آشنایی با تفریحات سرگرم کننده جزیزه کیش

آشنایی با تفریحات سرگرم کننده جزیزه کیش


منبع: تاپ تراول

365

1398/3/24

00:05


خرید بلیط هواپیما

تفریحات سرگرم کننده جزیره کیش را بیشتر بشناسید

در این مقاله از وب سایت تاپ تراول درباره تفریحات سرگرم کننده جزیره کیش  و رزرو آنلاین هتل در کیش سحن خواهیم گفت.

تفریحات سرگرم کننده جزیره کیش

تفریحات سرگرم کننده جزیره کیش

مختصری درباره این جزیزه کیش بدانید

جزیزه کیش یکی از مقاصد اصلی گردشگری ایران است که در جنوب ایران و در استان هرمزگان قرار گرفته است. و یکی از جزایر خلیج فارس است که دارای آب‌ و هوای گرم و مرطوب است کیش دارای زیبایی‌های طبیعی و جاذبه‌های گردشگری تاریخی است.

شکل این جزیره مانند بیضی‌ است که در قدیم به نام قیس شناخته می شد.این جزیره دارای طبیعت زیبا، ساحل‌های مرجانی، آبی زلال و شفاف و دارای امکانات تفریحی و رفاهی برای گردشگران است که در تابستان خیلی از مردم برای تفریح به این جزیره سفر می کنند.

شاید که سواحل زیبای این جزیره از شهرت بسیاری برخوردار باشند؛ اما دیدنی های کیش به همین ها ختم نمی شود. مراکز خرید، دیدنی های تاریخی، تفریحات آبی و …. همه و همه برای تان خاطرات خوشی می سازند و لحظاتی شیرین را به شما هدیه می دهند.


مقالات بیشتر درباره جزیره کیش :


نکاتی که باید مد نظر خود قرار دهید

افراد و شرکت های متفاوتی در کیش خدمات مربوط به تفریحات را ارایه می دهند. هزینه هایی که در این مطلب آورده ایم کاملا تخمینی هستند و ممکن است کیفیت و قیمت آنها در بخش های مختلف با هم متفاوت باشد.

در ایام اوج سفر ممکن است این قیمت ها افزایش چشمگیری داشته باشند و در ایام کم شدن سفرها به کیش کاهش پیدا کنند.

برای کاهش هزینه ها می توانید از بن های تخفیف هتل ها و آژانس های خدمات مسافرتی استفاده کنید و حتا تا ۷۰ درصد تخفیف بگیرید.

برای تهیه بلیت این تفریحات می توانید مستقیما به مراکز آنها در جزیره مراجعه و یا از طریق هتل ها و آژانس های مسافرتی یا نمایندگی های فروش اقدام کنید.

شرایط آب و هوایی تاثیر مسقیمی بر ارایه یا عدم ارایه خدمات تفریحی دارد و ارایه دهندگان می توانند جهت حفظ امنیت مسافران از ارایه خدمات امتناع کنند.

۱- تفریحات آبی کیش

اولین چیزی که در سفر به کیش به ذهن افراد خطور می کند، رفتن به کنار سواحل و استفاده از گزینه های متنوع تفریحات آبی است. از جمله این تفریحات می توان به چتر پاراسل، غواصی، اسکی روی آب و …. اشاره کرد که در مطلبی جداگانه به طور مفصل به آن پرداخته ایم. برای اطلاع از شرایط و هزینه های تفریحات آبی کیش، خواندن مطلب زیر را از دست ندهید:

تفریحات سرگرم کننده جزیره کیش

تفریحات سرگرم کننده جزیره کیش

تفریحات سرگرم کننده جزیره کیش

تفریحات سرگرم کننده جزیره کیش

تفریحات سرگرم کننده جزیره کیش

تفریحات سرگرم کننده جزیره کیش

 

 

   ۲- دوچرخه سواری در جزیره کیش

یكی از طولانی ترین و زیباترین مسیرهای دوچرخه سواری كشور را می توانید در جزیره كیش بیابید. این مسیر ۵۱ كیلومتری كاملا از مسیرهای اتومبیل رو جداست و بخش اصلی آن از حاشیه نوار ساحلی می گذرد. اگر از علاقه مندان دوچرخه سواری هستید حتما به سراغ ایستگاه‌های ویژه کرایه دوچرخه بروید که در بخش‌های مختلف جزیره مانند اسکله تفریحی و جنب بازار مرجان وجود دارند و خدمات مناسبی را به شما ارایه می دهند.

هزینه: ۸۰۰۰ تومان

مدت زمان: یک ساعت

تفریحات سرگرم کننده جزیره کیش

تفریحات سرگرم کننده جزیره کیش

۳- اسکوتر برقی

اسکوترهای برقی دوچرخه یا موتورهای کوچک برقی هستند که نیروی محرکه شان از باتری تامین می شود. این وسیله فقط گاز و ترمز دارد و در مسیر دوچرخه سواری می توانید از آنها استفاده کنید. ایستگاه های ویژه اجاره اسکوتر برقی در مراکز تفریحی جزیره کیش از جمله اسکله تفریحی و پارک ساحلی مرجان وجود دارند و می توانید از خدمات آنها استفاده کنید.

هزینه: اسکوتر تک نفره ۲۵۰۰۰ تومان و اسکوتر دو نفره ۴۰۰۰۰ تومان

مدت زمان: یک ساعت

شرایط استفاده و اجاره اسکوتر برقی

داشتن حداقل ۱۵ سال تمام برای تکمیل فرم قرارداد اجاره

به همراه داشتن کارت شناسایی معتبر و پرداخت ۵۰ هزار تومان ودیعه جهت ضمانت سلامت دستگاه

استفاده از وسایل ایمنی (کلاه ایمنی)

دستگاه اسکوتر فقط جهت تردد در جاده مخصوص دوچرخه است و رفتن به درون معابر پیاده و سواره رو و همچنین جاده های خاکی جریمه فرد خاطی را در پی خواهد داشت.

– ایستگاه اجاره هیچگونه مسوولیتی در قبال مجروح شدن و آسیب دیدگی افراد در جریان اجاره دستگاه ندارد. اجاره کننده با امضای قرارداد کلیه مسوولیت پیشامدهایی که سهوا و یا عمدا در جریان اجاره توسط او به وجود می آید را می پذیرد.

قوانین اسکوتر سواری

با سرعت زیاد نرانید.

حتما از سمت راست حرکت کنید.

مراقب کودکان و سالمندان باشید.

زمان را در نظر داشته باشید تا به موقع و قبل از اتمام شارژ باتری به ایستگاه برگردید.

۴- باگی در کیش

باگی یک وسیله چهارچرخ برای سافاری است که می توانید گشتی هیجان انگیز را با آن تجربه کنید. پیست خاكی باگی کیش ۴۰۰ متر طول دارد و با باگی های دو نفره، میزبان شما خواهد بود.

همچنین تورهای ورزشی تفریحی باگی نیز در این جزیره برگزار می شود که راهنمای حرفه ای با موتور چهار چرخ ATV در جلو حرکت می کند و باگی سواران را با خود به سوی جاذبه هایی همچون درخت سبز، كلبه هور و كشتی یونانی می برد.

هزینه: ۱۰۰۰۰۰ تومان برای ماشین دو نفره

مدت زمان: ۱۰ دقیقه

تفریحات سرگرم کننده جزیره کیش

تفریحات سرگرم کننده جزیره کیش

۵- شتر سواری

شترسواری کاری است که در بسیاری از نقاط ایران می توانید آن را تجربه کنید؛ اما در کیش این تفریح حال و هوای دیگری دارد. امکان این کار معمولا در پارک سافاری وجود دارد؛ اما بسته به زمان سفر ممکن است شتربانانی محلی را در قسمت های مختلف ساحل همچون کشتی یونانی نیز ببینید.

هزینه: ۱۵۰۰۰ تومان

مدت زمان: ۱۵ دقیقه

تفریحات سرگرم کننده جزیره کیش

تفریحات سرگرم کننده جزیره کیش

۶- جنگ های شادی

بسته به زمان سفر، برنامه های متنوعی در شب های کیش برگزار می شوند که هر یک ویژگی های خاص خود را دارند. تقلید صدا، مسابقه، تئاتر طنز و … از جمله بخش های این جُنگ ها هستند. برای تهیه بلیت این جنگ ها و اطلاع از برنامه های آنها می توانید به محل برگزاری آنها مراجعه و یا از طریق هتل ها و مراکز مجاز اقدام کنید.

هزینه: از نفری ۴۰۰۰۰

مدت زمان: از ۱ ساعت

۷- سافاری در جزیره کیش

اگر به دنبال یک گشت و گذار هیجان انگیز هستید و می خواهید لحظاتی متفاوت را در جزیره کیش تجربه کنید حتما به سراغ تور سافاری بروید. در این تور شما سوار بر ماشین های مخصوص می شوید، از تپه ها بالا و پایین می روید و آدرنالین بدن تان را به اوج می رسانید.

هزینه: ۵۰۰۰۰ تومان

مدت زمان: ۱۵ دقیقه

شرایط استفاده: حداقل ۵ سال سن

تفریحات سرگرم کننده جزیره کیش

تفریحات سرگرم کننده جزیره کیش

۸- موتور سواری

طرفداران موتورسواری نیز می توانند در کیش به سراغ این وسیله بروند و حسابی خوش بگذرانند. انواع مختلفی از موتورها در این جزیره پیدا می شود که هر یک جذابیت خاص خود را دارند و می توانید برای استفاده از آنها برنامه ریزی کنید.

موتور ATV ۹۰ cc: موتور تمام اتوماتیک در پیست پرپیچ و خم

هزینه: ۳۰۰۰۰ تومان

مدت زمان: ۱۰ دقیقه

شرایط استفاده: حداقل سن ۱۲ سال

موتور تریل ۸۰ cc: موتور نیمه اتوماتیک با هیجان زیاد

هزینه:  ۳۰۰۰۰ تومان

مدت زمان: ۱۰ دقیقه

شرایط استفاده: حداقل سن ۱۲ سال

موتور مینی تریل ۵۰cc: موتور اتومات با دو چرخ کمکی

هزینه: ۲۰۰۰۰ تومان

مدت زمان: ۱۰ دقیقه

شرایط استفاده: ۵ الی ۱۰ سال سن و قد حداکثر ۱۲۰ سانتی متر

موتور ATV ۲۵۰ ccموتور دنده ای حرفه ای

هزینه: ۵۰۰۰۰ تومان

مدت زمان: ۱۰ دقیقه

شرایط استفاده: برای خانم ها ممنوع، بالای ۱۶ سال و مسلط به موتور سواری

تفریحات سرگرم کننده جزیره کیش

تفریحات سرگرم کننده جزیره کیش

۹- کارتینگ جزیره کیش

کارتینگ به رانندگی با ماشین های کوچک تک نفره ای موسوم به کارت گفته می شود که تجربه ایمن سرعت و هیجان را برای تان فراهم می کند. شما بدون نیاز به گواهینامه رانندگی و تبحر خاصی می توانید سوار بر این ماشین ها شوید و یک رانندگی جذاب را تجربه کنید.

هزینه: ۳۰۰۰۰ تومان

مدت زمان: ۱۰ دقیقه

۱۰- بانجی شوتینگ جزیره کیش

بانجی اسلینگ شات فعالیتی از خانواده بانجی جامپینگ است که به آن بانجی شوتینگ نیز می گویند. این نوع بانجی از دو ستون فلزی به ارتفاع ۱۵ متر تشکیل شده است که به فاصله ۲۰ متر از یکدیگر قرار گرفته اند. به هر ستون یک کش وصل است که افراد از دو طرف به آنها متصل می شوند. این طناب ها را توسط موتورهای مخصوص می کشند و رها می کنند و به عبارتی فرد شلیک می شود.

هزینه: ۵۴۰۰۰ تومان

مدت زمان: ۵ دقیقه

شرایط استفاده: حداکثر وزن ۱۰۰ کیلوگرم

۱۱- پینت بال

لذت تجربه یک جنگ تمام عیار با گلوله های رنگی چیزی نیست که بتوانید به این راحتی ها از خیر آن بگذرید و تجربه اش نکنید. پینت بال فرصت جنگی سراسر خنده و شادی را به شما می دهد و لحظاتی به یادماندنی را برای تان رقم می زند.

هزینه: ۴۵۰۰۰ تومان به همراه ۵۰ گلوله رایگان

مدت زمان: ۱ ساعت

۱۲- تونل وحشت

اگر به دنبال آیتم های ترسناک هستید به سراغ هرم مومیایی، تونل وحشت و … بروید؛ تونلی تنگ و تاریک با پیچ و خم های زیاد که می توانید در آن آدرنالین خون تان را بالا ببرید و ترس و وحشت را لمس کنید. این تفریح در قسمت های مختلفی از جزیره وجود دارد از جمله، پارک سافاری، هتل شایان، هتل ارم و …

هزینه: از ۱۵۰۰۰تومان

مدت زمان: از ۵ دقیقه

تفریحات سرگرم کننده جزیره کیش

تفریحات سرگرم کننده جزیره کیش

۱۳- دالان ماجراجویان

کسانی که دوست دارند مهارت های فکری و فیزیکی خود را با تم هیجان و ترس محک بزنند می توانند به سرغ دالان ماجراجویان در پارک سافاری بروند و از این گذرگاه پر پیچ و خم عبور کنند. اگر تلاش کنید می توانید جوایزی را نیز به دست آورید.

هزینه: ۱۰۰۰۰ تومان

مدت زمان: ۵ دقیقه

۱۴- عینک واقعیت مجازی

عینک واقعیت مجازی یا VR حاصل تلاش بشر برای برداشتن مرزهای بین واقعیت و فضای مجازی است. با استفاده از این عینک می توانید فیلم های سه بعدی مخصوصی را ببینید و خود را در فضای فیلم احساس کنید. تصاویر این عینک ها بسیار واقعی است و اکثر افراد به هنگام دیدن فیلم از فضای موجود خارج می شوند و حرکات جالبی را به نمایش می گذارند.

هزینه: ۱۰۰۰۰ تومان

مدت زمان: ۱۰ دقیقه

۱۵- پرواز

پرواز بر فراز آب های نیلگون خلیج فارس یکی از تجربه هایی است که در کیش پیش روی شما قرار دارد. کافیست سوار بر هواپیماهای بدون موتور (گلايدر)، جایروکوپتر و کایت موتوردار شوید و از نمایی متفاوت به تماشای این پهنه آبی بپردازید.

باند گلایدر فرودگاه بین المللی جزیره کیش جهت انجام پروازهای تفریحی در جزیره آماده شده و پذیرای گردشگران و علاقه مندان به پرواز است.

هزینه: ۱۶۵۰۰۰ تومان

مدت زمان: ۱۰ دقیقه

۱۶- شبیه ساز پرواز

علاوه بر پروازهای تفریحی می توانید در فلای دامون خلبانی را نیز تجربه کنید. فلای دامون اولین مرکز تخصصی شبیه سازهای پروازی در سطح کشور است که پروازهای شبیه سازی شده زیر را به شما ارایه می کند:

۱. شبیه ساز پروازی ایرباس ۳۲۰ – Airbus۳۲۰

۲. شبیه ساز پروازی بویینگ ۷۳۷ – Boeing ۷۳۷

۳. شبیه ساز پروازی هواپیمای دو موتوره

۴. شبیه ساز پروازی با امکان حرکت (Motion) هواپیمای Mooney

هزینه: از آنجا که این تفریح در مرکز خرید قرار دارد، نتوانستیم اطلاعاتی در مورد هزینه آن بیابیم.

مدت زمان: از ۱۰ دقیقه

تفریحات سرگرم کننده جزیره کیش

تفریحات سرگرم کننده جزیره کیش

۱۷- بانجی جامپینگ

بانجی جامپینگ تفریحی شناخته شده است که لذت سقوطی امن و هیجان انگیز را برای تان فراهم می کند. کافیست به کش های مخصوص این بازی وصل شوید و در ارتفاع، شیرجه ای جانانه بزنید. نگران نباشید؛ هیچ خطری شما را تهدید نمی کند چرا که کش ها مانع از رسیدن شما به زمین می شوند.

هزینه: ارتفاع ۴۰ متر ۸۰۰۰۰ تومان، ارتفاع ۶۰ متر ۱۱۰۰۰۰ تومان

تفریحات سرگرم کننده جزیره کیش

تفریحات سرگرم کننده جزیره کیش

همچنین برای رزرو هتل در کیش می توانید از لینک های زیر استفاده کنید :

هتل شایان کیش

هتل مارینا کیش


  تبلیغات   

          هتل انقلاب تهرانرزرو هتل ارزان | هتل های مشهدهتل ترنج کیش | اقامت اروپا


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو