۳۷ مدل کت و شلوار دامادی ۲۰۲۰ با طراحی و استایل های خاص و شیک

۳۷ مدل کت و شلوار دامادی ۲۰۲۰ با طراحی و استایل های خاص و شیک


منبع: آرگا

570

1398/10/9

14:02


در این مطلب تصاویری از انواع مدل کت و شلوار دامادی ۲۰۲۰ مخصوص آقایان شیک پوش و جذاب را مشاهده خواهید کرد که امیدواریم این طرح ها با سلیقه شما همخوانی و مطابقت داشته باشند.

اغلب آقایان تصور می کنند در روز عروسی شان همه نگاه ها متوجه عروس است در صورتی که این تفکر نادرست می باشد و داماد نیز باید در این روز مهم آراسته و شیک پوش باشد و اگر شما در آستانه جشن عروسی خود هستید بهتر است انواع مدل کت و شلوار دامادی ۲۰۲۰ را برای پوشیدن انتخاب نمایید تا ظاهر و استایلی امروزی و متفاوت داشته باشید.

مدل کت و شلوار دامادی ۲۰۲۰ شیک و زیبا

طرح و رنگ کت و شلوار داماد تاثیر زیادی روی ظاهر شما دارد از این رو بهتر است در هنگام انتخاب این طرح کت و شلوار به فرم اندام و ویژگی های ظاهری و رنگ پوست خود توجه داشته باشید. در ادامه تصاویری از انواع مدل کت و شلوار دامادی ۲۰۲۰ را پیش رو خواهید داشت که امیدواریم مورد توجه تان قرار بگیرند.

کت و شلوار دامادی

طرح های کت و شلوار دامادی مدل سال

با نزدیک شدن به سال ۲۰۲۰ انواع مدل کت و شلوار دامادی ۲۰۲۰ از سوی متخصصین مد و زیبایی معرفی شده اند که هر یک از این طرح ها برای افراد با سلیقه های مختلف مناسب و ایده آل می باشند و بهتر است شما کت و شلوار خود را به گونه ای انتخاب کنید که عیب های موجود در فرم اندام تان را بپوشاند و روی زیبایی های اندام تان تاکید بیشتری داشته باشید.

اگر دارای فرم اندام چاقی هستید بهتر است رنگ کت و شلوار دامادی تان را از بین رنگ های تیره نظیر سرمه ای و مشکی و قهوه ای سوخته و زغال سنگی انتخاب نمایید زیرا هر چقدر رنگ کت و شلوار تان تیره تر باشید فرم اندام شما لاغر و باریک تر به نظر می رسد.

کت و شلوارهای رنگ روشن برای دامادهای لاغر و دامادهایی که دارای فرم اندامی متناسب هستند انتخابی مناسب و ایده آل محسوب می شوند.

در هنگام انتخاب کت و شلوار دامادی بهتر است به برش و طرح کت توجه داشته باشید تا شیک پوش و خوش استایل تر به نظر برسید. کت و شلوار های دامادی در انواع طرح های یک دکمه و دو دکمه و سه دکمه موجود هستند که هر چقدر دکمه های کت کمتر باشد مجلسی و رسمی تر به نظر می رسد بنابراین بهتر است کت هایی را برای پوشیدن انتخاب نمایید که دارای دکمه های کمتری هستند.

کت و شلوار شیک دامادی

کت و شلوار دامادی

کت و شلوار داماد

طرح کت و شلوار رنگ تیره

کت شلوار داماد

مدل کت شلوار شیک برای داماد

مدل کت شلوار داماد

کت و شلوار دامادی جدید

کت شلوار دامادی رنگ روشن

کت شلوار رنگ روشن دامادی

کت و شلوار طوسی

کت شلوار شیک دامادی

کت و شلوار شیک

کت شلوار رنگ تیره

کت شلوار شیک

طرح کت و شلوار شیک دامادی

کت و شلوار شیک دامادی

کت شلوار رنگ تیره

طرح کت و شلوار داماد

طرح کت و شلوار برای داماد

کت شلوار شیک دامادی

مدل کت شلوار برای داماد

کت و شلوار شیک

کت و شلوار مردانه مجلسی

کت و شلوار شیک

کت شلوار دامادی

کت و شلوار زیبا و شیک دامادی

مدل کت و شلوار دامادی ۲۰۲۰ با استایل شیک

کت و شلوار شیک مردانه

کت و شلوار شیک دامادی

کت و شلوار سرمه ای

کت و شلوار سرمه ای دامادی

کت و شلوار مخصوص داماد

برای دوخت کت و شلوارهای دامادی از پارچه های براق و مات استفاده می شود که امروزه کت و شلوارهای براق کمتر مورد استفاده قرار می گیرند. از پوشیدن کت و شلوارهای طرح دار و چهارخانه در مجلس عروسی تان خودداری نمایید زیرا این طرح کت شلوارهای مردانه رسمی نمی باشند.

اگر شما تمایل دارید در جشن عروسی تان خوش تیپ تر به نظر برسید بهتر است از زیر کت و شلوار ، جلیقه و پیراهن رسمی مناسبی را بپوشید همچنین انتخاب پاپیون یا کراواتی مناسب برای داماد از اهمیت زیادی برخوردار می باشد زیرا طرح و رنگ پاپیون و کراوات هر چقدر زیباتر باشد مدل کت و شلوار دامادی زیبا و جذاب تر به نظر می رسد.

در هنگام انتخاب مدل کت و شلوار برای داماد بهتر است زیاد تحت تاثیر مد قرار نگیرید و ذهن خود را آزاد بگذارید و طرح های مختلفی از کت شلوار را بپوشید تا ظاهری رسمی و شیک در مجلس عروسی تان داشته باشید.

 

کت و شلوار مشکی

کت و شلوار رنگ تیره ۲۰۲۰

 

مدل کت و شلوار دامادی جدید سال ۲۰۲۰

کت شلوار دامادی ۲۰۲۰

کت شلوار مشکی دامادی

کت شلوار شیک دامادی

کت شلوار دامادی مشکی

کت و شلوار طوسی

طرح کت شلوار برای داماد

کت و شلوار مشکی

طرح کت و شلوار دامادی شیک و زیبا

مدل کت و شلوار داماد ۲۰۲۰ شیک

کت شلوار داماد ۲۰۲۰

طرح کت و شلوار برای داماد

مدل کت شلوار شیک

کت شلوار شیک دامادی

کت شلوار دامادی جدید

کت شلوار دامادی رنگ روشن

طرح کت و شلوار دامادی

کت و شلوار شیک دامادی

در این مطلب با انواع مدل کت و شلوارهای دامادی سال ۲۰۲۰ آشنا شدید که امیدواریم این طرح ها با سلیقه شما همخوانی و مطابقت داشته باشند و بتوانید با ایده گرفتن از آن ها کت شلوار با تن پوش و رنگی مناسب را برای خود انتخاب نمایید. همچنین می توانید در لینک رو به رو ۶۳ مدل کت و شلوار دامادی را مشاهده نمایید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو