همه چیز درباره ساره بیات : عکس‌های و استایل های جذاب

همه چیز درباره ساره بیات : عکس‌های و استایل های جذاب


775

1398/10/7

23:27


همه چیز درباره ساره بیات : عکس‌های و استایل های جذاب

ساره بیات ، هنرپیشه مجرد مهرماهی متولد سال ۱۳۵۸ است. کارشناسی صنایع دستی خوانده و سفیر صنایع دستی ایران هم محسوب می شود. خواهرش سروین بیات ، همسر رضا قوچان نژاد، لژیونر تیم ملی فوتبال است. ساره بیات ، تا کنون در ده ها فیلم و سریال تلویزیونی و شبکه نمایش خانگی، نقش آفرینی کرده است و در نقش رستا،  همسر آرش با نقش آفرینی حامد بهداد، هم بازی یکتاناصر، افسانه بایگان و نسرین مقانلو شده است. ساره بیات ، در فیلم هایی چون، هزارتو، لایبرنت، زرد، رحمان ۱۴۰۰ و ایده اصلی حضور داشت و جوایز سینمایی متعددی از جشنواره های داخلی و خارجی گرفته است. اما هنوز موفق به شکار سیمرغ بلورین جشنواره فیلم فجر نشده است و جدید ترین فیلمش، عنکبوت است. اینستاگرام ساره بیات ، بیش از ۲ میلیون دنبال کننده داشته و او صفحه ای در توییتر و فیسبوک نداشته و سایت شخصی هم ندارد.

اگر شما هم مخاطب سریال دل یا فیلم های جدید ساره بیات هستید، نظرات خود را درباره مد و لباس و استایل و نقش آفرینی های وی به اشتراک بگذارید. لینک این گفتار را به اطلاع دوستان خود که طرفدار سریال «دل» هستند از طریق شبکه های اجتماعی برسانید.

با ما همراه باشید.

حتما بخوانید: بیوگرافی و تصاویر نسرین مقانلو، هنرپیشه قلب یخی و دل

ساره بیات در کنار منوچهر هادی

(ساره بیات در کنار منوچهر هادی، کارگردان سریال دل و حامد بهداد که نقش همسر او را در سریال بازی کرد)

بیوگرافی ساره بیات

ساره بیات از اوایل دهه هشتاد هجری شمسی تا کنون در ده ها فیلم سینمایی و سریال  شبکه نمایش خانگی، نقش آفرینی کرده است. ساره بیات از آذر ماه ۹۸ با نقش آفرینی در سریال «دل» به کارگردانی منوچهر هادی، در کانون توجه لاکچری گردها و علاقمندان به سریال های شبکه خانگی قرار گرفت و در پاییز۹۸، فیلم «هزارتو» را روی پرده سینماها داشت.

ساره بیات ، متولد مهر ماه سال ۱۳۵۸ در شهر مشهد است. از جمله بازیگران مشهدی سینمای ایران محسوب می شود. این هنرپیشه چهل و اندی ساله سینما و تلویزیون، در رشته ای غیر از سینما و بازیگری تحصیل کرده است و مثل نرگس محمدی و یکتا ناصر و بسیاری از هنرپیشه های سینما که تحصیل آن ها ربطی به بازیگری نداشت، در رشته فرش و صنایع دستی تحصیل نمود.

ساره بیات در رشته فرش و صنایع دستی تحصیل نمود

او نیز مثل برخی از هنرپیشه های سینما، دوره های بازیگری را در موسسه کارنامه گذراند و از اواخر دهه هفتاد، وارد حرفه بازیگری شد.  او علاوه بر نقش آفرینی در فیلم و سریال، در زمینه طراحی لباس نیز فعالیت دارد و یک نقاش فعال محسوب می وشد. نقش  آفرینی او برای فیلم پر افتخار «جدایی نادر از سیمین» در سال ۱۳۸۹ سبب شد تا او در کنار لیلا حاتمی و شهاب حسینی، خرس نقره ای بهترین بازیگر زن جشنواره فیلم  برلین را به خانه ببرد. او تا کنون از جشنواره فیلم فجر، سیمرغی شکار نکرده است.

استایل های جذاب ساره بیات

سروین بیات ، خواهر ساره بیات ، همسر رضا قوچان نژاد، مهاجم تیم ملی  فوتبال ایران است.

حتما بخوانید: با عروسی برترین فشن بلاگر جهان (کیارا فراگنی)

ساره بیات ، مدتی است که به عنوان سفیر صنایع دستی انتخاب شده است. موضوعی که با انتقاد برخی رسانه ها و فعالان این عرضه همراه شده و از او خواسته اند که گزارشی از فعالیت های او خود منتشر کند. در آعوش گرفتن رضا قوچان نژاد نیز بازتاب های خبری گسترده ای پیدا کرد.

ساره بیات به عنوان سفیر صنایع دستی

حتما بخوانید: مد گردی با سروین بیات ، خواهر ساره بیات

اینستاگردی با ساره بیات

هنرپیشه سریال «دل» منوچهر هادی و فیلم «هزارتو»، در چند سال اخیر حدود ۲۴۰ پست به اشتراک گذاشته و قریب به ۲ میلیون دنبال کننده دارد. ساره بیات مثل ادل و بیانسه (خوانندگان سرشنس غربی) هیچ صفحه ای را در اینستاگرام دنبال نمی کند. اینستاگرام ساره بیات در این لینک قرار دارد. او هیچ صفخه ای در توییتر و فیس بوک نداشته و سایت شخصی هم ندارد. اما کانال تلگرامی ساره بیات در این نشانی در دسترس می باشد.

اینستاگردی با ساره بیات

( ساره بیات ، عاشق  و کارشناس صنایع دستی و سفیر صنایع دستی ایران)

جدید ترین کار ساره بیات که گویا حضورش در جشنواره فیلم فجر ۹۸ نیز قطعی شده است، فیلم «عنکبوت» است.

عنکبوت جدید ترین کار ساره بیات

ساره بیات درباره جدید ترین فیلم خود که احتمالا در سال ۹۹ اکران شود گفت که دومین ساخته بلند ابراهیم ایرج زاد بوده و در ژانر جنایی و اجتماعی تولید شده است.

تیپ لاکچری ساره بیات

تیپ لاکچری ساره بیات را در عکس بالا مشاهده می کنید که وی به  پردیس کوروش تهران رفته بود تا با هوادارانش، تماشاگر فیلم «هزارتو» باشد که آخرین فیلم روی پرده ساره بیات در سال نود و هشت بود. عکسی با ۱۱۲ هزار لایک.

پرتره ساره بیات

عکس بالا، پرتره ساره بیات را به نمایش می گذارد که به مناسبت ۸/۰۸/۹۸ منتشر شد و ۱۲۰ هزار لایک گرفت.

کلکسیون سلفی های ساره بیات

در این عکس که از کلکسیون سلفی های ساره بیات است، شاهد  سلفی روز جمعه ای از ایشان در آبان ۹۸ هستیم که ۱۱۸ هزار لایک به ارمغان آورد.  گریم او در این عکس،  کاری  از عاطفه تهرانی بود.

ساره بیات را در کنار پدرش

عکس بالا، ساره بیات را در کنار پدرش  نشان می دهد. او در این باره نوشت: پدرم، شما قهرمان زندگی من هستی. قلبم هدیه  ای به شما است و پیشکش شما. او خواهرش سروین بیات را روی این عکس تگ کرد.

ساره بیات داور جشنواره بین المللی کودک اصفهان

ساره بیات در این عکس  که تابستان ۹۸ منتشر کرد  نوشت: جشنواره بین المللی کودک اصفهان به پایان رسید و از دوستانم تشکر می کنم. او داور این جشنواره بود.

 سلفی های ساره بیات در اتاق گریم

از  کلکسیون سلفی های ساره بیات در اتاق گریم را مشاهده می کنید که تابستان نود و هشت به اشتراک گذاشت و زیرش نوشت: آمدمت که بنگرم .. .گریه  نمی دهد امان. عکسی مفهومی با ۹۹ هزار لایک هوادارانش.

عکسی مفهومی ساره بیات

ساره بیات درباره این عکس که از یک ویدیو گرفته شده و نیم میلیون بار دیده شده است نوشت:غم فرهاد، شیرین است.

همسر خواهر ساره بیات

رضا قوچان نژاد، مهاجم تیم ملی فوتبال  ایران است  و در تیم های  اروپایی هم توپ می  زند. لژیونر فوتبال  ایران، همسر خواهر ساره بیات است. او درباره رضا نوشت: رضا…تو بهترین فرزند برای خانواده مهربانت بهترین همسر برای خانم زیبات بهترین پدر برای فرزند عشقت بهترین داماد برای خانواده ما و بهترین در عرصه کاریت هستی. خدا رو شکر که بازم افتخار آفریدی و تیمت رو قهرمان دمت گرم. ویدویی که او از رضا قوچان نژاد گذاشت، ۲ میلیون بار دیده شد که رکوردی در اینستاگرام ساره بیات محسوب می شود.

 کلکسیون تیپ های ساره بیات

در دو عکس بالا، از کلکسیون تیپ های ساره بیات ، شاهد دو استایل در زمستان نود و هفت هستیم.

سلفی ساره بیات با یکتا ناصر

ساره بیات در این عکس، سلفی خود با یکتا ناصر (همسر منوچهر هادی، کارگردان سریال دل) را رونمایی کرد. عکسی با ۲۰۰ هزار لایک و هزاران کامنت هواداران ساره بیات.

 مانتو های ساده و شیک ساره بیات

از کلکسیون مانتو های ساده و شیک ساره بیات ، شاهد مانتو سفید رنگ سفید و مشکی هستیم که او در زمستان نود و هشت به منظور شرکت در اکران خصوصی فیلم اتاق تاریک بر تن داشت.

تیپ ساره بیات در مراسم اکران خصوصی اتاق تاریک

تیپی  که ساره بیات به منظور شرکت در مراسم اکران خصوصی اتاق تاریک در زمستان ۹۷ زده بود و در مگامال تهران حضور یافت.

سکانس یکی از فیلم های ساره بیات

در این عکس، او را در سکانس یکی از فیلم های او که سال ۹۷ در برنامه اکران سینماهای ایران قرار گرفت، مشاهده می کنیم. او درباره این تصویر نوشت: چنان نماند و چنین هم نخواهد ماند. او برای دیده شدن بهتر و بیش تر عکس هایش در اینستاگرام، از هشتگ استفاده می کند اما بر خلاف نسرین مقانلو، هم بازی اش در سریال دل، هشتگ های عمومی استفاده نمی کند و عاشق ۳ هشتگ است:

#ساره_بیات و #sarehbayat #sareh_bayat

ساره بیات در کافه ای خارج از کشور

تولد پسر رضا قوچان نژاد، موضوع ایستانوشته جذابی از ساره بیات در اکتبر ۲۰۱۸ میلادی شد. او درباره این عکس که در کافه ای خارج از کشور گرفته و فرزند خواهرش را در آغوش دارد گفت: نفس من، دورانم. تولد دوباره ام را مدیون تو هستم. خدایا شکرت که زندگیمو بهم هدیه دادی. عکسی با ۱۸۰ هزار لایک و ۳۴۰۰  کامنت هوادران ساره بیات

تیپ ساره بیات در تابستان نود و هفت

عکس بالا، تیپ ساره بیات است که در تابستان نود و هفت به سی امین نمایشگاه ملی صنایع دستی تهران رفته است. او قبلا به هفته گرامی داشت صنایع دستی در کاخ نیاوران تهران، دعوت شده بود. او، خود را سفیر صنایع دستی ایران خطاب کرد و این هشتگ را زیر این عکس قرار دارد.

ساره بیات در نمایشگاه ملی صنایع دستی

ساره بیات درباره این عکس نوشت که مجموعه مستند صنایع دستی با نام «دست آفریده‌ها» در سال همایش های موزه ملی تهران در تابستان ۹۷ ساخته شده است. جزییاتی درباره این مستند در اینستاگرامش نداد و همان ۴ هشتگ محبوب خود را زیر این عکس تگ کرد.

ساره بیات در پشت صحنه رحمان 1400

ساره بیات در این عکس، در کنار محمد رضا گلزار و منوچهر هادی و آقاخانی قرار گرفته و تولد منوچهر هادی (همسر یکتا ناصر) و کارگردان سریال دل را ۲۰ آگوست ۲۰۱۸ میلادی به وی تبریک گفت.

عکسی از ساره بیات و محمد رضا گلزار

عکسی از ساره بیات و محمد رضا گلزار و یکتا ناصر و آقاخانی.

صفحه اینستاگرام سره بیات

ساره بیات در توضیح این عکس، نوشته ای از دکتر محمود دولت آبادی نوشت که می گفت:

می‌شود و پای اشتباهاتش می ‌ایستد آنها را به گردن دیگران نمی‌اندازد و دنبال مقصر نمی‌گردد گذشته‌اش را قبول میکند نادیده‌اش نمی‌گیرد و اجازه می‌دهد هر چیزی که بوده در همان گذشته بماند . آدمی از یک جایی به بعد می ‌فهمد که از حالا باید آینده‌ اش را از نـو بسازد اما به نوعی دیگر می‌فهمد که زندگی یک موهبت است، یک غنیمت است، یک نعمت است و نباید آن را فدای آدم‌های بی مقدار کرد! . اصلا از یک جایی به بعد حال آدم خودش خوب می‌شود … . عکسی با ۱۳۴ هزار لایک.

ساره بیات و رضا قوچان نژاد

ساره بیات در این عکس هم به قربون صدقه دامادشان (رضا قوچان نژاد) پرداخته و می گوید:

آن قدر شرافت،غیرت،ریاضت،ممارست،متانت و انسانیت از تو دیده ام که هر تصمیمی بگیری به آن افتخار می کنم. ممنونم برای تمام دلهایی که شاد کردی و عشقی که همواره به کشورت و مردم نجیبش داشتی. باشد که در پناه امن خداوند چون همیشه در اوج بمانی و بدرخشی قهرمان.

صفحه اینستاگرام رضا قوچان نژاد در این نشانی قرار دارد. این عکس، ۲۹۰ هزار لایک دریافت کرد که رکورد لایک در سال ۹۸ برای ساره بیات بود.

ساره بیات و بهرام رادان برای تماشای فیلم چهار راه استانبول

در عکس سمت چپ، تیپ ساره بیات در مراسم روز جهانی صنایع دستی را شاهد هستیم. در عکس سمت راست، او از خانه خلاق راد و بهرام رادان برای تماشای فیلم چهار راه استانبول قدردانی کرد.

 زمستان گردی های سروین بیات

عکس بالا، ساره بیات با انتشار عکسی از زمستان گردی های خواهرش سروین بیات در هلند نوشت: تو پاداش تموم خوبی های مامان و بایی. تولدت مبارک زندگیم. عکسی با ۲۳۰ هزار لایک.

ساره بیات درباره این عکس گفت

ساره بیات درباره این عکس گفت:

واب دیدم برگشته ای، با موهای بلند، مغموم تر از همیشه. دستم را گرفتی باران می آمد، من اشک می ریختم، سکوت می کردیم، شانه هایت می لرزید سرد بود هوا، می ترسیدیم، نگاه از هم می دزدیدیم، سرم را چرخاندم کبوتر دانه میخواست، برگشتم رفته بودی. بیدار شدم برایت چای ریختم، اواخرِ بهمن، اوایلِ اسفند شده بود  . .  عکسی رمانتیک با  ۱۵۵  هزار لایک.

امکان کامنت گذاری برای ساره بیات

ساره بیات با انتشار این عکس در اینستاگرامش در نوامبر ۲۰۱۷ میلادی نوشت: این حاله منه بی توست. این عکس را به مناسبت ۶/۰۹/۹۶ منتشر کرد که ۱۵۳ هزار لایک دریافت کرد. او امکان کامنت گذاری را روی این  عکس مسدود کرده بود.

تم صورتی ساره بیات

آرایشی با تم صورتی ساره بیات را در این عکس مشاهده می کنید که ۱۶۷ هزار لایک دریافت کرد. او در توضیح این عکس نوشت: سنجاق زدم ، عکس سه در چهارت را به  سینه  ابر باران  گرفت و عکست همه دریا شد.

حتما بخوانید: محرمانه های محمد رضا گلزار: سوپر استار سینمای ایران

ساره بیات جایزه بهترین بازیگر زن فستیوال شانگهای

ساره  بیات در این عکس که مربوط به کسب جایزه از شانگهای چین است، نوشت: ممنون از بهرام رادان عزیز که در شب تولد من، جایزه بهترین بازیگر زن فستیوال شانگهای را به دستم رساند. از استقبال شما برای فیلم  زرد خوشحالیم.

اینستا نوشته ساره بیات

ساره بیات درباره این عکس نوشت: حیف تو! آوازه ات تمام شهر را پر کرده. تو هر چه بیشتر بد می شوی، بیشتر خوب می شوم. من اشتباه تو نبودم.

ساره بیات به ستایش محمد رضا گلزار پرداخت

ساره بیات در توضیح این عکس، به ستایش محمد رضا گلزار پرداخت و او را سوپر استار سینمای  ایران خطاب کرد. پالتو طرح  پلنگی ستاره بیات در این عکس، با کیف چرمی مشکی رنگ و زنجیر طلایی  از برند شانل فرانسه همراه شده است.

حتما بخوانید: کلکسیونی از طرح های پالتو پلنگی

نقش های تلخ و شیرین ساره بیات

در ادامه این گفتار لوکس تهران، نگاهی داریم به ده ها فیلم سینمایی و سریالی که ساره  بیات از سال ۱۳۸۰ تا کنون بازی کرده است. مروری بر نقش های تلخ و شیرین خانم بازیگر و کارشناس صنایع دستی و رستا سریال دل منوچهر هادی.

فیلم شناسی ساره بیات

  • فیلم سینمایی ایده اصلی به کارگردانی آزیتا موگویی محصول سال ۱۳۹۷ که او هم بازی مریلا زارعی، بهرام رادان و هانیه توسلی شد.
  • فیلم سینمایی رحمان ۱۴۰۰ به کارگردانی منوچهر هادی محصول سال ۱۳۹۷ که او در نقش نازیلا، حضور داشت.
  • فیلم سینمایی لایبرنت به کارگردانی امیر حسین ترابی محصول سال ۱۳۹۷ که او هم بازی شهاب حسینی و غزاله نظر و پژمان جمشیدی شد و در نقش بیتا، همسر شهاب حسینی، نقش آفرینی نمود.
  • فیلم سینمایی اتاق تاریک به کارگردانی روح الله حجازی محصول سال ۱۳۹۶ که او در این فیلم، در نقش هاله ظاهر شد.
  • فیلم سینمایی زرد به کارگردانی مصطفی تقی زاده محصول سال ۱۳۹۵ که او در نقش نهال، حضور داشت.
  • فیبم سینمایی بیست و یک روز به کارگردانی سید محمد رضا خردمندان محصول سال ۱۳۹۶ که او در نقش یک مادر حضور داشت.
  • فیلم لابی به کارگردانی محمد پرویزی محصول سال ۱۳۹۵ که او هم بازی مصطفی زمانی و سحر دولشتاهی و بهنوش طباطبایی و پگاه آهنگرانی شد.
  • فیلم آااادت میکنیم به کارگردانی ابراهیم ابراهیمیان محصول سال ۱۳۹۴ که او در نقش مهتاب، هم بازی محمد رضا فروتن، هدیه تهرانی، حمید رضا آذرنگ و شیرین یزدان بخش شد.
  • فیلم محمد رسول الله (ص) به کارگردانی مجید مجیدی محصول سال ۱۳۹۴ که او در نقش حلیمه سعدیه، نقش آفرینی کرد که دایمه رسول مکرم اسلام بود.
  • فیلم ناهید به کارگردانی آیدا پناهنده محصول سال ۱۳۹۴ که او هم بازی پژمان بازغی، نوید محمد زاده، میلاد حسین پور و نسرین بابایی شد.
  • فیلم خداحافظی طولانی به کارگردانی فرزاد موتمن محصول سال ۱۳۹۳ که او در نقش ماهرو، هم بازی سعید آقاخانی، میترا حجار و نادر فلاح شد.
  • فیلم خواب زده ها به کارگردانی فریدون جیرانی محصول سال ۱۳۹۲ که او در نقش نازگل، هم بازی فرهاد اصلاحی، اکبر عبدی، صابر ابر  و شقایق فرهانی شد.
  • فیلم ساکن طبقه وسط به کارگردانی شهاب حسینی، محصول سال  ۱۳۰۳ که او بار دیگر هم بازی شهاب حسینی و فرهاد اصلانی، بابک حمیدیان، هنگامه قاضیانی، بهناز جعفری و کامبیز دیرباز شد.
  • فیلم فصل فراموش فریبا به کارگردانی عباس رافعی که او به خاطر  این فیلم، کاندید بازیگر نقش  اول در جشنواره ۳۲ فیلم فجر شد و هم بازی امین زندگانی و شهین تسلیمی.
  • فیلم سینمایی مقلد شیطان به کارگردانی افشین صادقی محصول سال ۱۳۸۹ که نخستین کار سینمایی ساره بیات بود و او را هم  بازی کامبیز دیرباز، اصغر همت، شقایق فراهانی، امید زندگانی و شیوا خنیاگر نمود.

جوایز هنری ساره بیات

ساره بیات در تلویزیون و شبکه نمایش خانگی

جدید ترین کار ساره بیات ، سریال «دل» به کارگردانی منوچهر هادی است. این  سریال از آذر ۹۸ توزیع شد و ۲۸ قسمت دارد. ۳ سال پیش یعنی در سال ۱۳۹۵، ساره بیات در  سریال  عاشقانه به کارگردانی منوچهر هادی، حضور یافت و در نقش پگاه دادگر، هم بازی سوپراستارهایی چون محمد رضا گلزار، مهناز افشار و حسین یاری و هومن سیدی شد.

ساره بیات پیش از عاشقانه منوچهر هادی، در سریال بانو که در سال ۱۳۸۸  از شبکه ۳ سیما پخش شد،‌نقش آفرینی نمود. او در نقش سحرناز، حضور یافت و محسن علی اکبری،‌تهیه کننده سریال بود.

در سال ۱۳۸۷، دومین سریال خود را برای شبکه ۳ سیما بازی کرد و در مجموعه بی گناهان، روبروی دوربین احمد امینی رفت. اولین سریال ساره بیات در تلویزیون ایران، سریال یک مشت پر عقاب به کارگردانی اصغر هاشمی است که او در این مجموعه، در نقش مهشید، ایفای نقش کرد.

حتما بخوانید: استایل سلبریتی های سینما در پاییز ۹۸

ساره بیات در تلویزیون و شبکه نمایش خانگی

جوایز هنری ساره بیات

ساره بیات همان طور که گفتیم، تاکنون موفق به دریافت سمیرغ بلورین از جشنواره فیلم فجر نشده است. او در بیست و نهمین دوره جشنواره فیلم فجر برای نقش آفرینی در فیلم جدایی نادر از سیمین (SEPERATION)، که نخستین اسکار ایران بود، دیپلم افتخار بهترین بازیگر نقش مکمل زن را دریافت کرد. در سال ۱۳۹۰ نیز از شصت و یکمین دوره جشنواره فیلم  برلین، خرس نقره ای گرفت.

انجمن منتقدان فیلم بندن و جشنواره بین المللی فیلم  بام اسپرینگر، جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل زن را به وی اهدا کرد. وی برای فیلم  فصل فراموشی فریبا، جوایز متعددی از جشنواره های فیلم  آمریکا در سال ۱۳۹۴ دریافت کرد. در جشنواره فیلم شانگهای و جشن حافظ تهران در سال ۱۳۹۶، برای فیلم  زرد و سریال عاشقانه منوچهر هادی، مورد تقدیر هیات داوران قرار گرفت.

مهناز افشار در کنار ساره بیات

(مهناز افشار در کنار ساره بیات و عوامل ساخت سریال عاشقانه )

ساره بیات در کنار خواهرش

(در این عکس، سروین خواهر ساره در کنار رضا قوچان نژاد (داماد  خانواده بیات) را مشاهده می  کنید که مربوط به سالگرد ازدواج آن ها است)

همراه گرامی

اگر شما هم نظر و دیدگاهی درباره فعالیت های ساره بیات در عرصه مد و لباس و صنایع دستی دارید یا درباره  نقش آفرینی های او در سریال دل با فیلم های سینمایی چند سال اخیر نظری دارید،  مراتب را محترمانه از طریق بخش کامنت با لوکس تهران به اشتراک بگذارید.  برای تحصیل در حوزه مد و لباس، از فرصت های تحصیلی داخل یا خارج از کشور (میلان و پاریس) استفاده کنید.

دنیای مد و لباس و لاکچری گردی را هر روز با لوکس تهران دنبال کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو