مکان های دیدنی کن فرانسه و شناخت بهترین نقاط توریستی این شهر تماشایی

مکان های دیدنی کن فرانسه و شناخت بهترین نقاط توریستی این شهر تماشایی


منبع: آرگا

131

1398/10/8

22:37


شهر ساحلی کن که در زیر نور خورشید آرمیده است شهری باشکوه و درشخان است مکان های دیدنی کن به قدری دارای جذابیت است که هر ساله گردشگران زیادی را از نقاط مختلف دنیا به خود جذب می کند این شهر دارای تفرجگاه های ساحلی و هتل های لاکچری و لوکس است.

با ورود به شهر کن اولین چیزی توجه شما را به خود جلب می کند نوع معماری و سبک زندگی افراد است این شهر پر از رستوران های لاکچری و فروشگاه های لوکس است خیلی از علاقه مندان و گردشگرانی که به این شهر سفر می کند به دنبال جاذبه های مدرنی هستند که اغلب آن ها در هتل ها و فروشگاه های برند و مدرن شهر دیده می شود. آب و هوای مطبوع این منطقه یکی دیگر از امتیازات این منطقه در جذب توریست است و هر ساله در تمام فصل های سال این منطقه جذب توریست دارد از سوی دیگر طبیعت سرسبز و چشم اندازهای دیدنی این منطقه موجب جلب توجه بازدیدکنندگان می شود. از مکان های دیدنی کن می توان به سواحل زیبا، مناطق قدیمی شهری، فستیوال های و جشنواره های مختلفی اشاره کرد که هر ساله برگزار می شوند. شاید یکی از جذابیت هایی که اکثر گردشگران با ورود به شهر شاهد آن هستند درختان نخلی است که بر زیبایی شهر افزوده اند و در کنار دیگر جاذبه ها همچون سنگ فرش های خیابانی، موزه های هنری و سواحل اشاره کرد.

مکان های دیدنی کن را بیشتر بشناسید:

با وجود برخی از تورهای مسافرتی سفر به کن برای گردشگران لذت بخش تر خواهد شد این تورها با ارائه امکانات گردشگری مهم این فرصت را به گردشگران می دهند تا سفری دلنشین و خاطره انگیز داشته باشند. شهر ساحلی کن که یک شهر افسانه ای و رویایی در فرانسه است ویژگی منحصر به فردی در جذب گردشگران دارد گشت و گزار در کوچه پس کوچه های شهری بی شک یکی از لذت ها و تجربه های گردشگران است. آشنایی با مکان های دیدنی فرانسه ویژه هر علاقه مند و گردشگری است که در این بخش به زیبایی های شهر کن اشاره می شود.

بلوار کروآزت:

این بلوار از معروف ترین بلوارهای شهر است که دور تا دور آن را درختان نخل سر سبز پوشانده اند این بلوار یکی از جاهای دیدنی کن است که در اکثر مواقع گردشگران داخلی و خارجی زیادی را به خود جذب می کند. این خیابان که برای قدم زدن و پیاده روی مکانی مناسب است بسیار لوکس است و در خط ساحلی منطقه واقع شده است.

سواحل زیبای کن

نوتردام اسپرانس:

این کلیسا در قرن ۱۶ ساخته شده است و در بخشی از آن محرابی ساخته شده است که نسبتا بلند است با وارد شدن به این کلیسا فضایی صلح آمیز و آرامش بخش را خواهید دید که در کنار ارتفاعات گنبدی شکل گوتیکی از جذابیت زیادی برخوردار هستند. ترکیب سبک های معماری مختلف در این بنا بسیار دیدنی است به عنوان مثال رواق رنسانسی در کنار یک ارگ دیده می شود که متعلق به سال ۱۸۵۷ هستند. یکی دیگر از مکان های دیدنی کن گورستانی است که متعلق به قرن ۱۶ است و در این کلیسا واقع شده است و ابتدا در جنگ جهانی از این گورستان به عنوان یک بیمارستان استفاده می شده است و در برخی از موارد نیز اعمال مذهبی در آن پرداخته می شود.

