بازدید از پانزده شهر اروپایی در شش هفته

بازدید از پانزده شهر اروپایی در شش هفته


منبع: همگردی

227

1398/10/10

13:00


اگر قصد سفر به اروپا را دارید و نگران برنامه ریزی برای سفرتان هستید، بهتر است همین حالا نگرانی را کنار بگذارید؛ می دانیم که شهرهای فوق العاده بسیار زیادی در این قاره برای بازدید وجود دارند، اما ما در این نوشتار سعی داریم دیدنی ترین شهرهای اروپا را در برایتان معرفی کنیم. برنامه ریزی برای سفر به 15 شهر در 6 هفته در نظر گرفته شده و هیچ کدام از بخش های آن قابل حذف نیستند. سعی کنید طبق این برنامه عمل نمایید و این تجربیات فوق العاده را در شهرهای زیبای اروپا از دست ندهید.

شهرهای زیبای اروپا

بهترین و ایده آل ترین برنامه ریزی سفر به اروپا: لندن، چهار روز

لندن یک شهر ایده آل برای مرور تاریخ و چشیدن چای خوش طعم است. یکی از گردش های محبوب در بازدید از این شهر، رفتن به وست مینستر ابی Westminster Abbey و زیارت از آرامگاه های مردان انگلیسی محبوب بوده، اما چیزهای بسیار زیاد دیگری نیز برای دیدن و تجربه کردن وجود دارند. از هر چیزی که به خانواده سلطنتی مرتبط است تا بهترین محله ها برای غذا خوردن، شرکت در تور کاخ باکینگهام Buckingham Palace و تماشای مراسم تعویض نگهبانان آن، شرکت در یک تور سری غذاخوری، بازدید از جاذبه های برتر این شهر با یک تور اتوبوسی، سفر یک روزه به استون هنج Stonehenge و تماشای چشم اندازهای رودخانه تیمز Thames River در یک سفر قایقی، همه و همه چیزهایی هستند که می توانید در این مورد از دیدنی ترین شهرهای اروپا تجربه کنید.

لندن

بهترین و ایده آل ترین برنامه ریزی سفر به اروپا: آمستردام، سه روز

آمستردام همه چیز دارد: تاریخچه سلطنتی، ریشه هنری و موسیقی عالی. بعلاوه، اگر در فصل بهار به این شهر سفر کنید، ممکن است بتوانید گل های لاله زیبا را نیز ببینید. اگر سه روز از سفرتان را به این شهر اختصاص دهید، می توانید به آسانی زمان خود را پر کنید. در سفر به این مورد از شهرهای زیبای اروپا می توانید در یک تور پیاده روی در منطقه مشهور رد لایت دیستریکت Red Light District شرکت کنید؛ از محله یهودی ها Jewish Quarter دیدن کنید و بدانید که چگونه آن فرانک Anne Frank مشهور شده است؛ به مناطق روستایی اطراف سری بزنید و آسیاب های بادی مشهور را ببینید؛ در یک تور قایقی شبانه شرکت کنید و یک شام عالی صرف نمایید؛ بلیط بازدید از موزه ونگوگ Van Gogh Museum را رزرو کنید تا مجبور به ایستادن در صف نباشید.

آمستردام

بهترین و ایده آل ترین برنامه ریزی سفر به اروپا: بروکسل، دو روز

دو روز وقت گذرانی در بروکسل در سفرتان به اروپا، باعث خواهد شد برخی از بهترین دسرهای جهان را بچشید و بهترین مناظر این قاره را تماشا کنید. در این شهر می توانید در یک کلاس درست کردن شکلات بهمراه یک متخصص شکلات شرکت نمایید؛ در یک تور شبانه غذا شرکت کنید و بهترین غذاهای شهر را بچشید؛ نوشیدنی های ویژه شهر را امتحان کنید؛ یک کارت بروکسل Brussels Card تهیه کنید تا بتوانید از ده ها موزه و جاذبه گردشگری بازدید نمایید و یک سفر نیم روزه به آنتورپ Antwerp داشته باشید.

بروکسل

بهترین و ایده آل ترین برنامه ریزی سفر به اروپا: پاریس، چهار روز

این شهر زیبای اروپایی در یک چشم بهم زدن شما را وادار می کند آوازهای فرانسوی را که بلد هستید بر زبان بیاورید. بازدید از این شهر در سفر به قاره اروپا از واجبات است؛ اما شهری به این بزرگی می تواند بسیار گیج کننده باشد؛ بخصوص اگر برنامه ریزی درستی برای بازدید از آن نداشته باشید. بهتر است ابتدا کمی تحقیق کنید و یک آشنایی کلی با محله های پاریس یا همان آروندیسمان ها داشته باشید؛ سپس می توانید بازدید خود از این شهر را آغاز کنید؛ بلیط بازدید از برج ایفل Eiffel Tower را پیشاپیش رزرو نمایید تا مجبور به تحمل صف های طولانی نباشید و حتما شبانه به این بازدید بروید؛ یک روز از سفر خود را در کاخ ورسای Versailles بگذرانید. در یک تور با راهنما به موزه لوور Louvre Museum شرکت کنید؛ یک سفر قایقی روی رودخانه سن Seine River داشته باشید و از خوردن یک وعده غذای کلاسیک فرانسوی در یکی از دیدنی ترین شهرهای اروپا لذت ببرید.

پاریس

بهترین و ایده آل ترین برنامه ریزی سفر به اروپا: بارسلونا، سه روز

در آغاز سفرتان به بارسلونا، توصیه می کنیم به گردش در خیابان های قرون وسطایی باری گوتیک Barri Gòtic که در زبان کاتالان ها به معنای محله گوتیک Gothic Quarter بوده، بروید؛ بعد از تماشای زیبایی های تاریخی این محله، کارهای بسیار زیاد دیگری برای انجام خواهید داشت؛ در یک تور بازدید از کلیسای باشکوه ساگرادا فامیلیا La Sagrada Familia شرکت کنید و یا از یکی از مردم محلی بخواهید راهنمای شما باشد؛ در شهر پیاده روی کنید و انواع غذاهای اسپانیایی مانند تاپا را نوش جان نمایید؛ به بازدید از بناهای دیدنی شهر که اغلب توسط آنتونی گائودی Anthony Gaudi طراحی و ساخته شده اند، از جمله کاسا میا Casa Milà بروید؛ یک نمایش سنتی فلامنکو را ببینید و در یک تور کلی بازدید از این مورد از شهرهای زیبای اروپا شرکت کنید.

بارسلونا

بهترین و ایده آل ترین برنامه ریزی سفر به اروپا: لیسبون، دو روز

قدم اولتان در سفر به لیسبون باید این باشد که در ریو تجو Rio Tejo به غروب آفتاب خیره شوید و قدم دوم این که به این برنامه ریزی ایده آل سفر به اروپا مراجعه کنید تا قدم های بعدی را بدانید؛ در این شهر می توانید در یک تور پیاده روی غذا شرکت کنید و محله های مختلف آن را بشناسید؛ در بهترین منطقه خرید شهر به خرید سوغاتی مشغول شوید؛ از یک آشپز محلی طرز پخت حداقل سه غذای محلی را یاد بگیرید؛ به یک سفر یک روزه به سینترا Sintra بروید؛ با شرکت در یک تور هنر خیابانی با راهنما در یکی از شهرهای زیبای اروپا، نقاشی های دیواری خیابانی را تماشا کنید و لذت ببرید.

لیسبون

بهترین و ایده آل ترین برنامه ریزی سفر به اروپا: مادرید، دو روز

وقتی در مادرید بسر می برید، کارهایی را انجام دهید که اسپانیایی ها انجام می دهند؛ شام خود را در هنگام نیمه شب صرف کنید؛ تا صبح زود به گردش و تفریح و خوش گذرانی مشغول باشید و بین چرت های روزانه خود در طول روز، به گشت و گذار در شهر بپردازید؛ برنامه ریزی سفر دو روزه به مادرید، ترکیب ایده آلی از تاریخ، غذا، هنر و غذای بیشتر است. در یک کلاس آشپزی پخت پائیا Paella این غذای بسیار خوشمزه اسپانیایی شرکت کنید و با مردم محلی روی بام غذا بخورید؛ به وسیله یک تور با راهنما به بازدید از قصر سلطنتی مادرید Explore Madrid Royal Palace بروید؛ به موزه رینا سوفیا Museo Reina Sofía بروید و چهار طبقه آثار هنری را ببینید؛ یک سفر یک روزه به تولدو Toledo داشته باشید و نوشیدنی های آن منطقه را بچشید؛ به وسیله یک تور دوچرخه سواری از دیدنی های این مورد از دیدنی ترین شهرهای اروپا بازدید کنید.

مادرید

بهترین و ایده آل ترین برنامه ریزی سفر به اروپا: رم، چهار روز

در این شهر می توانید به طور همزمان از قدیمی و جدید، تاریخی و مدرن، بازدید کنید؛ ممکن است بنظرتان بیاید که چهار روز زمان زیادی است؛ اما با چیزهای بسیار زیادی که در رم برای دیدن وجود دارند و کارهای بسیار زیادی که برای انجام دادن موجود هستند، زمان بسیار زود خواهد گذشت و اصلا بیکار نخواهید بود. می توانید در یک تور با راهنما در کلیسای سنت پیتر St. Peter’s Basilica شرکت کنید؛ به گشت و گذار در بازار غذا و خوراکی رم بروید و با مردم محلی شام بخورید؛ نقاط دیدنی واتیکان Vatican و کلیسای سیستین Sistine Chapel را در یک تور موزه ای ببینید؛ در یک تور زیرزمینی برای بازدید از بخش زیرین خیابان های رم شرکت کنید و بر فراز مناطق روستایی زیبای اطراف این مورد از شهرهای زیبای اروپا با بالن پرواز کنید.

رم

بهترین و ایده آل ترین برنامه ریزی سفر به اروپا: فلورانس، سه روز

با سفر به فلورانس، خودتان را در عصر رنسانس حس کنید؛ عصری که به نظر می رسد در تک به تک بناهای شهر فلورانس نهفته است. در شهری مملو از موزه های فوق العاده، اهمیت تاریخی و غذای بسیار خوشمزه و خوشایند ایتالیایی، ده ها راه برای گذراندن سه روز رویایی وجود دارد. در فلورانس می توانید بلیط گالری آکادمیا Accademia Gallery را رزرو کنید و به بازدید از مجسمه مشهور داوود David اثر میکل آنژ Michelangelo بروید؛ در یک کلاس آشپزی حرفه ای شرکت کنید و طرز تهیه پیتزا و ژلاتو را بیاموزید؛ در سفر نیم روزه به چیانتی Chianti نوشیدنی های مشهور این منطقه را بنوشید؛ از مشهورترین بناها و جاذبه های گردشگری فلورانس در یک تور پیاده روی در شهر دیدن کنید و چشم اندازهای عالی کلیسای فلورانس Florence Cathedral را در یک تور با راهنما ورانداز نمایید.

فلورانس

بهترین و ایده آل ترین برنامه ریزی سفر به اروپا: ونیز، دو روز

بهترین روش برای گشت و گذار در یکی از دیدنی ترین شهرهای اروپا، سواری بر گاندولا است. البته کارهای بسیار زیاد دیگری نیز می توان در این شهر انجام داد؛ از کتاب فروشی های زیبا تا نقاط تاریخی، نقطه به نقطه این شهر دارای جاذبه های دیدنی و غافلگیری های خوشایند است؛ می توانید به کاخ دوج Doge’s Palace بروید و پلکان طلایی آن را ببینید؛ در یک تور کایاک سواری در کانال های مشهور شهر شرکت کنید؛ در یک کلاس خصوصی آموزش کار با شیشه با یک استاد محلی شرکت کنید و یک ظرف شیشه ای شاهکار خلق نمایید؛ در تور غذا در محله یهودی ها Jewish Quarter شرکت کنید و پاستای تازه، ژلاتو و نوشیدنی های خوش طعم را بچشید؛ با سرعت کم در کوچه پس کوچه ها و کانال های شهر ونیز گم شوید و گوشه به گوشه آن را ببینید و تجربه کنید.

ونیز

بهترین و ایده آل ترین برنامه ریزی سفر به اروپا: پراگ، سه روز

در طول روز، پل چارلز Charles Bridge در پراگ مملو از گردشگران و دست فروشان است؛ اما هیچ چیز جادویی تر از شهر پراگ در هنگام شب نیست. اگر طرفدار کافکا Kafka هستید، حتما از نقاط مربوط به این نویسنده بزرگ بازدید کنید؛ اگر هم با او و نوشته هایش آشنا نیستید، کارهای بسیار زیاد دیگری برای انجام دادن وجود دارند؛ می توانید با رزرو بلیط قلعه پراگ Prague Castle با خیال راحت و بدون ایستادن در صف و معطلی به بازدید از آن بروید؛ در یک تور با راهنما در محله یهودی ها Jewish Quarter و بناهای مشهورش شرکت کنید؛ دسرهای بسیار خوش طعم این شهر را بچشید؛ به موزه اپل Apple Museum در این شهر بروید و علاقه خود به تکنولوژی را مرور نمایید؛ در یک قایق سواری تفریحی شبانه شرکت کنید و در حال شام خوردن، نقاط دیدنی و مناظر زیبای این مورد از شهرهای زیبای اروپا را تماشا نمایید.

پراگ

بهترین و ایده آل ترین برنامه ریزی سفر به اروپا: مونیخ، دو روز

فستیوال آکتوبر فست Oktoberfest آنچنان جذاب است که شما آرزو می کنید تمام زمستان را در مونیخ بسر ببرید؛ با اینکه شهر مونیخ به طور گسترده بخاطر این فستیوال شناخته می شود، باید گفت چیزهای بسیار زیاد دیگری نیز برای ارائه کردن دارد؛ مثلا می توانید در یک تور پیاده روی با راهنما در شهر قدیم Old Town شرکت کنید و در مورد تاریخچه شهر بیشتر بدانید؛ در یک تور شبانه غذا و نوشیدنی شرکت داشته باشید تا با غذاها و نوشیدنی های مهم شهر آشنا شوید؛ از طریق دوچرخه سواری به گشت و گذار در گوشه به گوشه شهر مشغول شوید؛ یک سفر یک روزه بسیار خوشایند به شهر سالزبورگ Salzburg که فیلم محبوب و خاطره انگیز "آوای موسیقی" یا همان " اشک ها و لبخندها" در آن فیلمبرداری شده، داشته باشید.

مونیخ

بهترین و ایده آل ترین برنامه ریزی سفر به اروپا: برلین، سه روز

در طول روز می توانید به بازدید از موزه های متعدد هنری برلین و بناهای تاریخی این شهر بروید. شب هنگام نیز می توانید سری به کلوب های شبانه این شهر بزنید و از زندگی شبانه در این شهر بزرگ لذت ببرید. اما کارهای بسیار زیاد دیگری نیز می توان در این شهر اروپایی انجام داد. برای مثال می توانید از مشهورترین نقاط دیدنی و جاذبه های گردشگری شهر مانند دیوار برلین Berlin Wall و قصر شارلوتنبرگ Charlottenburg Palace دیدن کنید؛ در گوشه به گوشه شهر بگردید و غذاهای خیابانی آن را بچشید. بلیط ورودی موزه پرگامون Permagon Museum و آسیسی پانوراما Asisi Panorama را پیشاپیش رزرو کنید تا برای بازدید از آن ها معطل نشوید؛ یکی از شب های سفر خود را در یکی از کلوب های شبانه برلین به صبح برسانید؛ به بالای برج تلویزیون برلین یا همان برلین تی وی تاور Berlin TV Tower بروید و چشم اندازهای دیدنی این مورد از شهرهای زیبای اروپا را تماشا کنید.

برلین

بهترین و ایده آل ترین برنامه ریزی سفر به اروپا: کپنهاگ، دو روز

این شهر اسکاندیناویایی با قلعه ها، باغ ها و بارها و کلوب های بسیار زیاد خود پذیرای شما خواهد بود. کپنهاگ ممکن است شهر بسیار بزرگی نباشد؛ اما به آسانی می توان مابین بناهای رنگارنگ و بندر زیبای آن که مملو از قایق است گم شد. اگر به دنبال ایده ای برای گذراندن دو روز از سفر خود در این شهر زیبای اروپایی هستید، کارهای بسیار زیادی می توانید انجام دهید؛ می توانید سوار قدیمی ترین ترن هوایی جهان که در تیوولی گاردنز Tivoli Gardens دویست ساله واقع شده، بشوید؛ در یک تور قایقی در کانال های شهر شرکت کنید و چشم اندازهای این مورد از شهرهای زیبای اروپا را ببینید؛ غذاهای محلی و غذاهای فصلی این منطقه را بچشید؛ از شهر بیرون بروید و با دوچرخه در مناطق روستایی اطراف گردش کنید؛ از یکی از مردم محلی در مورد فرهنگ جالب مردم این مورد از دیدنی ترین شهرهای اروپا بیاموزید.

کپنهاگ

بهترین و ایده آل ترین برنامه ریزی سفر به اروپا: استانبول، سه روز

استانبول تنها شهر جهان است که در دو قاره واقع شده است؛ قاره آسیا و اروپا. تنها کافی است سوار یک قایق مسافربری ارزان بشوید و از یک قاره به قاره دیگر بروید. این شهر آخرین ایستگاه سفر شما به قاره اروپا محسوب می شود، بنابراین سعی کنید در این سه روز بیشترین فعالیت ها را انجام دهید و بیشترین لذت را ببرید؛ برای مثال می توانید به بازار بزرگ استانبول Istanbul Grand Bazaar بروید و بوهای جالب و غرفه های جالب تر آن را تجربه کنید؛ یک سفر قایقی داشته باشید و غروب آفتاب را از روی قایق تماشا کنید؛ مانند مردم محلی از غذاهای خوش طعم محلی بخورید؛ به بازدید از نقاط دیدنی این مورد از دیدنی ترین شهرهای اروپا و جاذبه های گردشگریش بروید؛ در یکی از مراسم سنتی درویش ها در این مورد از شهرهای زیبای اروپا که شبانه برگزار می شود شرکت کنید و سفری با راهنما به کاپادوکیا Cappadocia داشته باشید.

استانبول

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو