مدلهای لباس مجلسی سایز بزرگ شیک و جدید ۲۰۱۹

مدلهای لباس مجلسی سایز بزرگ شیک و جدید ۲۰۱۹


منبع: حرف تازه

6,602

1398/3/24

22:18


مدلهای لباس مجلسی سایز بزرگ شیک و جدید ۲۰۱۹

لباس مجلسی سایز بزرگ : خانم‌هایی که دچار اضافه وزن هستند هميشه در انتخاب و خريد لباس مشکل دارند. زمانی که پای لباس‌های مجلسی در ميان باشد اين مشکل بزرگتر و لاينحل‌تر به نظر می‌رسد.

 

مدلهای لباس مجلسی سایز بزرگ دخترانه

 

مدلهای لباس مجلسی سایز بزرگ گیپور

 

ژورنال شیک و زیبای پیراهن مجلسی سایز بزرگ

 

اندام‌های زنانه بر اساس چاقی‌های موضعی به انواع مختلف دسته بندی می‌شوند. خانم‌های چاق نیز اکثرا دچار چاقی‌های موضعی هستند و باید لباس خود را به نحوی انتخاب کنند که این اشکالات را مخفی کند. پس قبل از هر چیز باید مشخص کنید که فرم اندام شما چگونه است؟ در کدام قسمت‌ها دچار چاقی هستید و بر اساس آن لباس صحیح را برای خود انتخاب کنید.

 

اگر شکم شما چاق است

اگر بیشتر وزن اضافی در بدن شما در بالاتنه و به ویژه کمر و شکم جمع شده است و بالاتنه شما گرد به نظر می‌رسد و پاهای شما چاق نیست اندام شما اصطلاحا سیبی شکل است و باید سعی کنید توجه را از مرکز بدن خود دور کنید. مدل یقه اسکوپ یا یقه هفت باعث خطای دید می‌شود و بالاتنه شما را کشیده‌تر نشان می‌دهد. برش‌های لباس در قسمت کمر نباید دیده شوند و باید کمی گشاد باشند و یکدست به نظر برسند. طول دامن لباس بهتر است تا روی زانو باشد و مقدار کمی حالت پف کردگی در بغل‌ها داشته باشد تا برجستگی شکم را پنهان کند. مدل‌هایی که لایه‌های روی هم داشته باشند و یا طرح‌هایی هندسی که فرم شکم را در لباس بشکند بهترین انتخاب است. کمربند لباس را روی خط طبیعی کمر ببندید و از لباس‌های خیلی تنگ یا خیلی گشاد دوری کنید، مدل‌های لنگی بهترین مدل برای اندام‌های سیبی شکل است.

 

اگر پایین تنه شما چاق است

اگر بیشتر وزن اضافی بدن شما در قسمت باسن و ران‌ها و به طور کلی نیمه پایینی بدن جمع شده است و شانه‌های کم عرضی دارید و خط کمر شما مشخص است اندام شما اصطلاحا گلابی شکل است و باید طوری لباس بپوشید که نیمه پایینی بدن شما به تناسب درآید. شما باید بین بالاتنه و پایین تنه خود تعادل برقرار کنید و این کار را با پوشیدن لباس‌هایی که عرض شانه را بیشتر کند مثل لباس‌های اپل دار، کت کوتاه بالای کمر و یقه باز مثل یقه قایقی یا مربعی می‌توانید انجام دهید. برش‌های غیر قرینه که چشم‌ها را به بالا هدایت کنند و دامن‌های راسته انتخاب مناسبی برای اندام گلابی شکل است. حتی می‌توانید از شلوار هم استفاده کنید.

 

اگر کل بدن شما چاق است

اگر اضافه وزن به طور یکسان در سینه و شکم وپایین تنه شما توزیع شده است و خط کمر مشخصی ندارید و عرض شانه شما زیاد است اصطلاحا اندام مستطیلی دارید و باید طوری لباس بپوشید که در بدن شما ایجاد فرم و انحنا کند. لباس‌ها لنگی که کمر را باریک تر نشان می‌دهد، یقه اسکوپ و یقه هفت که بالا تنه را بلندتر می‌کند و به بدن فرم می‌دهد و برش‌های غیر قرینه و چین دار به چنین افرادی کمک می‌کند. دامن‌هایی که کمر بالا دارند و دامن‌های کلوش یا چین دار بلند نیز برای انتخاب لباس مجلسی مناسب هستند.

 

 

اگر اجزای بدن شما متناسب است

اگر شما جزو افراد چاق ولی خوش شانسی هستید که چاقی به طور متعادل و متناسب در همه اعضای بدن شما توزیع شده و خط کمر مشخصی دارید و تناسب بین بالاتنه و پایین تنه شما برقرار است اندام شما اصطلاحا ساعت شنی است و فقط باید از تاکید روی چاقی بدن خودداری کنید. این افراد مشکل زیادی در انتخاب لباس ندارند و باید لباس‌هایی را تهیه کنند که روی کمر تاکید می‌کند و از پوشیدن لباس‌های گشاد و بزرگ و یا تنگ خودداری کنند. طرح‌های شلوغ و پف دار مناسب این افراد نیست.

 

اگر سایز سینه شما بزرگ است

بسیاری از خانم‌های چاق دچار این مشکل هستند و برای رفع آن بهتر است لباس‌هایی انتخاب کنند که گردن را بلند‌تر نشان دهد مثل یقه هفت کشیده. از یقه ایستاده و آستین‌های کلوش و جزئیات زیاد روی سینه لباس نیز دوری کنید.

 

اگر ساق پای شما چاق است

به لبه‌های دامن لباس توجه کنید اگر این لبه‌ها دقیقا روی ضخیم‌ترین قسمت ساق پا تمام شوند قطر پاهای شما چند برابر خواهد شد! پس یا باید کوتاه‌تر و یا بلند‌تر باشند. کفش‌های پاشنه بلند با پاشنه نازک نیز انتخاب مناسبی برای این افراد نیست.

اگر بازوی‌های چاقی دارید

برای این افراد کت و بلوز با آستین سه ربع و یا آستین کامل بهترین انتخاب است. آستین کوتاه یا کپ یا آستین حلقه‌ای به هیچ عنوان مناسب این افراد نیست.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو