پهپادهای حامل آنفلوانزای خوکی در چین!

منبع: برترین ها

92

1398/10/5

18:36


کشاورزان یک مزرعه در چین ادعا کردند که گروه‌های مجرم، خوک‌های آنها را با پهپادهای حامل ویروس آنفلوانزا بیمار کرده‌اند.

ایسنا: کشاورزان یک مزرعه در چین ادعا کردند که گروه‌های مجرم، خوک‌های آنها را با پهپادهای حامل ویروس آنفلوانزا بیمار کرده‌اند.

به نقل از فیوچریسم، یکی از فرودگاه‌های چین طی بررسی‌های خود، در اختلاف عجیب میان کشاورزان و مجرمان گرفتار شده است.

پهپادهای حامل آنفلوانزای خوکی در چین!

سامانه‌های ردیابی این فرودگاه برای ردیابی پروازهایی که بر فراز "شهرستان ژاوژوو" (Zhaozhou County) صورت می‌گرفت، با شکست مواجه شدند. مقامات هنگام بررسی دلیل این مشکل، به یک ابزار غیرمجاز ضد پهپاد برخوردند که به یک مزرعه تعلق داشت.

کشاورزان ادعا کردند این ابزار را برای متوقف کردن مجرمانی به کار برده‌اند که سعی داشتند با کمک پهپادها، ویروس‌ آنفلوانزا را به خوک‌ها منتقل کنند.

ویروس آنفلوانزای خوکی در سال جاری، نیمی از خوک‌های چین را از بین برد و سبب شد تا قیمت گوشت خوک افزایش یابد.

به گفته کشاورزان، گروه‌های مجرم برای سوءاستفاده از این شرایط، از پهپادها استفاده کردند تا آنفلوانزا را میان خوک‌های سالم گسترش دهند. این مجرمان پس از مبتلا شدن خوک‌ها به آنفلوانزا، آنها را با قیمت ارزان‌تر از کشاورزان می‌خریدند و گوشت آنها را به عنوان گوشت سالم می‌فروختند.

مالک مزرعه‌ای که ابزار غیرمجاز ضد پهپاد را در اختیار داشت، خود را قربانی چنین حملاتی معرفی کرد و در دفاع از خود گفت که قصد نداشته این ابزار را برای نقض قوانین حمل و نقل هوایی به کار ببرد.

مقامات دولتی پس از شناسایی منبع اختلال در ردیابی پرواز، این ابزار را ضبط کردند؛ در نتیجه کشاورزان مجبور هستند روش دیگری را برای محافظت از خود در برابر حملات مجرمانه به کار ببرند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو