آکاایران: فال روزانه : پنجشنبه ۹ اردیبهشت ۱۳۹۵

فال روزانه – فال امروز شما پنجشنبه ۹ اردیبهشت ۱۳۹۵

 فال روزانه به همراه فال حافظ با تعبیر فال حافظ

فال روزانه : پنجشنبه 9 اردیبهشت 1395  -آکافال روزانه : پنجشنبه 9 اردیبهشت 1395  -آکا

فال روز متولدین فروردین:

با وجود اینکه به هوش و منطق معروف هستید، امروز از آن روزهایی است که احساساتتان کنترل شما را به دست خواهند گرفت و این مسئله حتی خودتان را هم تعجب زده خواهد کرد. ناگهان خود را غرق در احساسات می بینید، اما با آن مبارزه نکنید و خودتان را رها کنید. امروز سراغی از دوستان قدیمی خود بگیرید و یا اگر می توانید سرزده به دیدن پدربزرگ یا مادربزرگتان بروید. انرژی خود را برای رسیدن به رویاهایتان ذخیره کنید و آن را صرف کارهای بیهوده نکنید. با کار بیش از حد خودتان را خسته نکنید، مخصوصا اگر مجرد و در جستجوی عشق هستید، باید بدانید که زمانی که سرحال و پرانرژی هستید، عشق راحتتر به سراغ شما خواهد آمد.

فال حافظ امروز متولدین فروردین :

چو بشنوی سخن اهل دل مگو که خطاست***سخن شناس نه ای جان من خطا این جاست

سرم به دنیی و عقبی فرو نمی آید***تبارک الله از این فتنه ها که در سر ماست

تعبیر: غرور نداشته باش با اهل فن و نظر مشورت کن تا از خطاها به دور باشی. احساس خستگی می کنی و درونت غوغاست به ائمه متوسل شو تا به حقیقت برسی. تو را با دنیای فانی کاری نیست پس به باقیات برس و سینه ات را با یاد خدا پر کن تا به وصال یار برسی

فال روزانه : پنجشنبه 9 اردیبهشت 1395  -آکافال روزانه : پنجشنبه 9 اردیبهشت 1395  -آکا

فال روز متولدین اردیبهشت:

از آنجا که امروز دید وسیعی به مسایل مختلف دارید و می توانید به همه ارتباط ها نگاه درستی داشته باشید، تشخیص راه درست نیز چندان هم برایتان سخت نیست. احتمال اینکه بحث هایی که امروز دارید، بالا بگیرد و به مشاجره تبدیل شود وجود دارد. اما با کنترل رفتار و حرکات خود می توانید از آن پیشگیری کنید. سعی کنید امروز بیشتر شنونده خوبی باشید تا گوینده. از میان حرف های دیگران مسایل تازه ای خواهید آموخت. حتی احتمال آشنا شدن با فردی که شغل تازه و پردرآمدی برای شما داشته باشد نیز زیاد است.

فال حافظ امروز متولدین اردیبهشت :

خوش خبر باشی ای نسیم شمال***که به ما می رسد زمان وصال

قصه العشق لا انفصام لها***فصمت ها هنا لسان القال

تعبیر: خبری را که مدت ها در اتظارش بودی رسیده است. زما وصال نزدیک است. قصه عشق شروع شده و زمان جدایی پایان یافته است. تو هم به کمال و جمال می رسی. میدان برای نشان دادن هنرهایت خالی است پس مرد میدان باش.

فال روزانه : پنجشنبه 9 اردیبهشت 1395  -آکافال روزانه : پنجشنبه 9 اردیبهشت 1395  -آکا

فال روز متولدین خرداد:

امروز دیگران از شما انتظارات زیادی دارند، چرا که ماه و پلوتو احساسات شما را تحریک می کنند. شما تا حالا انگار در تورهای جادویی مرموز سیر می کردید، ولی حالا وقت این است که درمورد کارهایی که پیش رو دارید تصمیم جدی بگیرید. ولی شما نمی توانید سرعت روند کاری خود را تندتر کنید، پس ناامیدی را کنار گذاشته و سعی کنید با دیگران ارتباط برقرار کنید.

فال حافظ امروز متولدین خرداد :

آن کیست کز روی کرم با ما وفاداری کند***بر جای بدکاری چو من یک دم نکوکاری کند

اول به بانگ نای و نی آرد به دل پیغام وی***وان گه به یک پیمانه می با من وفاداری کند

تعبیر: به هر کسی اعتماد نکن و راز دل با او نداشته باش چون تمام غم های دنیا به دلت روانه می شود. دشمن درحال نیرنگ زدن است، مراقب باش. به دنبال کسی بگرد که وفادار باشد و به تو امید ببخشد و گره ی کار تو را باز کند، نه اینکه در عین گرفتاری ترکت کند.

فال روزانه : پنجشنبه 9 اردیبهشت 1395  -آکافال روزانه : پنجشنبه 9 اردیبهشت 1395  -آکا

فال روز متولدین تیر:

شما می توانید هفته های پر از هیجانی را داشته باشید اما به دلیل کارها و فعالیت های اجتماعی تان خود تان را از تمام این تفریح تان محروم می کنید. شما با دید مثبتی که به زندگی دارید الگوی تمام افراد در خانواده یا دوستان تان هستید. شما همیشه مانند یک نجات غریق برای اطرافیان تان می باشید و در لحظات سختی که ﺁنها به کمک شما نیاز دارند شما ظاهر می شوید. شما به خوبی از وقت تان استفاده بهینه را انجام می دهید.

فال حافظ امروز متولدین تیر :

گر من از باغ تو یک میوه بچینم چه شود***پیش پایی به چراغ تو ببینم چه شود

یا رب اندر کنف سایه آن سرو بلند***گر من سوخته یک دم بنشینم چه شود

تعبیر:  با خیالبافی و حسرت کشیدن کاری از پیش نمی بری و به هیچ مقام و منزلتی هم نمی رسی. این طوری به جای عقل، جهالت به سراغت می آید و ایمانت هم کم می شود. عمر عزیز خود را به بطالت صرف کرده ای بدون اینکه به نتیجه ای برسی. به واقعیات بپرداز و رویاها را فراموش کن.

فال روزانه : پنجشنبه 9 اردیبهشت 1395  -آکافال روزانه : پنجشنبه 9 اردیبهشت 1395  -آکا

فال روز متولدین مرداد:

امروز کمی برایتان سخت است که راه درست را پیدا کنید. در ارتباط هایتان دچار مشکل شده اید و رفتارتان حالتی تدافعی دارد. امروز انرژی های خوبی در هوا جاری است که کمک می کند همه چیز به نفع شما تمام شود. البته نه به این مفهوم که شما ایرادی ندارید. اما می توانید با کمی صبوری آرامشی که منتظرش هستید را به دست بیاورید. خودتان باشید و اصراری هم برای اثبات حقانیت خود نداشته باشید. کمی لبخند و فراموش کردن سوتفاهم ها بهترین چاره حل مشکلات هستند.

فال حافظ امروز متولدین مرداد :

روزگاریست که ما را نگران می داری***مخلصان را نه به وضع دگران می داری

گوشه چشم رضایی به منت باز نشد***این چنین عزت صاحب نظران می داری

تعبیر: آنقدر بی تابید که دیگران از وضع شما نگران و ناراحت هستند. در این زمان است که نباید از یاد خدا غافل باشید. اتفاقاتی در شرف انجام است که شما از آن بی خبرید. هم شما را دوست دارند از تجربه های خودتان استفاده کنید. زیاده طلبی را کنار بگذارید و روزهای خوش جوانیتان را با غم نگذرانید و توقع خودتان را کم کنید.

فال روزانه : پنجشنبه 9 اردیبهشت 1395  -آکافال روزانه : پنجشنبه 9 اردیبهشت 1395  -آکا

فال روز متولدین شهریور:

بعضی از روزها شما واقعاً دلتان می خواهد با حوادثی که پیش می آیند به تنهایی مقابله کنید. اما امروز بهتر است که برنامه ریزی کرده و بعد شروع به کار کنید. در اولویت قرار دادن کارهایی که می خواهید تمام کنید اکنون می تواند اولین قدمی باشد که برمی دارید. زمانی را برای هریک وظایف و قرار ملاقاتهایتان اختصاص بدهید و بعد به سراغ کار بعدی بروید. شما در طول روز، امروز و یا فردا هر وقت که خواستید می توانید به عقب برگشته و کارهای ناتمام خود را تمام کنید.

فال حافظ امروز متولدین شهریور :

گر تیغ بارد در کوی آن ماه***گردن نهادیم الحکم لله

آیین تقوا ما نیز دانیم***لیکن چه چاره با بخت گمراه

تعبیر: بسیار انسان مصممی هستید حتی اگر سنگ هم از آسمان ببارد کاری را که اراده کرده اید به پایان می رسانید. در برابر حکم الهی تسلیممحض هستید. روش تان راه درستی است برای همین خیلی زود به تیجه می رسید. در برابر گناه می ایستید و شیطان را لعنت می کنید. برای رسیدن به حاجت باید راهی سخت و دشوار را تحمل کنید

فال روزانه : پنجشنبه 9 اردیبهشت 1395  -آکافال روزانه : پنجشنبه 9 اردیبهشت 1395  -آکا

فال روز متولدین مهر:

درحالیکه شما کاملاً در مورد امروز هوشیار هستید و آینده تان را با داشتن تصویری از آن در ذهنتان می توانید ببینید، رویاهای شفافی خواهید داشت. تا زمانیکه شما این رویاها را آشکار نکنید خوش بینی شما می تواند کاملاً تازه بماند، برای اینکه مردم دیگر خیلی زود از تفکرات خیالی شما خسته خواهند شد. بهتراست برخی از اندیشه ها نهفته و فقط برای خودتان باشند.امروز همین طور بی دلیل بسیار حساس شده اید. اما نکته ی مهم این است که نباید به چیزهای منفی فکر کنید، زیرا وضعیت کنونی آن قدرها هم که به نظر می رسد بد نیست. از همه مهم تر این که صادق باشید، هر گونه دور زدن حقیقت نتیجه ی معکوس خواهد داشت. می توانید احساس تان را با دوستی که مورد اعتماد شماست در میان بگذارید، اما حواس تان باشد که که رویاهای تان را از واقعیت ها جدا کنید.

فال حافظ امروز متولدین مهر :

در وفای عشق تو مشهور خوبانم چو شمع***شب نشین کوی سربازان و رندانم چو شمع

روز و شب خوابم نمی آید به چشم غم پرست***بس که در بیماری هجر تو گریانم چو شمع

تعبیر: صبر و طاقت خودتان را از دست داده اید فقط با گریه دل خویش را التیام می دهید. با ناامیدی کاری از پیش نخواهید برد تا رسیدن به وصال راهی نیست. شما به مراد خودتان می رسید و کسانی که شما را مسخره کرده اند خوار می شوند. سرتان را بالا بگیرید و چراغ دلتان را با یاد خدا روشن کنید وصال نزدیک است

فال روزانه : پنجشنبه 9 اردیبهشت 1395  -آکافال روزانه : پنجشنبه 9 اردیبهشت 1395  -آکا

فال روز متولدین آبان:

اینکه شما تشخیص داده اید رویاهای شما می توانند مهم تر از حقایق سرد و بی روح باشند، کمی تکان دهنده است. حتی اگر شما کارهای مقدماتی خود را انجام داده اید و تمام اطلاعاتی را که می توانستید گرفته اید، هنوز چیزی کم است. داده ها را جدا کرده و آنها را با احساسات شخصی خودتان مطابقت بدهید. درک مستقیم خود شما از داده های دیگران معتبرتر است.امروز ممکن است خیلی زود از رختخواب برخیزید و برای کار آمده شوید، اما به نظر می رسد که چیزی در پشت ذهن تان شما را اذیت می کند. نمی دانید دقیقاً از شما چه انتظاراتی دارند، اما بدانید که اگر امروز خودتان را درگیر جزییات نکنید، می توانید در هر کاری به خلاقیت دست بزنید. سعی نکنید همه چیز را کنترل کنید و تحت فرمان خود درآورید، زیرا همه چیز بدتر خواهد شد. بهتر است آن چه را پیش می آید با آغوش باز بپذیرید تا با تجربه های شگفت انگیز روبرو شوید.

فال حافظ امروز متولدین آبان :

گفتا برون شدی به تماشای ماه نو***از ماه ابروان منت شرم باد رو

عمریست تا دلت ز اسیران زلف ماست***غافل ز حفظ جانب یاران خود مشو

تعبیر: دوستانت به تو وفا نکرده اند و کارهایی را که برایشان انجام داده ای به نیم جو هم ارزش قائل نیستند ولی شما اجر و ثواب د راه خدا را در جایی دیگر دریافت می کنید. به سفری پرخیر و برکت می روید. گم شده ی بخت خویش را در آن سفر می یابید و درسعشق را در ان سفر می آموزید. انشاالله

فال روزانه : پنجشنبه 9 اردیبهشت 1395  -آکافال روزانه : پنجشنبه 9 اردیبهشت 1395  -آکا

فال روز متولدین آذر:

سعی کنید زمان بیشتری را به خود اختصاص دهید و به ظاهر خود بیشتر رسیدگی کنید. شانه هایتان را به عقب و سرتان را رو به بالا نگه دارید. شما آدم مغروری هستید بنابراین اعتماد به نفس خود را در همه حال حفظ کنید. در محل کارتان حرف هایی می زنید که برای دیگران مفید خواهند بود و این احساس خوبی هم به شما و هم به دیگران منتقل خواهد کرد. امروز خوشبختی در خانه شما را زده است، پس از آن نهایت استفاده را بکنید. در حال حاضر تغییرات زیادی را در زندگی تان تجربه می کنید. انرژی فیزیکی زیادی دارید و به همان نسبت ذهنی فعال، طوری که قادر به حل تمام مسائل خواهید بود. برای این که بهترین استفاده را از این فرصت بکنید، ارتباطات خود را افزایش دهید. شما توانایی های زیادی دارید که در ارتباط با دیگران شکوفا خواهند شد.

فال حافظ امروز متولدین آذر :

رواق منظر چشم من آشیانه توست***کرم نما و فرود آ که خانه خانه توست

به لطف خال و خط از عارفان ربودی دل***لطیفه های عجب زیر دام و دانه توست

تعبیر: تو مقبول درگاه خداوندی و رحمت او شامل حالت می باشد. دولت و عزت نصیب تو شده و به لطف خداوند است که به ثروت می رسی. کاری را که می خواهی انجام بدهی بسیار سودمند است اما مواظب باش، خدا را فراموش نکنی که هر چه داری از اوست. همه در مقابلت هیچ اند پس از قدرت خود بصورت تازیانه استفاده نکن.

فال روزانه : پنجشنبه 9 اردیبهشت 1395  -آکافال روزانه : پنجشنبه 9 اردیبهشت 1395  -آکا

فال روز متولدین دی:

شما در رابطه با کار کردن با دیگران مشتاق پیشرفت و تحول هستید با این حال یکی از دوست جدید یا همسرتان ممکن است پیشنهاد کند که اکنون زمانی برای هردونفرتان است که کاری به میل و روش خودتان انجام بدهید. این پیشنهاد را به عنوان عدم پذیرش تعبیر نکنید؛ این فقط بخشی از یک تغییر در یک رابطه طولانی مدت است. زمانیکه شما دوباره تمرکز و شخصیت خود را برقرار کنید برای کارتان مفید تر خواهد بود و می توانید تجارب خود را با یکدیگر تقسیم کنید.

فال حافظ امروز متولدین دی :

هر آن کو خاطر مجموع و یار نازنین دارد***سعادت همدم او گشت و دولت همنشین دارد

حریم عشق را درگه بسی بالاتر از عقل است***کسی آن آستان بوسد که جان در آستین دارد

تعبیر: آفرین بر شما که تصمیم عاقلانه ای گرفته اید. سعادت و دولت یکجا نصیبتا می شود. در کاری که انجام می دهید ذلت و خواری وجود ندارد. به وصال یاری می رسید که از هر سو حسن دارد. توانایی های خودتان را نشان بدهید و مثل همیشه به مستمندان کمک کنید.

فال روزانه : پنجشنبه 9 اردیبهشت 1395  -آکافال روزانه : پنجشنبه 9 اردیبهشت 1395  -آکا

فال روز متولدین بهمن:

بدون همراه داشتن کارت های ویزیت، خانه را ترک نکنید. امروز زمان معاشرت و ارتباط با افراد جدید است. خیلی خوب می توانید دوستان تازه پیداکنید و از بودن در کنار آنها مسایل جدیدی در زندگی بیاموزید. امروز در کنار حرف زدن های طولانی، برای شنیدن حرف های دیگران نیز وقت بگذارید. در رابطه عاطفی خود این را بدانید که بهترین راهکار، صداقت است. امروز روی ارتباط های خود توجه داشته باشید زیرا ممکن است با فردی آشنا شوید که موفقیت شغلی ویژه ای را برای شما رقم بزند.

فال حافظ امروز متولدین بهمن :

چه لطف بود که ناگاه رشحه قلمت***حقوق خدمت ما عرضه کرد بر کرمت

به نوک خامه رقم کرده ای سلام مرا***که کارخانه دوران مباد بی رقمت

تعبیر: با یک سند پول زیادی نصیبتان می شود. سر نماز همیشه دعا می کنید که خوار و ذلیل نشوید. در هر حال شما همیشه محترم و عزیز خواهید بود. در سرنوشت تو اینطور رقم زده شده که تا غم نخوری به مراد نمی رسی. پس امیدت را از دست نده چون دل خسته ی تو دوباره شاد می شود.

فال روزانه : پنجشنبه 9 اردیبهشت 1395  -آکافال روزانه : پنجشنبه 9 اردیبهشت 1395  -آکا

فال روز متولدین اسفند:

دوست یا عضوی از خانواده تان با اشکال ها و ایرادهای مداومی که از شما می گیرد، باعث دلسردی و دلزدگی شما شده است، اگر صحبت های دیگران باعث ناراحتی و نا امیدی شما از زندگی تان می شوند به صحبت هایشان اهمیتی ندهید. زندگی که در حال حاضر دارید متعلق به شماست فقط شما نه هیچ شخص دیگری. شما باید خودتان به تنهایی زندگی تان را اداره کنید.

فال حافظ امروز متولدین اسفند :

یاد باد آن که نهانت نظری با ما بود***رقم مهر تو بر چهره ما پیدا بود

یاد باد آن که چو چشمت به عتابم می کشت***معجز عیسویت در لب شکرخا بود

تعبیر: ایام جئانی و خوشگذرانی و راحتی زود می گذردو از خود و اطرافت غافل نشو که ناگهان این روزهای خوش جای خود را به رنج و مشقت می دهندو پس در عین خوشی و راحتی فکر آینده و حوادث ناگوار هم باش و همیشه آماده ی جنگ با مشقات باش.

منبع :

فال روزانه : پنجشنبه 9 اردیبهشت 1395  | خانه داری