محصولات جانبی انیمیشن «آخرین داستان» رونمایی می شود

منبع: سینما پرس

107

1398/10/9

13:28


سینماپرس: بعد از گذشت ۴ هفته از اکران انیمیشن سینمایی «آخرین داستان»، محصولات جانبی این انیمیشن در استودیو هورخش رونمایی می‌شود.

سینماپرس: بعد از گذشت ۴ هفته از اکران انیمیشن سینمایی «آخرین داستان»، محصولات جانبی این انیمیشن در استودیو هورخش رونمایی می‌شود.

به گزارش سینماپرس، محصولات جانبی انیمیشن سینمایی «آخرین داستان» به نویسندگی و کارگردانی اشکان رهگذر همزمان با اکران این انیمیشن، با حضور کارگردان و برخی از عوامل فیلم در روز پنجشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۸ در استودیو هورخش واقع در میدان فلسطین رونمایی می شوند. این محصولات پس از رونمایی وارد بازار خواهند شد.

محصولات جانبی انیمیشن سینمایی «آخرین داستان» شامل پوشاک، کوله‌پشتی، لوازم التحریر، فنجان، کیف پول و بازی رومیزی است.

پیش ‌از این محصولات جانبی همچون بازی موبایل تبلت «فر ایزدی»، مجموعه رمان‌های گرافیکی «جمشید» و «ارشیا» و آلبوم موسیقی «آخرین داستان» به‌عنوان محصولات جانبی این انیمیشن منتشر شده‌اند.

این مراسم از ساعت ۱۵:۳۰ تا ۱۹ روز پنجشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۸ در استودیو هورخش واقع در میدان فلسطین، ابتدای طالقانی غربی، پلاک ۳۹۹ با حضور کارگردان و برخی از عوامل فیلم رونمایی می شود.

انیمیشن سینمایی «آخرین داستان» به نویسندگی و کارگردانی اشکان رهگذر، محصول استودیو هورخش است که با برداشتی آزاد از قصه ضحاک شاهنامه فردوسی ساخته ‌شده است. این انیمیشن سینمایی که موفق به دریافت ۱۲ جایزه ملی و بین‌المللی شده است در فهرست فیلم‌های واجد شرایط رقابت اسکار ۲۰۲۰ در دو بخش «بهترین انیمیشن» و «بهترین فیلم» قرار دارد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو