جدید ترین کلکسیون مد و لباس و جواهرات جنیفر لوپز : مدگردی با JLO

جدید ترین کلکسیون مد و لباس و جواهرات جنیفر لوپز : مدگردی با JLO


597

1398/10/7

23:27


جدید ترین کلکسیون مد و لباس و جواهرات جنیفر لوپز : مدگردی با JLO

جنیفر لوپز ، رقصنده هنرپیشه و طراح مد ۱۶۲ سانتی متری آمریکایی است که در زمستان ۲۰۱۹ میلادی شمار فالورهایش از مرز ۱۰۴ میلیون نفر فرا تر رفت. این زن ۵۰ ساله دنیای مد و رقص و سینما و استیج، قریب به نیم  میلیارد دلار ثروت دارد و بخشی از دارایی او برند JLO است که مشریان بسیار دارد و اکنون کسب و کارش با همراهی پارتنرش  (الکس رودریگز) هدایت می شود. جنیفر لوپز به دلیل این که خود طراح فشن است،  مثل ویکتوریا بکهام، انتخاب های خوش سلیقه داشته و از بهترین اوت کوتور های برند های لوکس از والنتینو و شانل تا آتلیه ورساچه در فوتوشوت ها و مراسم هنری استفاده می کند. در مد گردی امروز مجله تخصصی مد و سبک  زندگی لوکس تهران، شما را با کلکسیون لباس و طلا و جواهرات جینفر لوپز از اسکار تا مت گالا ، از فوتوکال فیلم ها تا فوتوشوت محصولاتش آشنا  می‌کنیم.

اگر  شما هم دیدگاهی درباره ده ها عکس جنیفر لوپز دارید، مراتب را از طریق بخش  کامنت با ما به اشتراک بگذارید. لینک این گفتار را از طریق بخش  کامنت به اطلاع دوستان شیک  پوش و مشکل پسند خود قرار دهید تا با جدید ترین طرح ها و محصولات از برندهای صاحب نام جهان آشنا شوند. توجه داشته باشید که اینستاگرام جنیفر لوپز ، درس های خوبی برای بازاریابی دیجیتالی و فشن بلاگرها دارد. با دنیای هشتگ های فشن آشنا شده و توییتر وی را در نشانی TWITTER.com/JLO دنبال کنید.

با ما همراه باشید.

حتما بخوانید: مد گردی با الناز گلرخ، فشن بلاگر ایرانی

اینستاگردی با جنیفر لوپز

(در عکس سمت راست، کمربند متالیک او را مشاهده می کنید که به عنوان یک اکسسوری،‌ شکست رنگ خوبی در این استایل به وجود آورده که محصولی از برند KAUFMANFRANCO معرفی شده است)

اینستاگردی با جنیفر لوپز

جنیفر لوپز ، از معدود سلبریتی های دنیای پرده نقره ای و استیج است که بیش از ۱۰۰ میلیون دنبال کننده در اینستاگرام دارد. در روزهای پایانی سال ۲۰۱۹ میلادی،  شمار فالورهای این رقصنده خوش استایل آمریکایی، از مرز ۱۰۴ میلیون فالوئر گذشت تا هم چنان ده درصد کل مخاطبان شبکه اجتماعی جادویی اینستاگرام، هوادار صفحه صاحب برند JLO  باشند. جنیفر لوپز در سال ۲۰۱۶ میلادی، کم تر از ۲۰ میلیون دنبال کننده داشت و اکنون به مدد انتشار بیش از ۲۷۰۰ پست و استوری های طوفانی شبانه و روزانه و لایوهای اینستاگرامی، بیش از ۱۰۰ میلیون کاربر، دنبال کننده صفحه او هستند.

یکی از مهم  ترین صفحات سلبریتی های جهان در اینستاگرام، متعلق به بانو JLO بوده و البته او، بیش از ۱۱۰۰ صفحه را نیز دنبال می کند که نشان از علاقه وافر این هنرپیشه فعال هالیوود در شبکه های اجتماعی دارد. جنیفر لوپز در اینستاگرام، از هر دری سخن می گوید و بر خلاف کیم کارداشیان یا تیلور سویفت،  تنها به انشتار تصاویر خود و دوستان بسنده نمی کند.

شال بلند خاکستری رنگ جنیفر از برند LOVE QUOTES

(در عکس سمت راست، شال  بلند خاکستری رنگ او را در تیپ زمستان ۲۰۱۰ مشاهده می کنید که محصولی از برند LOVE QUOTES است و با بوت های خاکستری رنگ محبوبش از برند ELIZABETH AND JAMES ست کرده است. وی در این تیپ در حال  ترک استودیو CNN است و در برنامه گفتگوی  مجری معروفش LARREY KING LIVE  شرکت کرد. )

کلکسیون تیپ های اسپرت و ساده خانم جی لو

(از  کلکسیون تیپ های اسپرت و ساده خانم جی لو )

جنیفر لوپز در اینستاگرامش تلاش کرده تا در قامت یک استایلیست، فشن بلاگر و فعال اجتماعی عمل کرده و در موضوعات مختلف مد و لباس و گردشگری و مسائل سیاسی واقتصادی و محیط زیستی هم صحبت کند. شاید یکی از دلایل افزایش غیر منتظره شمار مخاطبانش، سبک زندگی دیجیتالی او باشد که به موضوعات مختلفی، توجه می کند.

اینستاگرام جنیفر لوپز را در این لینک دنبال کنید. سایت اختصاصی جنیفر لوپز برای آگاهی از برنامه کنسرت ها، رونمایی از محصولات جدید برند او و هم چنین ارتباط با مسئولان شرکتش در نشانی: JENNIFERLOPEZ.COM قرار دارد. احتمالا اگر به صفحه او بروید، شاهد فالو شدن صفحه او توسط دوستان خود در اینستاگرام خواهید بود.

سلفی جنیفر لوپز با استایل زمستانی

(عکس بالا،  سلفی جنیفر لوپز است در ۸ آبان ماه ۹۸، این سلفی که استایل اسپرت زمستانی جی لو را به نمایش می گذارد،  ۱.۳ میلیون لایک و  ده ها هزار کامنت دریافت کرد. جنیفر لوپز عادت دارد که زیر پست هایش، هشتگ بزند. برای دیده شدن بهتر و بیش تر این عکس روشنفکرانه از هشتگ: SETSELFIE استفاده کرد. )

حتما بخوانید: محرمانه های فرشتگان ویکتوریاسکرت

 کلکسیون طلا و جواهرات جنیفر

(عکس بالا، کلکسیون طلا و جواهرات جنیفر لوپز را در آبان ماه ۹۸ به نمایش می گذارد. او را در مراسم GOVERNORS AWARD که همه ساله در آمریکا برگزار می شود مشاهده می کنیم. ترکیب زیبایی از گردن بند و گوشواره نقره ای جی لو که یا دکلته خوش رنگی  همراه شده است)

اولین پست آبان ماهی جنیفر لوپز

(اولین پست آبان ماهی جنیفر لوپز را در بالا مشاهده می کنید که از آغاز همکاری خود با یکی از دوستان بر سر یک پروژه هنری خبر می دهد. او در حال تمرین برای فیلم MARRY ME است و صفحه @MALUMA را زیر این  عکس تگ کرد. هم چنین از هشتگ هایی چون: DAY1 و DREAMCOMETRUE استفاده کرد. آقایی که درعکس مشاهده می کنید، MALUMA BABY است که ۴۸ میلیون دنبال کننده در اینستاگرام دارد)

جنیفر لوپز به همراه خانواده

(عکس بالا، جنیفر لوپز را در روزهای پایانی تابستان ۹۸ سر میز شام به  همراه خانواده نشان می دهد. عکسی با ۱.۵ میلیون لایک برای جی لو در کنار پارتنرش الکس رودریگز)

 پیراهن و دامن چاک دار سفید رنگ جنیفرلوپز

(فوتوشوت بالا مربوط به معرفی محصول جدیدش که عطری به نام PROMISE است را به نمایش می گذارد که او این محصول را به همراه پیراهن و دامن چاک دار سفید رنگ به نمایش گذاشته که با موهای دکلره روی شانه، ترکیبی جذاب را به ارمغان آورده  است. او این  عطر را ۲۷ سپتامبر ۲۰۱۹ در مغازه اش در نیویورک رونمایی کرد و نت های فوق العاده ای برای طرفداران عطرهای پاییزی دارد. او از هشتگ IPROMISE برای برندینگ این  محصول استفاده کرد که ۱.۳ میلیون لایک گرفت)

اولین پست اینستاگرامی جنیفر لوپز

(اولین پست اینستاگرامی جنیفر لوپز در شهریور ۹۸ را مشاهده می کنید که او را با لباس بلند پر زرق و برق لاکچری سفید رنگ به نمایش می کند که در توضیحاتش به زبان اسپانیولی نوشت و هشتگ HUSTLERS و RAMONA را تگ کرد. جی لو علاقه زیادی به هشتگ های مرتبمدگردی با JLOط با پست هایش دارد. او اخیرا در این فیلم در ژانر درام، به  عنوان تولید کننده، نقش آفرینی کرده است)

استایلی از جنیفر لوپز مشغول قهوه نوشیدن

(استایلی از جنیفر لوپز که او را مشغول قهوه نوشیدن در یک صبح سپتامبر نشان می دهد که زیرش نوشت: صبح بخیر آمریکا. هشتگ GOODMORNINGAMERICA از هشتگ های محبوب در میان سلبریتی ها محسوب می شود)

اکنون با گشتی در اینستاگرام لوپز و آگاهی از هشتگ ها و سبک زندگی او در روزهای پایانی سال  ۲۰۱۹ میلادی، بد نیست با کلکسیون مد و لباس و طلا و جواهرات آن در یکی دو سال اخیر آشنا شویم  که ایده های الهام بخشی برای طراحان مزون ها و بانوان شیک پوش مشکل پسند دارد.

گشتی در کلکسیون مد و لباس و جواهرات جنیفر لوپز

گشتی در کلکسیون مد و لباس و جواهرات جنیفر لوپز

(نخستین  تصویری که در کلکسیون گری های جنیفر لوپز مشاهده می کنید، یکی از لباس های شیک سفید رنگ طرح دار نسبتا بلند او است که در سپتامبر ۲۰۱۹ میلادی در در XM STUDIO در نیویورک بر تن داشت. کتی شیک و الهام بخش که سرآستین و طرح دوست داشتنی دارد و محصول برند ایتالیایی VALENTINO محسوب می شود. )

حتما ببینید:  کلکسیون کفش های لاکچری والنتینو

 لباس ماکسی چرمی جنیفراوپز

(ما در این عکس، جنیفر لوپز را با لباس بسیار شیک بلند از برند ZIMMERMANN مشاهده می کنیم که در مراسم فوتوکال فیلم HUSTLERS  حضور یافته است. لباس ماکسی چرمی شیک که از کلکسیون ۲۰۱۹ زیمرمن محسوب شده و با کفش پاشنه بلند طلایی رنگ از  برند CASADEI که محصولات محبوب جی لو به شمار می رود، ترکیبی دلپذیر را به نمایش اورده است)

لباس نارنجی شیک جنیفرلوپز

( جنیفر لوپز در این عکس، لباس نارنجی شیکی را با کیف دستی نارنجی رنگ از  برند JUDITH  LIEBER ست کرده است که دامن ماکسی خوش طرحی را نیز بر تن دارد. او به  همراه همسرش در مراسم CFDA FASHION AWARD در نیویورک حاضر شده بود. دامن بلند جنیفر لوپز در این عکس، محصول از برند آمریکایی رالف لارن است)

حتما ببینید: همه چیز درباره برند RALPH LAUREN

جنیفرلوپز در موزه متروپلیتن

( جنیفر لوپز در این عکس، صندل های پاشنه بلند نقره ای رنگ را با لباس یقه V شب پر  زرق و برق خود که محصولی خیر کننده از کلکسیون پاییزی برند ATELIER VERSACE بود ست کرده است و در مراسم MET GALA‌که ماه MAY ۲۰۱۹ میلادی  در موزه متروپلیتن  نیویورک برگزار شد، حاضر شد)

 تیپ کت و شلوار مشکی رنگ جنیفرلوپز

( جنیفر لوپز در این عکس، تیپ کت و شلوار  مشکی  رنگ خود را در زمان شرکت در برنامه THE MORNING  MASH  UP در نیویورک به  نمایش گذاشته  است)

لباس شب شیک جنیفرلوپز در مراسم VANITY FAIR OSCAR PARTY

(خانمJLO در این عکس، صندل های بند دار آبی رنگ خود را با دکلته بدون بند خوش رنگ و پر زرق و برقی از برند ZUHAIR MURAD COTURE ست کرده است. او این لباس شب شیک را در مراسم VANITY FAIR OSCAR PARTY بر تن داشت)

خیره کننده ترین پوشش های جنیفر لوپز

(در این عکس،  یکی  از شیک ترین و خیره  کننده ترین پوشش های  جنیفر لوپز را شاهد هستیم که زمستان ۱۳۹۷ در نود و یکمین دوره جایزه اسکار در کالیفرنیا بر تن داشت و محصولی نقره ای رنگ و  خاص از برند تام فورد بود.  طراحی کیف دستی او نیز از برند TYLER ELLIS معرفی شد. هزاران قطعه شیشه  در طراحی  لباس استفاده شده بود. )

ستایل اسپرت پاییزی از جنیفر لوپز

( در این عکس، شاهد استایل اسپرت پاییزی از جنیفر لوپز هستیم که او بوت چرمی مشکی رنگ ساق بلند از برند CHRISTIANO LOUBOUTIN را با لباسی خوش طرح سبز رنگ از برند KIMMEL   ست کرده  است. تاپ سفید رنگ او، شکست رنگ خوبی در استایلش پدید آورده است)

 لباس خاکستری روشن جنیفر لوپز

(در این عکس،،شاهد لباس خاکستری روشن بدون آستین جنیفر لوپز هستیم  که محصولی از  کلکسیون زمستانی راف لارن آمریکا است. طراحی خیره کننده یقه و ظریف کاری سنگینی  که برای این طرح در نظر  گرفته شده است، اهمیت اوت کوتورهای زنانه RALPH LAUREN را به نمایش می گذارد. کیف دستی او در این عکس،  محصولی از برند JUDITH LEIBER است)

حتما ببینید: مد گردی پاییزی با سلبریتی های سینمای ایران

 کالیفرنیا گردی های دسامبر جنیفرلوپز

(در این عکس،  شاهد کت پشمی بلند او در کالیفرنیا گردی  های دسامبر ۲۰۱۸ میلادی هستیم که محصول خوش دوخت از برند MAXMARA است و خانم  JLO را در حال خرید در منطقه ثروتمند نسین بورلی هیلز نشان می دهد. بوت های لاکچری او در این استایل،  محصولی خاکستری با اکسسوری فلزی از برند GIUSEPPE ZANOTTI است. برند عینک دودی او CHANEL بوده و زیر کت سبز رنگش، بافتنی خاستری رنگ از برند BRUNELLO CUCINELLIE ایتالیایی را ست کرد. کلا این استایل، تیپ ایتالیایی این هنرپیشه و رقصنده آمریکایی را در برولی هیلز گردی های ۲۰۱۸ به نمایش می گذارد)

توجه کنید که برند مارکس مارا که گاها در استایل گردی سلبریتی ها در لوکس تهران به آن اشاره کردیم، برندی ایتالیایی بوده که توسط ACHILLE MARAMOTTI در سال ۱۹۵۱ میلادی تاسیس شد و اکنون توسط فرزندش LUGI هدایت می شود. اینستاگرام برند ماکس مارا که در سال  ۲۰۱۹ میلادی، کلکسیون محصولاتش، محبوب سلبریتی ها شد را در این لینک مشاهده کنید.

کلکسیون پاییزه برند ایتالیایی لاکچری ماکس مارا

(در این عکس از کلکسیون پاییزه برند ایتالیایی لاکچری ماکس مارا، شاهد دو محصول هستیم که عکس سمت راستی توسط کارلوین لوسبرگ به نمایش گذاشته و طرحی دوست داشتنی برای طراحی استایل اسپرت پاییزی را نشان می دهد )

لباس صورتی رنگ بلند تور دار جنیفر لوپز

(در این عکس، لباس صورتی رنگ  بلند تور دار جنیفر لوپز را مشاهده میکنید که او که این تیپ پرنسسی را در  اکران جهانی  فیلم  SECOND ACT به نمایش گذاشت  که محصولی خیره کننده و خاص از برند GIAMBATTISTA VALLI COUTURE بود/  البته در ۱۴ دسامبر ۲۰۱۸ میلادی در نیویورک)

تیپ شیک و مجلسی جنیفرلوپز

(اگر به دنبال تیپ شیک و مجلسی در روزهای سرد نیمه دوم سال هستید و به دنبال استایلی برای موهای نسکافه ای یا شکلاتی رنگ هستید، این استایل جنیفر لوپز را در نظر داشته باشید. انتخاب رنگ رژ ، تناسب خوبی با تن پوست و رنگ مو داشته او را در هتلی در لس آنجلس به نمایش می گذارد. طراح این لباس شیک برند VALENTINO بود. طراحی  کفش های چرمی مشکی رنگ بالای زانو نیز توسط  CASADEI  انجام شده بود که ترکیبی خاص  را برای این رقصنده در دهه پنجم عمرش به نمایش می گذارد)

جنیفر لوپز طرحی بر تن دارد که شبیه بسته بندی آب نبات

( جنیفر لوپز در این عکس، طرحی بر تن دارد که شبیه بسته بندی  آب نبات است  و به دور بازوان او حلقه شده است. طرحی شبیه  پاپیون  که محبوب شیک پوش ها و خاص پسندها بوده و گزینه  لاکچری از برند HERMES که کیف هایش، محبوب الناز شاکردوست است. لباس صورتی رنگ نامتقارن جنیفر لوپز در این استایل  خاص،  توسط MATICEVSKI طراحی شد که او در مراسم  ELLE WOMEN درهالیوود در سال ۲۰۱۸ میلادی بر  تن داشت)

 لباس شب شیک چاک دار جنیفر

(لباس  صورتی رنگ او در این استایل با سامبره خوش رنگی همراه شده که او این تیپ را در AMERICAN MUSIC AWARD در سال  ۲۰۱۸ میلادی رونمایی کرده بود. طراح این  لباس شب  شیک چاک دار که کمربند مشکی رنگ و کیف چرمی همرنگ از برند JIMMY CHOO، شکست رنگ خوبی در ان ایجاد کرده  است، برند GEORGES CHAKRA COUTURE است.  لباس  های بند دار را HALTER DRESS می گویند)

کلکسیون لباس های شب جنیفر لوپز

(در این  عکس، شاهد محصولی یک از کلکسیون لباس های شب  جنیفر لوپز هستیم  که او را با صندل های بند دار از برند GIUSEPPE ZANOTTI به نمایش می گذارد.  شلوار رز گلد  رنگ او در این عکس، محصولی از برند تام فورد بوده و تاپ مهار دار او نیز از همین برند اعلام شده است. او در مراسم  ALL I HAVE در سپتامبر  ۲۰۱۸ شرکت کرده بود)

تیپ سفید رنگ لاکچری جنیفر لوپز

(تیپ سفید رنگ  لاکچری جنیفر لوپز در این عکس، از ۳ برند مختلف تشکیل شده است. صندل بند دار او از  برند TAMARA MELLON FRONTLINE بوده و پیراهن TURTLE NECK آن از برند SALLY LAPOINTE‌ بود. کیف دستی خوش طرح و خوش دخت وی که تنالیته هوشمندانه ای با این تیپ شیک دارد، از برند دولچه گابانا است. او این  تیپ را برای شرکت در مراسم شام  GREAT SPORTS  LEGENDS  در سپتامبر ۲۰۱۸ میلادی در نیویورک رونمایی کرد)

صندل های نقره ای رنگ جنیفرلوپز

(در این عکس، شاهد صندل های نقره ای رنگ همیشه شیک او هستیم که با لباس شب تک شانه براق و نقره ای رنگ ازبرند  ATELIER VERSACE ترکیبی دوست داشتنی را به نمایش می گذارد)

حتما بخوانید: شیک ترین لباس های اسکار  ۲۰۱۹ را مشاهده کنید

جنیفر لوپز کیف دستی اسپرت برند CHANEL

( جنیفر لوپز در این عکس،کیف دستی اسپرت برند CHANEL فرانسه را به نمایش می گذارد. لباس چاپ دار او  در این عکس، محصولی سفید رنگ یقه باز از برند NAKED WARDROBE  است)

تاپ خاکستری جنیفرلوپز

( جنیفر لوپز در این عکس، تاپ خاکستری  خوش طرحی از برند SILVIA TCHEARASSI را به همراه دامنی از همین برند به نمایش  گذاشته  است که با پابند نقره ای هم  همراه شده است. تیپ تابستانی زیبا  که الگوی خوبی برای آنتالیا گردهای تابستانی است)

 لباس شیک رد ولوتی یقه باز از برند ROBERTO CAVALL

( جنیفر لوپز در این عکس، لباس شیک رد ولوتی یقه  باز از برند ROBERTO CAVALLI را با بوت های خوش  رنگ از برند CASADEI و کیف چرمی از برند DEVI  KROELL  ست کرده  است و تیپ مونوکرم هیجان انگیزی را برای  این فوتوشوت در مراسم  BILLBOARD  MUSIC AWARD در تابستان ۲۰۱۸ میلادی به نمایش گذاشت)

تیپی خاص از صاحب برند JLO

(در این  عکس، شاهد تیپی خاص از صاحب  برند JLO هستیم  که او جامه ای از برند BALMAIN را در مت گالا سال ۲۰۱۸ میلادی رونمایی کرد که طرحی پر کار و گران و مملو از پر و تور و ظریف کاری با سنگ بود)

گوشواره الماس جنیفر لوپز

(گوشواره الماس جنیفر لوپز در این عکس، محصولی از برند LORRANIE  SCHWARTZ بود که در مراسم TIME 100 GALA‌ به نمایش دراورد)

گوشواره الماس لوستری جنیفرلوپز

(گوشواره الماس لوستری و گران و لاکچری و خوش طرح  جنیفر لوپز در این عکس، محصول برند HARRY WINSTON است. ترکیب مو ها را ببینید که چگونه این طرح را باشکوه کرده است)

دستبند الماس جنیفر لوپز

(دستبند  الماس جنیفر لوپز در این عکس، محصولی  از برند LE VIAN  است که با حلقه الماس خوش تراشی  همراه شده است)

همراه گرامی

اگر شما هم علاقمند به تیپ و لباس و استایل های لاکچری این رقصنده و هنرپیشه و خواننده معروف آمریکا هستید، نظرات و دیدگاه های خود را از طریق بخش کامنت به اشتراک بگذارید. برای طراحی لباس و فعالیت  در حوزه فشن، از  فرصت  های تحصیلی در داخل و خارج (میلان و پاریس و کوالالامپور) استفاده کنید و کسب و کار خانگی لاکچری و فرصت آفرینی خلق کنید.

دنیای مد و لباس و لاکچری گردی را هر روز با لوکس تهران دنبال کنید.

به نظر شما خوش‌طرح  ترین لباس جنیفر لوپز در کلکسیون لباس های بالا کدام بود؟

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو