهید برای مثال در صورت تمایل به مخلوق های خود می توانید خود به جای آنها منتظر بمانید و به جای آنها عمل کنید. به دلیل وجود دشواری استرس به دشمن باعث می شود که آنها فرار کنند و یا به طور مستقیم بمیرند و یا با عصبانیت مواجه می شوند و حتی می توانند به دوستان و اطرافیان خود آسیب برسانند. در بعضی از مأموریت ها، شما گروه خود را همراهی می کنید و از طریق آن می توانید طلسم هایی را که با mana آموخته اید را انجام دهید.

منبع توضیحات: زومجی، پلازامگ، گیم‌اینجا

info

In Iratus you find yourself fighting for the forces of darkness in the role of the titular necromancer—Iratus, recently freed from his millennia-long imprisonment. You control an obedient army of the living dead, with skeletons, zombies, banshees and many other unliving warriors. Create your soldiers the only way a necromancer knows how: from the body parts of your slain enemies!

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: Windows 7 – 64 Bit

Processor: Intel Core 2 Duo 2.4 GHz

Memory: 1 GB RAM

Graphics: Open GL 3.2+ Compliant

DirectX: Version 9.0c

Storage: 3500 MB available space

Sound Card: Direct X9 Compatible

سیستم پیشنهادی:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: Windows 10 – 64 Bit

Processor: Intel Core i5 3.0 GHz

Memory: 4 GB RAM

Graphics: NVIDIA GeForce GTX 760, AMD Radeon R9 280X

DirectX: Version 11

Storage: 3500 MB available space

Sound Card: Direct X9 Compatible

راهنمای نصب

1) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و به نصب بازی بپردازید.

2) بازی به صورت DRM-Free می باشد و نیازی به کرک ندارد.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود

توضیحات: نسخه پیش رو به صورت دسترسی زودتر از هنگام (Early Access) می باشد و نسخه نهایی نیست. آپدیت ها تا 21م دسامبر 2019 در این نسخه لحاظ شده است.

——————-

دانلود بازی Iratus Lord of the Dead Build 162.00.01 (34743) Early-Access-GOG:

دانلود به صورت تک پارت با لینک مستقیم

——————-

دانلود پک گودیز بازی Goodies-GOG با لینک مستقیم

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو