۵۰ مدل شیک و جذاب مانتو زمستانی زنانه و دخترانه ۹۸

۵۰ مدل شیک و جذاب مانتو زمستانی زنانه و دخترانه ۹۸


1,018

1398/10/9

23:28


۵۰ مدل شیک و جذاب مانتو زمستانی زنانه و دخترانه ۹۸

مانتو زمستانی زنانه و دخترانه شیک و مجلسی، مثل پالتو زمستانی شیک و لباس شب زمستانی خوش دوخت، گزینه های محبوب لاکچری گردها و بانوان مشکل پسند در روزهای سرد می باشد. طرح های پیشنهادی برای انتخاب مانتو های بارداری، تریکو، دوتیکه، شنلی، مخملی، کتی و گشاد، همه در این گفتار مجله تخصصی مد و سبک زندگی لوکس تهران ارائه شده است تا الگو های خوب و شایسته ای برای مخاطبان شیک پوش این سایت باشد.

اگر نظر و دیدگاهی درباره این کلکسیون های رنگارنگ دارید، مراتب را از طریق بخش کامنت در انتهای این گفتار به اشتراک بگذارید. همواره منتظر نگاه های دقیق شما خوانندگان گرامی درباره استایل های معرفی شده هستیم. استفاده از هشتگ «مانتو زمستانی» در اینستاگرام، شما را با ده ها هزار مدل و الگوی رنگارنگ از برندهای داخلی آشنا می‌کند که الگوهای الهام بخشی برای فریلنسرهای حوزه فشن دیزاین (fashion design) و فشن توریسم (fashion tourism) است.

با ما همراه باشید.

مانتو زمستانی زنانه

کلکسیون مانتو های زمستانی شیک و جدید

در ادامه  این گفتار، اگر به دنبال طرح ها و رنگ های جدید و شیک زمستان نود و هشت هستید و به دنبال الگو هایی برای دوخت تن پوش های فصل سرد سال بر اساس جدید ترین مدل های مزون های لاکچری داخلی و خارجی، پیشنهاد های هیجان انگیزی برای شما داریم. تلاش کردیم تا نکته های مهمی در انتخاب پارچه و اکسسوری برای دوخت بالا پوش های شیک و مجلسی دخترانه و زنانه نیز ارائه کنیم.

کلکسیون مانتو های زمستانی شیک

(طرح های لاکچری مخصوص شیک پوشان و خاص پسندان که خود مثل یک لباس شب پر زرق و برق، باشکوه و شما را به ستاره یک مجلس زمستانی تبدیل خواهد کرد)

مانتو زمستانی طرح مخمل مشکی

(طرح مخمل مشکی مجلسی را در بالا مشاهده می کنید که با والان تور پلیسه دوخته شده  است و می توان با بوت های چرم مشکی در روزهای سرد سال ست کرد)

مانتو زمستانی شنلی بلند

(در این تصویر، شاهد طرح مانتو زمستانی شنلی بلند به رنگ آبی نفتی هستیم که از تنالیته های رنگ سال ۲۰۲۰ میلادی بوده و طرح های سنتی جذابی روی آن کار شده است. ترکیبی از سنت و مدرنیته را در این طرح شکیل لاکچری شاهد هستید)

مانتو زمستانی مجلسی

(در عکس بالا، نمونه های مجلسی و شیک زنانه را شاهد هستیم که برای استایل های رسمی کاربرد دارد)

حتما بخوانید: تیپ های زمستانی رنگارنگ به  انتخاب فشن بلاگرها

مانتو گل برجسته زمستانی

(در  این عکس، طرحی مشکی رنگ با گل های برجسته را مشاهده می کنید که با بوت بلند چرمی مشکی رنگ، طرحی زیبا را خلق می کند)

مانتو طرح مجلسی زمستانی

(طرح مجلسی زمستانی را در دو الگوی شیک بالا مشاهده می کنید که طرح های الهام بخشی برای دختران به منطور پیدا کردن طرح  های ساده و شیک در فصل سرد سال است)

مانتو زمستانی مجلسی مشکی

(رنگ مشکی، اگر چه رنگ  عشق است و محبوب مشکل پسندها در تیپ های رسمی نیمه دوم سال، اما می توان با طرح های ظریف و درشت و اکسسوری های گوناگون، برازندگی آن را دو چندان کرد)

مانتو طرح زمستانی پولیش پلنگی

(طرحی  که در بالا مشاهده می کنید، طرح  زمستانی پولیش پلنگی است که با خز  مشکی، مانتو زمستانی فوق العاده لاکچری را برای  لاکچری گرد ها به ارمغان می آورد. این طرح را با پالتو زمستانی اشتباه نگیرید)

حتما بخوانید: با طرح های پلنگی در طراحی استایل آشنا شویم

نکاتی در خرید مانتو زمستانی شیک و مجلسی

  • مانتو زمستانی در نقاط مختلف ایران از اواخر آذر ماه تا هفته پایانی زمستان قابلیت استفاده دارد. لذا بر خلاف مانتوهای بهاره که گاها تا اواسط پاییز هم مهمان بانوان شیک پوش و مشکل پسند است، کاربرد این دست دوز های شیک زمستانی ، گاها کم تر از ۹۰ روز است. بنابراین در سرمایه گذاری برای خرید این نوع لباس در نیمه دوم سال، دقت کنید که بخش اعظمی از بودجه طراحی استایل زمستانی شما را به خود اختصاص ندهد.
  • بانوانی که به دنبال مانتو زمستانی اداری هستند، می‌توانند از رنگ های تیره استفاده کنند و پارچه  های غیر ضخیم را انتخاب کنند که در محیط های گرم اداره جات در فصل زمستان، تعرق بهتری داشته باشند.
  • بانوانی که در طول ساعت اداری مجبورند در محیط سربسته باشند، به جای مانتو ضخیم زمستانی از مانتوهای نیمه اول سال استفاده کنند و تیپ خود را با پالتوهای شیک زمستانی ، تکمیل کنند.

مانتو اسپرت مناسب فصل سرد

(راه راه های عمودی روی طرح  بافتنی سبز زنگ، گزینه جذابی برای طراحی  استایل اسپرت بانوان شیک پوش در فصل سرد سال است)

مانتو زمستانی مناسب مشکل پسندان

(این طرح هم برای ۳ ماهه چهارم سال نود و هشت و هم برای طرح مانتوی عید ۹۹ گزینه خوبی برای مشکل پسندان خواهد بود)

 مانتو های زمستانی برند های داخلی

(کالکشن های هیجان انگیز مانتو های زمستانی برند های داخلی از دی ماه، بهترین آپشن های خود را به سرعت حراج می کنند و شما برای انتخاب های فوق العاده باید کمی عجله کنید. دست دوزهای شیک که طرح و رنگ خاص دارند، همواره محبوب لاکچری گردها می باشد. این طرح با دکمه های وسط، دیزاین متفاوتی را ارائه می کند)

حتما بخوانید: مد گردی با دختر شایسته ۲۰۱۹ میلادی (زازبینی تونزی)

مانتو زمستانی شیک و جدید سال ۹۸

(از کلکسیون مدل های مانتو زمستانی شیک و جدید سال ۹۸ می توان به طرح بالا اشاره کرد که جنس ژاکارد با ترکیب مخمل می باشد. )

حتما بخوانید: ۸۰ مدل مانتو شیک و مجلسی در سال ۱۳۹۸

مانتو زمستانی شیک خوش رنگ

(مانتو زمستانی شیک خوش رنگ با ترکیب مخمل و خز مصنوعی آستر دار را مشاهده می کنید. می توان جیب ها را برداشت و طرح جلو باز را با چند دکمه، متفاوت کرد)

 

  • بانوان شیک پوش که مجبورند مانتو زمستانی را سر کار بر تن داشته باشند، لباس های ضخیم و حجیم بر تن نمی کند تا استایل آن ها چاق و بد تیپ نشان داده نشود.

دوخت مانتو زمستانی اداری

  • بعضی از بانوان، از لباس های زمستانی به عنوان پوششی زیر مانتو زمستانی استفاده می کنند تا هم در هزینه ها صرفه جویی کنند و هم مجبور نباشند تا از پارچه های ضخیم و بعضا بد قواره در طراحی و دوخت مانتو زمستانی  اداری استفاده نمایند.

پالتو زمستانی شیک زنانه

  • پالتو زمستانی شیک زنانه را با مانتو زمستانی مجلسی و اداری، اشتباه نگیرید.
  • رنگ سال ۲۰۲۰ میلادی یعنی رنگ سال ۱۳۹۹، آبی کلاسیک است. این رنگ تیره،محبوب طراحی استایل بانوان در نیمه دوم سال است. از این رنگ در طراحی و دوخت مانتو زمستانی شیک استفاده کنید.
  • همراه کردن اکسسوری های رنگارنگ و شیک با مانتو زمستانی مجلسی، خلاقیت و خوش سلیقگی دختران مشکل پسند و بانوان شیک پوش را در فشن دیزاین به نمایش می گذارد. لذا در ست کردن اکسسوری با مانتو زمستانی ، دقت کنید. مخصوصا شال و روسری.

مانتو زمستانی طرح خاص

(دو طرح خیلی خاص که خود مثل یک لباس شب باشکوه، خودنمایی می کند)

مانتو با نوار خز

(ترکیب رنگ را در  این استایل زیبا که الهامی از رنگ سال ۲۰۲۰ میلادی است نگاه کنید. تزیین شده با نواز خر بوده و تناسب خوبی بین کیف و مانتو و کفش وجود دارد)

مانتو زمستانی سرخابی رنگ

(عاشقان سرخابی پوشی، یک طرح دوست داشتتنی برای شما داریم. این ترکیب جلو باز با بوت بلند چرمی قهوه  ای رنگ و اکسسوری های طلایی، ترکیب فوق العاده ای را را برای خاص پسند ها به ارمغان می آورد. در عکس سمت چپ، شاهد تن پوشی هستیم که با نوار خز، ظریف کاری شده  است)

مانتو زمستانی طرح سفید مشکی

(برای  عزیزانی که به دنبال طرح های سفید و مشکی خیلی خاص و مد و مفهومی هستند، طرح  بالا را پیشنهاد می کنیم. نگاه کنید طرح های ساده مانتو زمستانی وقتی با کیف به عنوان یک اکسسوری شکیل در طراحی لباس  بانوان در نیمه دوم سال  همراه می شود، خیره کنندگی  خاصی را به استایل می بخشد)

حتما بخوانید: انچه که درباره استایلیست ها باید بدانیم

  • تناژ های رنگ آبی به دلیل این که رنگ سال ۲۰۲۰ میلادی است، همیشه محبوب است و برای بانوانی که هیکل درشت و اندام  گلابی شکل دارند، گزینه خوبی برای انحراف دید بیننده و رفع منحنی های بدن است. حضور این رنگ در کالکشن های جدید برندهای مشهور طراحی مانتو به  چشم می خورد.

مانتو زمستانی زرشکی شیک

(اصل مهمی  که از طراحی پوشش های نیمه دوم سال ملکه مد جهان (کیت میدلتون) اموختیم آن است که سادگی، باشکوه است)

حتما ببینید: شیک ترین لباس های کیت میدلتون (عروس ملکه انگلیس)

  • شاید برای شما جالب باشد که بدانید هم چنان مدل مانتو رنگ قرمز خشخاشی در برخی از تیپ های بانوان در پارتی ها و مهمانی های رسمی نیمه دوم سال در سال جاری همچنان استفاده می شود. رنگ محبوب برند VALENTINO در سالی که رنگ سال، آبی کلاسیک است، مشتاقان زیادی علاقه دارد. اگر به دنبال مدل  کتی زمستانه هستید، این رنگ را توصیه می کنیم.
  • زمستانی های دو رو هم برای مشکل پسندان، گزینه های خوبی خواهد بود. اگر چه گران است و باید توسط مزون های لاکچری شمال و مرکز شهر تهران و سایر مراکز استان ها دوخته شود و تولید انبوه ندارد، اما برای شکیل کردن تیپ های اسپرت نیمه دوم سال، یک انتخاب هیجان انگیز خواهد بود.

  • در نیمه دوم  سال نود و هشت که هوای بسیاری از استان های کشور سرد و البته آلوده است، استفاده  از تناژ های شیک و زنانه  رنگ صورتی و بنفش، خلاقیت خوبی در طراحی استایل را به ارمغان خواهد آورد. سرخابی رنگ به نسبت روشنی است و البته برای مانتو زمستانی بارداری یا مدل گشاد، توصیه نمی شود.

مدل های تن پوش های فصل سرد

(مدل های تن پوش های فصل سرد سال که طرح های ظریف سفید روی پارچه مشکی دارد، مثل عکس بالا که مشاهده می کنید، هر  استایلی را خیره کننده و جذاب می کند)

طراحی مانتو زمستانی

(برای علاقمندان به طرح های چند تکه فصل سرد سال توصیه می شود)

بانوان برای چنین دست دوزهایی، از رنگ های تیره استفاده کنند. اگر به دنبال طراحی رنگ های هیجان انگیز در طراحی مانتو زمستانی هستید، مانتو سرخابی گزینه  خوبی خواهد بود. گاها در طراحی لباس های برند CAROLINA HEREERA هم  شاهد نقش آفرینی این رنگ در کالکشن های پاییزی هستیم. توجه کنید که آستین های حریر برای این تن پوش ها، وقتی با مدل  های ساده همراه شود، جذابیت خاصی دارد.

ترندهای رنگی زمستان

  • بانوانی که به دنبال مدل های کمی خاص تر هستند در سال ۱۳۹۸،  از مدل های دو تیکه زمستانی استفاده کنند. مثل طرح های بالا که رنگ صورتی مایل به بنفش را به نمایش گذاشته و ترند محبوبی در سال ۲۰۱۹ میلادی  بود. البته صورتی ملایم که در عکس سمت راستی مشاهده می کنید، در فهرست ترندهای رنگی زمستان امسال قرار دارد. نوع طرح آستین، جذابیت خاصی به این طرح به نسبت ساده داده است.

مانتو زمستانی رنگ سال 2020

  • همان طور که می دانید، موسسه PANTONE رنگ سال  ۲۰۲۰ میلادی یعنی از اول ژانویه ۲۰۲۰ را آبی  کلاسیک اعلام کرده است. در بالا، مدل زمستانی آبی نفتی و آبی  آسمانی را مشاهده می کنید که طرح های شیک و ساده برای نیمه دوم سال در نقاط مختلف ایران می باشد.  تناژهای زمستانی رنگ آبی، هیجان انگیز و شاد و شیک است و هم  مناسب طرح های اسپرت است و هم محبوب بانوان برای تیپ های مجلسی خاص.

مدل شیک و ساده مانتو زمستانی

  • در بالا، ۴ مدل شیک و ساده مانتو زمستانی را  مشاهده می کنید. رنگ کرم بادامی از  شیک ترین انتخاب های در نیمه دوم سال است. هم  مناسب تیپ های اداری و هم مجلسی است. ترند سال های پیش، همچنان محبوب بانوان شیک پوش است. آرامش  خاصی  این رنگ دارد و حس انرژی مثبت را تداعی می کند. برندهای محبوبی در سال ۲۰۱۹ میلادی در کالکشن های پاییزی ار کرم بادامی استفاده کرد که از رنگ های خنثی بوده و با دست دوزهای شیک شما در دی تا اسفند، ست می شود. البته آبی اقیانوسی یا AQUA  MARINE برای بانوان مسن، گزینه خوبی خواهد بود.

مانتو زمستانی مناسب تیپ های اسپرت

(برای علاقمندان به تناژ های گرم فصل سرد سال، الگویی الهام بخش برای طراحی تیپ های اسپرت جذاب می باشد)

  • نکته مهمی که بانوان محترم در روزگار گرانی پارچه و دلار بالای ۱۲۰۰۰ تومانی باید به آن توجه کنند، جنس پارچه است که به نسبت شش ماهه نخست سال که دست شما در خرید انواع پارچه باز  است و به خنکی توجه دارید تا به گرما، انتخاب ها خیلی متنوع نیست.

مانتو زمستانی ضخیم راه راه

اگر به دنبال پارچه های ضخیم راه راه برای تن پوش های نیمه دوم سال هستیم، در صورتی که در مکان های برف خیر زندگی می کنید، پارچه راه راه جذاب است. هر چقدر فاصله خطوط منظم  تر و رنگ بندی نزدیک به هم  باشد، استایل  شما شکیل تر می شود. البته گزینه خوبی برای لباس اداری نیست. راه راه  عمودی منظم در طراحی پارچه مانتو در این فصل سرد سال، مناسب تیپ های اسپرت است. هر چقدر پهنای خطوط کم  باشد، اندام باریک تر به نمایش گذاشته می شود.

مانتو زمستانی بلند رنگ سال 2020

  • توجه داشته باشید که تن پوش های فصل سرد سال که با پارچه طرح دار دوخته می شود مثل عکس بالا، بایستی تناسب و هارمونی خوبی بین اندازه و فاصله بین طرح ها و چاپ پارچه بوده و نحوه قرارگیری طرح ها در سطح پارچه، به خوبی تراز شده باشد و از دوخت تمیزی برخوردار باشد.

 مانتو زمستانی طرح دخترانه

(طرح های جدید دخترانه مانتو زمستانی را در دو عکس بالا مشاهده می کنید که برند ایرانی است)

هر  چقدر در طراحی مانتو طرح دار زمستانی چه شنلی و چه ترک و چه مخمل و چه مدل گشاد و چه بافتنی، طرح پارچه ریز تر باشد، اندام شما لاغر تر به نظر می آید و هر چقدر طرحی پارچه، درشت تر باشد، اندام شما چاق تر به نظر می رسد. چون لباس های زمستانی گشاد و بزرگ است،‌ لذا دقت کنید که ترکیب بالاپوش و زیر پوش به گونه ای باشد که استایل اداری یا مجلسی شما، موقر و فاخر به نظر برسد.

مانتو ساده مشکی غیر ضخیم

(برای بانوانی که به دنبال طرح های ساده مشکی غیر ضخیم در تن پوش های فصل سرد هستند، طرح های بلند دکمه دار و طرح پالتو گزینه خوبی خواهد بود)

  • انتخاب رنگ بر اساس رنگ پوست در این فصل سال نیز باید مورد توجه بانوان مشکل پسند قرار بگیرد.
  • پارچه های فاستونی از پارچه های متداول در طراحی و دوخت تن پوش های زمستانی بانوان است. انواع نخ فاستونی شامل پشم و مخلوط پشم و کرک و پلی استر در ساخت این پارچه کاربرد دارد. برای تیپ های رسمی و اداری، انتخاب خوبی به نظر می رسد.

مانتو زمستانی شیک مشکی

(دوخت تن پوش های فصل سرد سال بر اساس تکه های پارچه و وصل کردن آن روی لباس دیگر این روزها مرسوم شده است که بعضی مزون ها بر اساس مد مفهومی، آن را به سلیقه مشتریان خاص پسند خود دیزاین می کنند. )

 تن پوش های اسپرت زنانه و دخترانه

(از الگو های کم تر دیده شده برای تن پوش های اسپرت و حتی مجلسی زنانه و دخترانه)

مدل و طرح تن پوش فصل سرد

(ترکیب های دوست داشتنی برای روز های سرد نیمه دوم سال را در ۲ الگوی فاخر بالا مشاهده می کنید)

حتما ببینید: شیک ترین لباس های سلبریتی ها در جشنواره فیلم فجر

همراه گرامی

اگر شما هم نظر و دیدگاهی درباره ده ها مدل و طرح تن پوش فصل سرد سال نود و هشت دارید، تحلیل های خود را به صورت مستدل از طریق بخش کامنت در انتهای این گفتار لوکس تهران به اشتراک بگذارید. اگر این طرح ها از نظر شما خیلی شکیل است، لینک گفتار را از طریق کانال هایی که در شبکه های اجتماعی دارید، به اطلاع دوستان و آشنایان مشکل پسند خود برسانید. زیبا ترین الگوهای طراحی و دوخت لباس شب و اسپرت زمستانی را در لوکس تهران مشاهده کنید.

دنیای مد و لباس و لاکچری گردی را هر روز با لوکس تهران دنبال کنید.

مانتو بانوان لاکچری

طرح و الگوی محبوب شما برای انتخاب یک مانتو زمستانی زیبا و شیک چیست

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو