دیدنی های امارات و جاذبه های توریستی این کشور را بهتر بشناسید

دیدنی های امارات و جاذبه های توریستی این کشور را بهتر بشناسید


منبع: آرگا

140

1398/10/5

22:43


امارت کشوری با نفوذ و مهم در دنیا است که دارای دو شهر مهم با نام های ابوظبی و دبی است این کشور نه تنها به لحاط تجاری با اهمیت است بلکه نقطه مهمی برای جذب توریست است. دیدنی های امارت شامل جدیدترین و به روزترین جاذبه های تفریحی هستند که آن را به کی از کشورهای لاکچری تبدیل کرده اند.

امارات با وجود اینکه یکی از کشورهای کوچک در دنیا است نفوذ بالایی دارد و یکی از مناطق مهم در تجارت به شمار می آید با ورود به این کشور و شهرهای مهم آن شما ساختمان ها و برج های لوکسی را می بینید که شاید نمونه آن در هیچ جای دنیا وجود نداشته باشد به ویژه شهر دیدنی دبی که با وجود برج های خود شناخته شده و معروف است. دیدنی های امارات آن را به یکی از مناطق مهم گردشگری دنیا تبدیل کرده است و امروزه علاقه مندان زیادی از نقاط مختلف دنیا به این کشور سفر می کنند. خیلی از مراکز فرهنگی نیز در این کشور با اهمیت هستند و در کنار ساختمان ها و برج ها گردشگران زیادی را به خود جذب می کنند با توجه به اینکه در سال های اخیر تورهای مسافرتی مختلفی برای سفر به امارات برگزار می شوند شاهد جذب گردشگران زیادی از طریق این تورها هستیم که مهم ترین آژانس ها تورهای سفر به امارت را برگزار می کنند. با استفاده از این تورها می توانید به مهم ترین و پرطرفدارترین مناطق امارات سفر کنید و از دیدنی های آن نهایت لذت را ببرید.

جاذبه های گردشگری و دیدنی های امارات:

مکان های دیدنی دبی و دیگر شهرهای مهم امارت هر ساله گردشگران زیادی را از نقاط مختلف دنیا به خود جذب می کند از مهم ترین جاذبه های توریستی در دبی می توان به برج خلیفه اشاره کرد که برای گردشگران بسیار جذاب است.

 

فواره موزیکال دبی:

این فواره یکی از زیبایی های مهم در دبی است که به عنوان یکی از دیدنی های امارت از آن یاد می شود این آب نما در نزدیکی یک دریاچه و در فاصله چند متری از برج خلیفه واقع شده است این محل مکانی برای تجمع گردشگران است رقص آب با وجود موزیک های ملایم موجب جلب توجه گردشگران می شود.

جاذبه های مهم امارات

پارک معجزه:

این پارک یکی دیگر از جاذبه های امارات است که در این بنا می توانید یک معماری سه بعدی جذاب را نظاره گر باشید باغ های این پارک به شکلی سه بعدی ساخته شده اند تپه ها و ماکت هایی که در ساخت این پارک دیدنی به کار رفته اند آن را به یکی از مناطق دیدنی و مهم در امارات تبدیل کرده است.

آشنایی با دیدنی های امارات

اسکی دبی:

یکی دیگر از دیدنی های امارات اسکی در دبی است که در سال ۲۰۰۵ فعالیت های آن آغاز شده است و به عنوان اولین پیست اسکی در دبی شناخته می شود از سویی این پیست از اولین پیست های اسکی است ک در خاورمیانه ساخته شده است. استفاده از تکنیک های خاص در ساخت این بنا موجب اهمیت آن شده است و آن را به یکی از مناطق دیدنی در امارات تبدیل کرده است.

اسکی امارات

موزه لوور ابوظبی:

این موزه دارای ارزش فرهنگی بالایی است و در یک منطقه فرهنگی مهم با نام جزیره سعیدیات واقع شده است معماری این بنای ارزشمند توسط یک معمار فرانسوی توانمند با نام ژان نوول انجام شده است این موزه یک موزه تمدن و فرهنگ است که در سال ۲۰۱۷ احداث شده است. مجموعه آثار هنری که می توانید در این موزه مشاهده کنید ۶۰۰ اثر هنری است که بسیاری از آن ها آثار برگزیده به شمار می آیند. در کنار این موزه دیدنی می توانید از برج خلیفه دبی نیز دیدن کنید این برج یکی از بناهای شناخته شده مهم در دبی به شمار می آید.

دیدنی های خاص امارات

پارک آبی یاس:

از دیگر دیدنی های امارات می توان به این پارک آبی جذاب اشاره کرد این پارک ویژه افرادی است که به تفریحات آبی نوین علاقه مند هستند وجود ۴۲ سرسره در این منطقه آبی و چند نوع تفریح مهیج دیگر موجب شده است تا علاقه مندان زیادی به این پارک جذب شوند.

پارک امارات

ساحل عمومی سعدیات:

این ساحل که متعلق به جزیره دیدنی سعدیات است یکی از سواحل مشهور و دیدنی به شمار می آید که دارای تفریحات آبی مختلف است این ساحل بسیار تمیز است و سالانه گردشگران زیادی را به خود جذب کرده است.

مناطق تفریحی امارات

خور دبی:

خور دبی شهری پر اهمیت در امارات است که یکی از دیدنی های امارات به شمار می آید پیشرفت هایی که در این شهر ایجاد شده است بر اهمیت آن افزوده است یکی از اهمیت های این منطقه وجود تجارت ماهی است صید مروارید نیز از جهاتی دیگر بر اهمیت این منطقه افزوده است.

برج امارات

مسجد شیخ زائد ابوظبی:

علاقه مندان به دیدنی های امارات این بار می توانند از مسجد تاریخی و دیدنی شیخ زائد ابوظبی دیدن کنند این مسجد به دستور شیخ زائد ساخته شده است روزهای جمعه محلی برای برگزاری نماز جمعه در این مسجد تاریخی است. علاوه بر این جذابیت و شکوهی که در معماری این مسجد به چشم می خورد معماری این بنا نشان دهنده فرهنگ و تمدن این منطقه است.

جاذبه تاریخی امارات

دیدنی های امارات تنها به این جاذبه ها ختم نمی شود از دیگر جاذبه های این منطقه می توان به دیدنی های ابوظبی نیز اشاره کرد که در کنار دیدنی های دبی می توان به آن اشاره کرد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو