پنج شایعه عجیب درباره سلبریتی‌ها/ از عشق مخفیانه برد پیت تا دسیسه علیه جنیفر

پنج شایعه عجیب درباره سلبریتی‌ها/ از عشق مخفیانه برد پیت تا دسیسه علیه جنیفر


منبع: ایران آرت

176

1398/10/9

20:10


ایران آرت: از دگیری کلامی بردلی کوپر با نامزد سابقش تا دسیسه دو هنرمند علیه جنیفر لوپز مهمترین شایعات امروز هستند.

در این‌ گزارش مجموعه‌ای از به‌روز‌ترین شایعات زندگی سلبریتی‌ها در روزنامه ها، مجلات و سایت‌های اینترنتی بررسی شده است.

​در ادامه به نقل از تابناک باتو این شایعات را می‌خوانید.

۱. درگیری کلامی شدید بین بردلی کوپر و نامزد سابقش ایرینا شایک به دلیل افشاگری‌های ایرینا درباره زندگی خصوصی‌شان

بردلی کوپر و ایرینا شایک

مجله Star در گزارش جدید خود از وقوع درگیری کلامی شدید بین بردلی کوپر و ایرینا شایک خبر داد، زیرا ایرینا شایک اسرار رابطه خود با کوپر را فاش کرده و درباره بردلی کوپر در مقابل دیگران صحبت‌های توهین‌آمیزی بر زبان رانده بود. بردلی کوپر نیز در مقابل ایرینا شایک را تهدید کرده درصورتی که از توهین و تحقیر او دست برندارد، زندگی‌اش را خراب خواهد کرد و آن را به تباهی خواهد کشاند.

اما سایت Gossip Cop از قول یک منبع مطلع خبر داد که این‌خبر شایعه‌ای بیش نیست، و بردلی کوپر و ایرینا شایک پس از جدایی، به یکدیگر احترام می‌گذارند و رابطه دوستانه‌شان را به خاطر کودک دوساله‌شان حفظ کرده اند.

۲. بردپیت و تعطیلات کریسمس امسال در کنار جنیفر آنیستون و شش فرزندش

برد پیت و جنیفر آنیستون

مجله woman's Day گزارش داد برد پیت امسال قصد دارد، تعطیلات کریسمس را همراه شش فرزندش سپری کند. این مجله ادّعا کرد برد پیت، از جنیفر آنیستون همسر سابقش دعوت کرده تا به این تعطیلات خانوادگی بپیوندد و تعطیلات را با آن‌ها بگذراند؛ بنابراین گزارش، این دو نفر چند ماهی است با هم مخفیانه ملاقات می‌کنند. اما روزنامه Gossip Cop این خبر را از قول دفتر برنامه‌های جنیفر آنیستون رد کرد و نوشت او برای سپری کردن تعطیلات با همسر سابقش برد پیت هیچ برنامه‌ای ندارد، و هیچ‌گاه نیز با هم ملاقات مخفیانه نداشته‌اند.

۳. کانیه وست در تلاش برای بالا کشیدن ثروت کیم کارداشیان و به دست آوردن حضانت کامل چهار فرزندش به دلیل اصرار کیم کارداشیان به طلاق

کیم کارداشیان و کانیه وست

بنا به گزارش مجله Life & Style، اختلافات بین کیم کارداشیان و همسرش کانیه‌وست بالا گرفته و کیم کارداشیان در حال برنامه‌ریزی برای طلاق است. تصمیم کیم‌کارداشیان برای طلاق پس از ماه‌ها اختلاف و درگیری‌های شدید بین آن‌ها گرفته شده‌است، اما کانیه راضی به جدایی و طلاق نیست و کیم را تهدید کرده در صورت طلاق ثروت کیم و حضانت چهار فرزندش را خواهد گرفت. اما سایت Gossip از قول یک منبع مطلع نوشت زوج کیم و کانیه با هم اختلافی ندارند و خبر طلاق آن دو کذب محض است.

۴. همدستی ماریا کری و نیکی میناژ برای از بین بردن شانس جنیفر لوپز برای گرفتن اسکار

4

مجله Globe در گزارش جدید خود مدعی شد ماریا کری و نیکی میناژ دست به دست هم داده‌اند تا شانس جنیفر لوپز را برای گرفتن جایزه اسکار به خاطر نقش آفرینی در فیلم جدید Hustlers از بین ببرند.

اینطور که پیداست نیکی میناژ و ماریا کری به موفقیت‌های جنیفر در زمینه بازیگری حسادت می‌کنند، به همین دلیل سعی می‌کنند تا به هر شکل ممکن چوب لای چرخ موفقیت‌های او بگذارند. اما سایت Gossip Cop از منبع مطلع گزارش داد ماریا کری و نیکی میناژ اصلاً به جنیفر لوپز حسادت نمی‌کنند و برای تخریب او چه در اسکار باشد یا در جایی مثل بالیوود برنامه‌ای ندارند.

۵. درخواست ملکه بریتانیا از پرنس هری و همسرش مگان مارکل برای تمام کردن تعطیلات و بازگشت به کار

5

مجله Life & Stile گزارش داد ملکه بریتانیا از پرنس هری و همسرش مگان مارکل خواسته تا تعطیلات طولانی مدت خود را پایان بدهند و در سریع‌ترین وقت ممکن برای از سرگیری فعالیت‌های رسمی خود بازگردند. مجله همچنین گزارش داد ملکه انگلستان با ایده تعطیلات چند هفته‌ای این زوج موافق نبوده، به ویژه اینکه او روز‌های سختی را در قصر می‌گذراند و رسوایی دخالت دوست صمیمی پرنس اندرو (Prince Andrew) در تجارت انسان و تجاوز، روی قصر اثر منفی گذاشته است، اما سایت Gossip Cop نوشت این شایعات بی اساس است و ملکه انگلستان با تعطیلات شش هفته‌ای هری و مگان مخالفتی نداشته و از آن‌ها برای پایان دادن به تعطیلات و از سرگیری فعالیت‌های رسمی‌شان درخواستی نکرده است.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو