بیوگرافی سام اصغری نامزد ایرانی بریتینی اسپیرز + عکس

بیوگرافی سام اصغری نامزد ایرانی بریتینی اسپیرز + عکس


منبع: زیبامون

981

1398/10/9

14:34


با زیبامون همراه باشید تا اطلاعات جالب و خوبی در رابطه با سام اصغری نامزد جوان و ایرانی بریتینی اسپیرز کسب کنید!

بیوگرافی سام اصغری نامزد ایرانی بریتینی اسپیرز + عکس

گاهی اوقات ممکنه یک فرد در زندگی شخصی خودش به تمام موفقیت هایی که مد نظرش هست برسه اما، اسم و رسمی ازش نباشه و کمتر کسی اونو بشناسه! اما اگه همین فرد، با یکی از سلبریتی های معروف و خوش اوازه ارتباط داشته باشه، اسم اون بارها و بارها در صفحات جستجوی اینترنتی سرچ میشه و خیلی بیشتر از قبل مورد توجه قرار می گیره!

سام اصغری (Sam Asghari) که به عنوان ورزشکار حرفه ای، مربی بدنسازی و مدل جوان و خوش اندام فعالیت دارد و در این زمینه نیز بسیار موفق هست، بعد از اینکه با بریتنی اسپیرز (Britney Spears) وارد رابطه شد، بیشتر از قبل معروف شد و طرفدارانش روز به روز افزایش پیدا کردند!

اگه برایتون جالبه که بیوگرافی سام اصغری و بریتینی اسپیرز رو بخونید، جدیدترین عکس های این دو نفر رو ببینید و با ماجرای آشنایی سام و بریتنی بیشتر آشنا بشید، ما رو در این بخش از زیبامون دات کام همراهی کنید و اطلاعات جالبی در این زمینه کسب کنید!

 

بیوگرافی سام اصغری

سام اضعری در تاریخ 12 اسفند سال 1372 (4 مارس 1994) متولد شده است. پدر او اصالتا آمریکایی هست و مادر ایرانی دارد. خانواده او 6 نفره هستند و سه خواهر بزرگ تر از خود دارد. نام اصلی سام در شناسنامه "حسام اصغری" هست. او در سال 2006 به همراه پدرش که به عنوان راننده کامیون فعالیت می کرد، به آمریکا مهاجرت کردند. 

سام از سن 12 سالگی علاقه زیادی به ورزش کردن داشت و از همان دوران، وارد تیم فوتبال شد. او برای تیم فوتبال نبراسکا لس آنجلس بازی می کرد اما بعد از گذشت مدتی، از این تیم اخراج شد! این اخراج شدن مقدمات بروز افسردگی و پرخوری عصبی رو در سام ایجاد کرد و در مدت کوتاهی با اضافه وزن خیلی زیادی مواجه شد!

 

استایل پاییزی سام اصغری

 

سام اصغری که هدف های بزرگ و ارزشمندی در ذهن خود داشت، سعی کرد تا به این افسردگی غلبه کند و با تمرینات بدنسازی فشرده و حرفه ای، اضافه وزن خودش رو که در حدود 45 کیلو گرم بود رو از دست داد و خیلی سریع فیزیک بدنی و اندام ورزشکاری و حرفه ای پیدا کرد و همین موضوع باعث شد تا سریع تر از چیزی که تصور می کرد، پله های موفقیت رو طی کنه!

بعد از اینکه کار بدنسازی و تناسب اندام او به شکل حرفه ای ادامه پیدا کرد، عکس های مختلفی از او منتشر شد و همچنین عکس او روی جلد مجله مرد اهنی (IRON MAN) نیز چاپ شد و همین موضوع باعث شد تا از برندهای مختلف و نامدار، پیشنهاداتی در رابطه با کار مدلینگ دریافت کند!

علاوه بر این به دلیل تناسب اندام خیلی خوبی که داشت، توسط کمپانی های مختلف برای حضور در ویدیو کلیپ های خواننده های معروف نیز دعوت می شد و به همین ترتیب هر روز شهرت و محبوبیت بیشتری کسب می کرد تا اینکه در یکی از همین ویدیو کلیپ ها عاشق خواننده معروف و پرطرفداری به نام بریتنی اسپیرز شد!

 

عکس بریتنی و سام

 

بیوگرافی بریتنی اسپیرز

بریتینی اسپیرز خواننده، رقاص، هنرپیشه، نویسنده و ترانه سرا آمریکایی هست که در تاریخ 2 دسامبر 1981 در مک کام، می سی سی پی متولد شده است. او تا سن 9 سالگی در کلاس های ژیمناستیک شرکت می کرده و میشه گفت یک ژیمناستیک کار حرفه ای و آموزش دیده هست. بریتینی 8 ساله برای اولین بار در کانال "دیزنی" برای سریال "کلوپ جدید میکی موس" تست صدا داد اما از اونجایی که سن خیلی کمی داشت، تهیه کننده این برنامه اون رو به عنوان نماینده شهر نیویورک معرفی کرد. 

او از سال 1993 تا 1994 در حالی که فقط 13 سال داشت توانست در برنامه "کلوپ جدید میکی موس" بدرخشد! او سپس در سال 1997 به یک گروه پاپ دخترانه به نام "اینوسنس" پیوست و اولین دموی تک اهنگ خودش رو ضبط کرد و در نهایت در همان سال ها بود که اولین تور کنسرت خودش رو در امریکا برگزار کرد و رفته رفته محبوبیت خیلی زیادی در همه جای دنیا کسب کرد. 

 

بریتینی اسپیرز

 

اولین آلبوم مستقل بریتنی اسپیرز با نام "عزیرم یک بار دیگر" در ژانویه سال 1999 منتشر شد و تونست مقام اول رو در بیلبورد کسب کنه. این آلبوم پرفروشترین اثر یک هنرمند و خواننده نوجوان در ان زمان شد. او در آن زمان به عنوان شاهزاده پاپ و پاپ آیکون شناخته شد و تاثیر خیلی زیادی بر روی پاپ نوجوان داشت.

طبق گزارش مجله فوربز، برتینی اسپیرز به عنوان ثروتمندترین زن سال 2002 معرفی شد. او در سال 2004 با همکاری کمپانی الیزابت اردن، عطرهای مخصوص به خودش رو هم طراحی و تولید کرد. 

 

ماجرای آشنایی سام اصغری و بریتنی اسپیرز

از اونجایی که سام اصغری دارای استایل جذاب و اندام تنومندی بود تونست خیلی زود وارد دنیای مد و فشن بشه و کار مدلینگ رو به شکل کاملا حرفه ای شروع کنه. علاوه بر این تونست به عنوان مربی با بسیاری از سلبریتی هایی که در دنیای ورزش، موسیقی و هنر فعالیت داشتند هم ارتباط برقرار کنه و در بسیاری از موزیک ویدیوهای خواننده های معروف حضور داشته باشه.

 

sam asghari

 

ماجرای آشنایی سام و بریتنی نیز به همین موزیک ویدیوها بر می گردد. سام اصغری در سال 2016 برای حضور در موزیک ویدیو بریتنی اسپیرز به نام "Slumber Party" دعوت شد و در طول ساخت این ویدیو، سام و بریتنی فرصت معاشرت و گفت و گو با یکدیگر پیدا کردند و همین موضوع باعث شد تا رابطه جدی و عاشقانه ای بین این دو برقرار شود.

سام در طول ساخت این ویدیو شماره خودش رو به بریتنی میده اما بریتنی این موضوع رو فراموش میکنه و بعد از گذشت 5 ماه به طور اتفاقی شماره سام رو در کیفش میبنه و تصمیم می گیره که با او تماس بگیره و رابطه دوستی بین این دو شکل می گیره!

 

تصویر بریتنی به همراه سام اصغری

 

اواخر سال 2017 و بعد از گذشت 5 تا 6 ماه از رابطه این دو، سام اصغری، عکس دو نفره ای از خود و بریتنی اسپیرز رو منتشر کرد و به این ترتیب رابطه این دو نفر علنی شد! البته سام این عکس رو فورا پاک کرد!

بعد از این ماجرا و در اوایل سال 2017، بریتنی عکسی از خود و سام رو در حال کوهنوردی و با کپشن "تولد عشقم" منتشر کرد. این بار رسما رابطه بین سام و بریتنی علنی شد!

اختلاف سنی 12 ساله بین سام اصغری و بریتنی اسپیرز یکی از موضوعات چالش برانگیز در رابطه با این دو نفر هست که توجهات خیلی زیادی رو هم به خودش جلب کرده است. علاوه بر این بریتنی دارای 2 فرزند نیز هست که گفته میشه سام نه تنها علاقه زیادی به بریتنی داره بلکه عاشق بچه های بریتنی هم هست و با وجود این اختلاف سنی، رابطه سام و بریتنی بسیار عاشقانه تر از سایر رابطه های قبلی بریتنی هست و بسیاری از طرفداران بریتنی نیز به این موضوع اشاره کرده اند که تا کنون او را به خوشحالی این یک سال اخیر ندیده اند!

 

عکس بریتنی و سام

 

بریتنی بعد از گذشت یک سال از رابطه خود با سام اصغری عکسی مشترک از خودشان منتشر کرد و زیر عکس اینطور نوشت: یک سال هست که با این مرد هستم. او هر روز به من انگیزه می دهد تا فرد بهتری باشم و همین موضوع باعث شده تا احساس کنم خوش شانس ترین دختر دنیا هستم!"

 

برای دیدن عکس های بیشتر از سام اصغری می تونید به آدرس اینستاگرام او به نشانی samasghari  مراجعه کنید و جدیدترین عکس های مربوط به بریتنی اسپریز رو در صفحه اینستاگرام او به آدرس britneyspears دنبال کنید!

 

جدیدترین عکس های سام اصغری و بریتنی اسپیرز

 

استایل جذاب سام اصغری

 

استایل جذاب سام اصغری

 

استایل خیابانی سام اصغری و بریتنی اسپیرز

 

استایل خیابانی سام اصغری و بریتنی اسپیرز

 

عکس سام اصغری با لبایس جین

 

سام اصغری با لبایس جین

 

عکس کریسمسی سام اصغری و بریتنی اسپیرز

 

عکس کریسمسی سام اصغری و بریتنی اسپیرز

 

سام اصغری با استایل وزرشی

 

سام اصغری با استایل وزرشی

 

بریتنی اسپیرز و دوست پسر ایرانی خود سام اصغری

 

بریتنی اسپیرز و دوست پسر ایرانی خود سام اصغری

 

عکس سام اصغری در باشگاه

 

عکس سام اصغری در باشگاه

 

عکس سلفی سام اصغری و بریتنی اسپیرز

 

عکس سلفی سام اصغری و بریتنی اسپیرز

 

استایل رسمی سام اصغری با کت و شلوار روشن و بریتنی اسپیرز با لباس قرمز

 

اسستایل رسمی سام اصغری با کت و شلوار روشن و بریتنی اسپیرز با لباس قرمز

 

جدیدترین عکس بریتنی اسپیرز در سال 2019

 

جدیدترین عکس بریتنی اسپیرز در سال 2019

 

عکس جدید از سام اصغری و بریتنی اسپیرز

 

عکس جدید از سام اصغری و بریتنی اسپیرز

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو