تکذیب خبر کمبود کپسول گاز مایع در ورامین

منبع: برترین ها

115

1398/10/5

22:19


فرماندار ورامین ضمن تکذیب کمبود کپسول گاز، از برخورد قانونی با مصرف کنندگان کپسول گاز برای خودروها خبر داد.

خبرگزاری تسنیم: حسین کاغذلو، فرماندار ورامین در جمع خبرنگاران با اشاره به عدم کمبود گاز مایع یا LPG در این شهرستان اظهار داشت: در بحث گاز مایع یا LPG براساس نیازهایی که وجود دارد در مناطقی که گازرسانی شهری یا روستایی صورت نگرفته تلاش داریم تا مشکلات کل شهرستان و چند روستای جنوبی ورامین را تا سال آینده برطرف کنیم.

وی در ادامه با اشاره به بحث کمبود کپسول های گاز مایع تصریح کرد: در شهرستان کمبودی از بابت تامین کپسول های گاز مایع برای مردم وجود ندارد و حتی لیستی از اعلام نیاز خود را از اداره صنعت و شرکت پخش فرآورده های نفتی گرفته ایم و دستور داده شده تا از توزیع کنندگان این سیلندرها برگه مکتوب گرفته شود تا راستی آزمایی کنیم که این محصولات در شهرستان به نحوه صحیحی مصرف می شود و مردم دچار مشکل نمی شوند.

فرماندار ورامین سپس تاکید کرد: امروز به جرات می گویم که هیچ مشکلی در تامین کپسول گاز برای خانواده ها در شهرستان ورامین موجود ندارد.

کاغذلو در پایان با بیان اینکه استفاده از کپسول گاز مایع برای خودروها غیرمجاز است خاطرنشان کرد: هیچ خودرویی اجازه استفاده از این کپسول ها را ندارد و با استفاده کنندگان از کپسول گاز مایع برای خودروها قطعا برخوردهای قانونی خواهد شد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو