6 هتل برتر مشهد از نگاه تریپ ادوایزر

6 هتل برتر مشهد از نگاه تریپ ادوایزر


منبع: همگردی

372

1398/3/23

11:25


به گزارش همگردی، مشهد یکی از شهرهای توریستی ایران است که هتل های مختلفی را براساس سلایق مختلف طراحی کرده است. در ادامه به معرفی 7 هتل برتر مشهد از نگاه تریپ ادوایزر می پردازیم.

هتل رویال درویشی

هتل پنج ستاره ممتاز درویشی در حاشیه خیابان امام رضا (ع) اصلی ترین خیابان منتهی به حرم مطهر قرار گرفته است. این هتل دارای 25 طبقه بوده که مرتفع ترین مرکز اقامتی و بزرگترین هتل آتریوم کشور با سطح شیشه ای را در اختیار دارد. مجموعه آبی هتل درویشی اولین مجموعه آبی با ارائه ارائه خدماتی همچون سونای خشک، سونای بخار، جکوزی، حمام ترکی، سالن بدنسازی، دوش های اختصاصی ماساژ، ارائه انواع اسپا و ماساژ در فضایی شیک و مدرن دارد. مسافران از شیک و مدرن بودن این هتل بسیار راضی هستند. قیمت این هتل از شبی 590 هزار تومان تا 3 میلیون و 800 هزار تومان است.

هتل رویال درویشی

هتل جواد

هتل جواد هتلی جدید در نزدیکی حرم مطهر امام رضا (ع) است که دسترسی آسانی با دیگر مقاصد گردشگری مشهد دارد. هتل، دارای رستورانی لوکس با انواع غذاهای ایرانی و فرنگی، کافه، مجموعه ورزشی، خشکشویی و دیگر امکانات رفاهی است. افرادی که از این هتل استفاده کرده اند، از تمیزی اتاق ها بسیار راضی بوده اند. قیمت رزرو این هتل از شبی 272 هزار و 500 تومان آغاز و به 2 میلیون و 400 هزار تومان می رسد.

هتل جواد

هتل قصر طلایی

قصر طلایی یکی از هتل های 5 ستاره مشهد است که به عنوان مجلل ترین هتل کشور نیز شناخته می شود. این هتل دارای 610 واحد اقامتی در تیپ های امپریال سوئیت، پرزیدنت سوئیت، پرنسس سوئیت، انواع آپارتمان های رویال، سوئیت، کانکت، دبل، سینگل، با دکوراسیون متنوع که با چشم اندازی دلنواز از حرم مطهر است. این هتل دارای چندین رستوران با طراحی های مختلف و امکانات دیگر همچون استخر، سونا و تجهیزات بدنسازی است. قیمت این هتل از شبی 459 هزار تومان آغاز و به 1 میلیون و 849 هزار تومان می رسد.

هتل قصر طلایی

هتل فردوس

هتل فردوس در کنار حرم مطهر قرار دارد و با 10 طبقه دارای 98 اتاق است. این هتل دسترسی آسانی به مراکز خرید اطراف حرم دارد. قیمت این هتل از شبی 348 هزار تومان آغاز و به 1 میلیون و 300 هزار تومان می رسد. نزدیکی به حرم، تمیزی هتل و برخورد خوب پرسنل از نکاتی است که باعث شده تا مسافران این هتل 4 ستاره را انتخاب کنند.

هتل فردوس

هتل الماس 2

هتل 5 ستاره و مجلل الماس دو از گروه هتل های الماس است که در 25 طبقه و 218 اتاق با معماری خاصی طراحی شده است. این هتل دارای سبک های مختلفی چون سبک ایران باستان، سبک روسی، ترکی، رومی، آفریقایی، عربی، ایرانی، اتاق صفوی است. قیمت این هتل از شبی 483 هزار تومان تا 2 میلیون و 500 هزار تومان است.

هتل الماس 2

هتل سی نور

هتلی 5 ستاره سی نور در فاصله یک کیلومتری حرم امام رضا در نزدیکی مرکز خرید 17 شهریور قرار دارد و از امکانات روز بین المللی برخوردار است. از ویژگی های هتل بزرگ سی نور مشهد قرار گرفتن رستوران آن در طبقه 16 و 17 است. قیمت این هتل از شبی 387 هزار تومان آغاز و به 872 هزار تومان می رسد.

هتل سی نور

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو