آکاایران: روی میز پذیرایی تو چه چیزهایی هست؟ اگر تزئین و دکور میز پذیرایی تو هم مانند خانه ما، شامل کنترل تلویزیون و یک قندان یا شکلات خوری است، این مطلب را از دست نده! در ادامه این مطلب، "آکا" نکته های جالب و جذابی برای تزئین میز پذیرایی را به تو نشان می دهد. با استفاده از این نکته ها می توانی یک میز پذیرایی شیک و دلپذیر درست کنی.

۱. با یک سینی شروع کن!

یک سینی دلپذیر، اساس یک میز پذیرایی شیک است. چه بخواهی دکوری های ریز را روی میز بچینی، یا بخواهی یک جا برای کنترل تلویزیون داشته باشی، یک سینی چاره کار است. با قرار دادن آن روی میز، می توانی تمام وسایل را داخل آن بگذاری و ظاهری مرتب و تمیز به میز خود ببخشی.

۲. چند کتاب دلپذیر روی هم بچین!

کتاب های بزرگ و زیبایی با موضوع های متفاوت وجود دارند که به آنها کتاب میزپذیرایی گفته می شود. می توانی از کتاب هایی انتخاب کنی که رنگ های براق داشته و چند عدد از آنها را روی هم بچینی تا ظاهر میز تو جذاب شود.

نکته هایی که باید برای تزئین میز پذیرایی خود بدانی! نکته هایی که باید برای تزئین میز پذیرایی خود بدانی!

۳. روی کتاب ها از دکوری های ریز استفاده کن!

اگر روی میز خود سینی یا کتاب های زیبایی گذاشته ای، می توانی ظاهر دکور آن را با استفاده از تزئینات ریز و کوچک، مانند سنگ های رنگی یا شمعدان، بسیار شیک و جذاب کنی. همچنین می توانی به سادگی رنگ و مدل این سنگ ها و دکوری ها را متناسب با فصل تغییر بدهی.

۴. از یک دکوری بزرگ تک استفاده کن!

با قرار دادن یک تراریوم، یک جعبه دلپذیر، یا یک کاسه بزرگ تک روی میز خود، می توانی آن را تبدیل به مرکز تمام توجه ها بکنی. همچنین می توانی از یک مجسمه یا جای گل دلپذیر برای تزئین میز خود استفاده کنی.

۵. ارتفاع های متفاوت ایجاد کن!

از آنجایی که سینی و همچنین سطح میز تو افقی هستند، بازی کردن با ارتفاع قطعه های دکوری، می تواند جذابیت بیشتری ایجاد کند. می توانی یک گل ارکیده نسبتاً بلند یا یک شمعدان را روی میز بگذاری تا کمی ارتفاع داشته باشی.

"آیا می دانی هنگام شستن لباس چه اشتباهاتی می کنی؟" را اینجا بخوانید.

.

منبع : yasaman.com