دیدنی های شهر کن

سواحل کن:

سواحل ماسه ای کن با وجود چشم اندازهای زیبا و دیدنی که دارد بسیار شناخته شده است این منطقه دارای آبی آرام است و و به همین خاطر محلی برای آب تنی افراد است ۷ کیلومتر از این ساحل دارای امکانات مختلف گردشگری رفاهی است و موجب جذب گردشگری می شوند این ساحل یکی از دیدنی های کن است. بخش های زیادی از این سواحل جزئی از املاک شخصی است و در آن ها لوکس ترین هتل ها ساخته شده اند. بخش های دیگری از این سواحل متعلق به گردشگران است  عموم افراد می توانند از آن دیدن کنند برای استفاده از امکانات اطراف این سواحل گردشگران باید مبالغی را پرداخت کنند.

مکان های دیدنی کن

بندر قدیمی کن:

این بندر یکی دیگر از مکان های گردشگری کن است و در محله تاریخی و قدیمی سوکه واقع شده است نزدیک بودن این بندر به راه آهن موجب اهمیت آن شده است خیابان های آزادی که در بخش های دیگری از این بندر قرار دارند گذرگاهی باریک دارند و هر روز صبح محلی برای قدم زدن گردشگران است.

سواحل محبوب کن

کلیسای بلینی:

اگر از علاقه مندان به جاذبه های تاریخی این شهر هستید می توانید با بازدید از کلیسای بلینی که یکی دیگر از مکان های گردشگری شهر کن است می توانید جاذبه های تاریخی زیادی را مشاهده کنید این کلیسا در سال ۱۸۹۴ ساخته شده است و بخش هایی از ویلاهای آن به سبک فلورانی معماری شده اند. شاخصه های باروکی و ایتالیایی که در این بنا دیده می شود تحسین برانگیز است و به دلیل زیبایی به عنوان آتلیه از آن استفاده می شود.

کلیسای کن

کالیفرنیا:

منطقه دوست داشتنی و محبوب کالیفرنیا در کن یکی دیگر از جاذبه ها و مکان های دیدنی شهر کن فرانسه است که از شکوه خاصی برخوردار بوده و با وجود ویلاهای لاکچری و زیبا بسیار شناخته شده است. این منطقه افسانه ای محلی برای نقاشی های پیکاسو است که در نزدیکی محل زندگی او بوده است کلیسای روسی در بلوار الکساندر یکی دیگر از دیدنی هایی است که در اطراف این منطقه قرار دارد.

شهر دیدنی کن

موزه مالمزون:

این موزه در گراند هاتل قرار دارد که در سال ۱۸۶۳ ساخته شده است و یک موزه کوچک است که بازدیدکنندگان خود را دارد هیجانی که در گشت و گزار این موزه دیده می شود موجب جذب گردشگران شده است. برخی از نمایشگاه های موقتی که در این موزه برگزار می شود موجب برجستگی این موزه شده است.

جاذبه های تاریخی کن

موزه کستر:

از دیگر مکان های دیدنی کن می توان به این موزه اشاره کرد و بر روی تپه های خلیج کن قرار گرفته است در گذشته این بنا یک صومعه بوده است و امروزه با وجود باغ های مدیترانه ای محاصره شده است در خط ساحلی این منطقه می توانید مناظری شگفت انگیز را مشاهده کنید همچنین مجموعه ای از آثار عالی در این موزه که شامل اشای عتیقه و نقاشی های مهم هستند توجه گردشگران را به خود جلب می کنند. در برخی از اتاق های این موزه اشیای هنری وجود درند از سویی وجود بخش موسیقی و لوازم آن از جذابیت های این موزه است.

کلیسای کن

نگاهی به دیدنی های فرانسه موجب آشنایی با جاذبه های متعددی می شود آشنایی با جاهای دیدنی کن در کشور فرانسه برای هر گردشگری جذابیت دارد این شهر با وجود جذابیت ها و چشم اندازهای ساحلی خود شناخته شده است از سویی وجود جاذبه های تاریخی در کنار جاذبه های مدرن برای افراد جذابیت مکان های دیدنی فرانسه دارد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو