شریعتمداری: ۹دی، پایان تمام فتنه‌ها نبود

منبع: برترین ها

68

1398/10/6

14:11


مدیر مسئول روزنامه کیهان با بیان اینکه ۹ دی پایان فتنه ۸۸ بود نه تمام همه فتنه‌های دشمن، گفت: ترتیب این فتنه‌ها نشان دهنده این است که دشمن در عرصه‌های دیگر دستش خالی است.

خبرگزاری مهر: مدیر مسئول روزنامه کیهان با بیان اینکه ۹ دی پایان فتنه ۸۸ بود نه تمام همه فتنه‌های دشمن، گفت: ترتیب این فتنه‌ها نشان دهنده این است که دشمن در عرصه‌های دیگر دستش خالی است.

 حسین شریعتمداری مدیر مسئول روزنامه کیهان پیش از ظهر امروز (جمعه) به مناسبت فرارسیدن سالگرد حماسه ۹ دی در سخنان پیش از خطبه‌های نماز جمعه تهران اظهار کرد: در فتنه ۸۸ همه آمده بودند، برخی جریانات داخلی، تمامی گروه‌های ضد انقلاب، بهایی‌ها، منافقین، نهضت آزادی، کوموله همه با هم بودند و حتی تکفیری‌های بیرون مرزها هم وارد ماجرا شده بود.

وی افزود: اوباما رسماً حمایت می‌کرد، تونی بلر نخست وزیر انگلیس، مرکل صدراعظم آلمان همه حمایت می‌کردند. آنها از مدت‌ها قبل شرایط را فرهم کرده بودند. دهها نفر از مسئولان عالیرتبه سرویس‌های اطلاعاتی بیگانه تحت عنوان اساتید دانشگاه وارد کشور شده بودند و با کسانی که قرار بود در فتنه نقش بیافرینند جلسات آموزشی داشتند. اینها اسناد موجود است و تحلیل نیست که بشود آن را تکذیب کرد.

مدیر مسئول روزنامه کیهان گفت: آقای «جان کین» عضو MI6 دوبار به ایران آمده بود و جلسات آموزشی داشتند.

وی ادامه داد: از فتنه ۸۸ ده سال گذشته است. ۹ دی پایان فتنه ۸۸ بود نه تمام همه فتنه‌ها. ترتیب این فتنه‌ها نشان دهنده این است که دشمن در عرصه‌های دیگر دستش خالی است.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو