۴۰ طرح شیک و جدید پالتو مردانه برای جنتلمن ها

۴۰ طرح شیک و جدید پالتو مردانه برای جنتلمن ها


853

1398/10/4

23:24


۴۰ طرح شیک و جدید پالتو مردانه برای جنتلمن ها

پالتو مردانه و نیم پالتو و اورکت ، بخش جدایی ناپذیر در طراحی استایل مردانه در روزهای سرد نیم دوم سال است. جنتلمن ها معمولا کت و شلوار و نیم بوت های چرمی خود را با پالتو های زمستانی خوش طرح و رنگ ست می‌کنند تا استایلی با شکوه را خلق کنند. پالتو مردانه چرمی، پالتو مردانه خز، پالتو مردانه کشمیر به طرح ها و رنگ های مختلف از برندهایی چون ال سی من، ایکات، هاکوپیان، جامه و غیره در این گفتار مجله تخصصی مد و سبک زندگی لوکس تهران ارائه شده تا الگو های الهام بخش دوست داشتنی برای جنتلمن های مشکل پسند ایرانی باشد. اگر نظر و دیدگاهی درباره ده ها طرح ارائه شده در این گفتار دارید،‌مراتب را محترمانه از طریق بخش کامنت در انتهای این گفتار به اشتراک بگذارید.

لینک گفتار را از طریق شبکه های اجتماعی به اطلاع دوستان و آشنایان شیک پوش خود قرار دهید. آماده انتشار طرح های جدید مزون ها و تولید کنندگان ایرانی در سرویس مد مردانه لوکس تهران هستیم. همواره دنیای هشتگ های مد مردانه را در اینستاگرام، در نظر داشته باشید تا طرح های الهام بخش بین المللی زمستانی و بهاره را در سال جدید، مشاهده کنید.

با ما همراه باشید.

حتما بخوانید: ۸۰ مدل کت و شلوار شیک و مجلسی مردانه

پالتو مردانه برای جنتلمن ها

پالتو مردانه برای آقایان شیک  پوش

پالتو مردانه در فصل زمستان، استایل هر مردی را فاخر و جذاب می کند. به طور کلی، مردان در روزهای سرد سال، خوش تیپ تر از فصل های گرم سال هستند. چرا که طراحی تیپ در فصل زمستان،‌ به دلیل مقتضیات آب و هوایی، دقیق تر و منسجم تر از طراحی استایل در فصل تابستان است. در فصول گرم سال، شما با یک پیراهن و شلوارک یا شلوار معمولی و پیراهن آستین کوتاه و صندل یا نهایت کت تک و کفش اسپرت، استایل خود را اماده می کنید. حق انتخاب زیادی ندارید چون هوا گرم است و نمی‌توان از اکسسوری های مختلف هم استفاده کرد.

پالتو مردانه برای آقایان شیک پوش

اما در نیمه دوم سال که هوا سرد است، شال و دستکش و پالتو چرمی و نیم بوت ها به میدان می آید و می‌توان با ترکیب رنگ ها و پارچه های مختلف، ترکیبی باشکوه خلق کرد. ناگفته پیداست که تیپ مردانه زمستانی، گاها جذاب تر از تیپ مردانه در فصل تابستان است. پالتو مردانه از مهم ترین انواع لباس های مردانه در روزهای سرد سال بوده و معمولا روی کت و شلوار، مردان آن را بر تن می کنند.

پالتو کشیمری از موی بز همیالیایی

(پالتو کشیمری از موی بز همیالیایی گرفته  شده است، جنسی عالی برای دوخت پالتو مردانه در زمستان خواهد بود. سبک است و ایزوله بودن خوبی در برابر سرمای کشنده نیمه دوم سال دارد)

 پالتو مردانه هاکوپیان

(طرحی از پالتو مردانه هاکوپیان را در عکس بالا مشاهده می کنید که اسپانسر تیم  ملی فوتبال ایران در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه بود)

پالتو مردانه طرح ترک جامه

( پالتو مردانه طرح ترک جامه  جدید را در عکس بالا مشاهده می کنید)

 لباس زمستانی مردانه

(همان طور که در  اصول ۳ گانه  فوق  الذکر مشاهده می کنید، بایستی شانه ها در لباس زمستانی مردانه، آویزان و شل نباشد. مثل کت، شکیل و ثابت بوده و کمر تنگ نداشته باشد. طول مختلفی  برای پالتو مردانه وجود دارد اما نوع نیم پالتو که در ادامه  این گفتار لوکس تهران ارائه کردیم، مخاطبان زیاد تری به  خصوص در میان جوانان دارد)

حتما بخوانید: محرمانه های محمد رضا گلزار، آقای سوپر استار

پالتو مردانه شیک قهوه ای رنگ

(در انتخاب پالتو مردانه شیک به دنبال طرح هایی باشید که  یقه آن، گردن شما را پوشش دهد. ۶ دکمه یا دو سنیه باشد که بدن شما را در برابر سرمای زیر صفر درجه حفاظت کند. راحتی شما در قرار دادن دست ها داخل جیب،‌ از دیگر مزیت های انتخاب یک بالاپوش زمستانی مطلوب مردانه است. بسیاری از جنتلمن ها دوست دارند که پالتویی با کمر بند داشته باشند)

طرح پالتو ریلکس ال سی

(طرح پالتو ریلکس ال سی  وایکیکی که صد درصد پلی استر در تولید آن استفاده  شده است و ۳۲ درصد پشم)

 پالتو برند ال سی من

(طرح اورکت شیک از برند ال سی من را مشاهده می کنید که از جنس پشم و کشمیر  است)

 اورکت خاکستری رنگ

(در عکس بالا، اورکت خاکستری رنگ را مشاهده می کنید که به اندازه پالتو مشکی، در کمد لباس زمستانی مردانه شیک  پوش، حضورش الزامی است. وقتی تمایل داشته باشید که لباس های روشن تر بر تن کنید، این اورکت رنگ خنثی، گزینه های عالی برای  تیپ های باشکوه خواهد بود)

در سال ۲۰۲۰ میلادی که رنگ سال به گفته موسسه PANTONE آمریکا، رنگ آبی کلاسیک (CLASSIC BLUE) است، شاهد طرح های شیکی هستیم که سلبریتی ها و فشن بلاگرها بر تن کرده و رد پای آن را در هشتگ های مد و لاکچری اینستاگرام مثل: #WINTERCAOT, #FASHION و #FASHIONISTA شاهد هستیم. سعی کنید در کمد لباس زمستانی خود، حداقل دو اورکت شیک و خوش دوخت داشته باشید که در مراسم رسمی از آن استفاده  کنید. دوست داشتنی شدن تیپ خود را با بالاپوش زمستانی، امتحان کنید.

خرید پالتو مردانه

چه نکاتی در خرید پالتو مردانه باید رعایت شود؟

اولین نکته ای که در خرید پالتو مردانه باید رعایت شود، توجه به استایل، رنگ پوست و تنالیته لباس هایی است که زیر این لباس زمستانی مردانه بر تن می کنید. سعی کنید انتخاب شما که محدود به ۱ یا ۲ پالتو در سال است، متناسب با رنگ و طرح لباس هایی باشد که می پوشید. مثلا اگر تیره پوش هستید، خرید پالتو به رنگ شاد، هارمونی خوبی ندارد و تیپ شما را مصنوعی و فانتزی می کند.

بالاپوش های مردانه

نکته دیگری که در خرید اورکت مردانه باید مورد توجه جنتلمن ها قرار بگیرد، توجه به جنس پارچه و کیفیت دوخت پالتو است. بالاپوش های مردانه از جنس های مختلف تولید می شود. از خز و پشم و چرم و متریال دیگر. لذا قیمت های گوناگونی داشته و چون محصول گران قیمتی معمولا هستند، باید در نگهداری آن ها خیلی کوشا بود. کوشا بودن در نگهداری محصولات اورکت لاکچری، دقت زیادی می طلبد و نیاز است  که شما از متخصصان این حرفه، مشاوره بگیرید.

ست رنگ پالتو و کت و شلوار

(به ست رنگ اورکت و کت و شلوار توجه کنید)

مساله دیگری که در خرید بالاپوش مردانه باید مورد توجه شما باشد، انتخاب محصول بر اساس سایز شما است. پالتو مردانه باید متناسب با استایل و اندام شما باشد. نه خیلی گشاد و نه خیلی تنگ، پالتو مردانه، تن پوش اول تیپ زمستانی است و بقیه لباس ها زیر آن پنهان است. لذا باید به قدر آزادی عمل  داشته باشید که با پوشیدن آن، عرصه بر شما تنگ نشود.

سایز پالتو مردانه

حتما بخوانید: گران ترین کت و شلوار های جهان را ببینید

معمولا سایز پالتو مردانه با سایز کت و شلوار یکسان می باشد و البته به این معنا نیست که دقیقا اندازه کت و شلوار شما باشد. بایدکمی آزاد تر باشد و معمولا سایز پالتو مردانه را کمی بزرگ تر از کت و شلوار می گیرند. مخصوصا اگر ژیله بر تن می‌کنید. بنابراین پالتو شیک و مجلسی مردانه، محصولی است که کت و شلوار زیر آن، به راحتی قرار گرفته و احساس فشار نکنید.

آستین پالتو مردانه

بعضی از آقایان، سایز خود را برای انتخاب پالتو زمستانی مطلوب را نمی دانند. اگر اطلاعاتی درباره سایز خود ندارید، توصیه می کنیم که فاصله بین دو زیر بغل خود را اندازه گرفته و اگر اندازه ایجاد شده،‌ بین دو سایز بود، ماکزیمم مقدار را در نظر داشته باشید. همیشه توجه کنید که آستین پالتو مردانه باید بلند باشد و روی مچ را بپوشاند.

طول آستین پالتو مردانه

یعنی آستین پالتو مردانه باید روی آستین کت و آستین پیراهن شما را بپوشاند. اگر این گونه نبود، احتمالا باید پالتو خود را تعویض کنید. برای اندازه گیری طول آستین، فاصله بین  سرشانه تا مچ را توسط یک متر، اندازه گیری نمایید.

پالتو مناسب مردان قد بلند

همیشه طول مناسبی را برای پالتو مردانه زمستانی انتخاب کنید. نه  خیلی بلند و نه خیلی کوتاه. به قد و استایل خود توجه کنید. پالتو مردانه بلند مناسب مردان قد بلند است. اگر چاق هستید، اورکت مردانه که راه راه عمودی دارد، شما را لاغر تر و کشیده تر نشان می دهد. پالتو مردانه مثل بارانی، گاها روی زانو قرار می گیرد.

حتما بخوانید: همه چیز درباره راز خوش پوشی جورج کلونی

پالتو مردانه پارچه کشمیر

در زمان خرید پالتو مردانه، استایل پوشش خود را در نظر داشته باشید. پالتو های سنگین مردانه که از جنس پارچه کشمیر یا پشم هستند، مناسب زمستان است و شستشو و نگهداری دقیقی می طلبند. محبوب ترین مدل پالتو مردانه را می توان چستر فیلد دانست که طولش تا زانو بوده و رنگ های تیره دارد. مدل های کمربندی هم شیک است و شکست رنگ ایجاد می کند. پالتو مردانه که دو طرف دکمه  دارد، انتخاب های کلاسیک را روایت می کند و انواعی که مثل کت، بلند است، خیلی زیاد دیده می شود.

ست پالتو کوتاه با شال

(ست کردن پالتو کوتاه با شال و کفش  مردانه تیپ اسپرت)

رسمی ترین رنگ پالتو مردانه در فصل زمستان، سرمه  ای و مشکی و آبی تیره  (رنگ سال ۲۰۲۰ میلادی) است. بعضی ها دوست دارند که رنگ پالتو مردانه،‌ دقیق هم  رنگ لباس زیر باشد. دیوید بکهام، اسطوره منچستر  یونایتدی ها معمولا چنین استایلی را می پسندد.

حتما ببینید: با دیوید گندی، گران ترین مدل حرفه ای لباس مردانه

تناسب رنگ و طرح در پالتو مردانه شیک

در انتخاب این تن پوش شیک زمستانی، بایستی به تنالیته رنگ کت و شلوار و رنگ پالتو دقت کنید. بهتر است از یک تنالیته رنگ نباشد. البته ست کردن رنگ پیراهن و کراوات با رنگ پالتو زمستانی مردانه، همیشه  در استایل های جنتلمن ها، درخشندگی فریبنده دارد.

خیلی ها این سوال را مطرح می کنند که چه نوع پالتویی برای پوشیدن روی کت و شلوار مردانه مناسب است. چون شما اول کت و شلوار دارید و بعد به دنبال خرید پالتو می روید، رنگ و طرح کت و شلوار مجلسی شما، تعیین کننده رنگ و طرح پالتو خواهد بود. اما به جنسش ربطی ندارد.

از یک پالتو نمی توان برای ست کردن با همه کت و شلوارهای پاییزی و زمستانی استفاده کرد. پالتویی که شما برای رفتن به اداره استفاده می کنید و یا شرکت در یک جلسه رسمی یا مهمانی مجلل فرق دارد. اگر به دنبال پوشیدن پالتو کلاسیک هستید، بهتر است که از مدل های کوتاه دو طرف دکمه دار استفاده کنید. بعضی از مدل ها، کمربند دارد و بعضی هم فاقد کمربند است.

حتما بخوانید: صفر تا صد اصول ست کردن کت و شلوار سورمه ای مردانه

تناسب رنگ در پالتو مردانه

از پالتو های ژاگتی که از پشم تولید شده اند،  برای تیپ های اسپرت استفاده کنید. هم گرم است و هم طرح کلاسیک  دارد.

حتی الامکان سعی کنید که تی شرت زیر پالتو بر تن نکنید. در غیر این صورت، از کاپشن برای ست کردن تی شرت با بالا پوش استفاده کنید. اورکت ها نیمه رسمی هستند و گرمای خوبی هم دارند. از اشتباهات رایج در لباس پوشیدن مردانه، اجتناب کنید و همیشه از یک  استایلیست مشورت بگیرید.

پیشنهاداتی برای نیم پالتو مردانه

نیم پالتو نیز از گزینه های شیک برای طراحی  استایل های باشکوه مردانه در نیمه دوم سال است. مردان خوش تیپ، از نیم پالتو برای دوست داشتنی کردن تیپ خود بهره می گیرند و خوشبختانه آن ها را خیلی چاق به نمایش در نمی آورد. نیم پالتو فرق عمده اش با پالتو بلند آن است که استایل شما را به قولی پیر مردی نمی‌کند و بین رسمی و اسپرت حفظ می کند. شاید از نگاه بانوان، نیم پالتو ، تیپ مردان را جذاب تر و hot تر نشان می دهد. البته این سلیقه است و دنیای مد هم دنیای سلیقه ها است.

مدت هاست که نیم پالتو ، بخشی از البسه کلاسیک مردانه بوده و تغییرات زیادی کرده اما همچنان در طرح ها و رنگ های مختلف، در کت واک فشن شوهای زمستانی مردانه مشاهده می شود.

کلکسیون پالتو های زمستانی مردانه

نیم پالتو خاکستری، رنگ خنثی دارد و هارمون مطلوبی  با بسیاری  از پوشش هایی  دارد که مردانه در نیمه دوم سال بر تن دارند. ترکیب آن با شلوار جین تیره، مطلوب به  نظر می رسد. محصوصا که با نیم  بوت چرمی همراه شود. اگر علاقمند به ترکیب قهوه ای و کرم هستید، شلوار جین راسته و ژاکت بافتنی را در نظر داشته باشید. رنگ بژ یک گزینه فوق العاده برای این ست است.

حتما بخوانید: مد گردی با امیر حسین آرمان، سفیر LCMAN

کلکسیون پالتو های زمستانی مردانه

پالتو تیره رنگ بلند

(از مدل های تیره رنگ بلند که با شلوار جین، ست خوبی را به نمایش می گذارد)

پالتو مردانه کلاسیک

(طرح مدل پالتو مردانه کلاسیک قهوه ای رنگ که duffle نام دارد)

پالتو طرح ساده بلند

(طرح ساده بلند با جیب های گشاد به نام  voisset که در سایت reiss.com معرفی شده است)

 جذابترین طرح پالتو های مردانه

(طرح خز را در عکس بالا مشاهده می کنید که یکی از شیک ترین و جذابترین طرح پالتو های مردانه است)

پالتو برند RAINS

(در این عکس، طرح پالتو بلند کمربند دار از برند RAINS را مشاهده می کنید که در سایت فروشگاه لاکچری معروف هرولدز لندن به قیمت ۲۱۰ پوند انگلیس در ژانویه ۲۰۲۰ میلادی معرفی شده است)

پالتو مردانه برند YOU MUST CREATE

(اورکت شیک تیره رنگ مردانه محصولی از برند YOU MUST CREATE که ۴۵۰ پوند در ژانویه ۲۰۲۰ میلادی قیمت گذاری  شده بود)

پالتو شیک از برند PAULSMITH

(طرحی از پالتو شیک رنگارنگ اسپرت از برند PAULSMITH که ۲۷۵ پوند قیمت گذاری  شده بود)

حتما بخوانید: راهنمای خرید پلوشرت مردانه شیک

 پالتو های شیک مردانه ترک

(همیشه سادگی، باشکوه است. مخصوصا با اورکت های شیک مردانه ترک که در عکس بالا مشاهده می کنید که هم مناسب تیپ های کژوال است و هم آفیشیال)

پالتو شتری آقایان قد بلند

(پالتو شتری مناسب آقایان قد بلند است)

پالتو مردانه پارچه و دوخت ترک

(طرح پالتو مردانه شیک با پارچه و دوخت ترک را مشاهده می کنید که از کالکشن کارهای زیر ۱ میلیون تومان در سال نودو هشت بود)

طرح نیم پالتو خز دار مردانه

(طرح نیم پالتو خز دار مردانه که طرح  ایتالیایی بود و دوخت و پارچه  ترک دارد  و انتخاب بسیار  شیک برای  مردان مشکل پسند ایرانی)

نگ ها واستایل های پالتو مردانه

(از هشتگ MENWEAR و WINTERCOAT برای آشنایی  با جدید ترین طرح و رنگ ها واستایل های پالتو مردانه در طول سال استفاده کنید و از نظرات استایلیست ها و فشن بلاگر ها هم بهره مند شوید)

 طرح پالتو و نیم پالتو و اورکت مردانه

حتما بخوانید: لاکچری ترین ساعت های جهان در ۴۰ قاب

همراه گرامی

اگر  شما هم درباره ده ها طرح پالتو و نیم پالتو و اورکت مردانه زمستانی که در این گفتار لوکس تهران ارائه شد، نظر و دیدگاهی دارید، مراتب را از طریق بخش کامنت با ما به اشتراک بگذارید. لینک این گفتار را به اطلاع دوستان شیک  پوش خود از طریق کانال هایی که در شبکه های  اجتماعی عضو هستید، قرار دهید.

دنیای مد و لباس و لاکچری گردی را هر روز با لوکس تهران دنبال کنید.

به نظر  شما شیک ترین مدل پالتو مردانه کدام است؟

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو