آکاایران: نحوه تهیه اسپری خوشبو کننده هوا در منزل

اهمیت به انرژی و روح موجود در خانه هم به اندازه جلوه زیبایی خانه اهمیت دارد. خانه ای با بوی خوش و رایحه مطبوع قطعا فضای بسیار بهتری نسبت به خانه ای پر از هوای گرفته و بوی انواع مواد پختنی یا حتی هوای سنگین مانده در اتاق دارد.

اما اسپری خوشبو کننده هوا قادر است نه تنها بوی ناخوشایند فضا و الیاف را از بین ببرد، بلکه رایحه ای خوش بو و با طروت را جایگزین کند. خانه یا محل کار خوشبو و سرشار از هوای تازه بر روحیه افراد تاثیر بسیار مثبتی می گذارد.

آکاایران: طرز تهیه اسپری خوشبو کننده هوا

اسپری خوشبو کننده هوا

در این پست آموزش تهیه مایع اصلی اسپری خوشبو کننده هوا را یاد خواهید گرفت و با استفاده از چند شاخه گل خشک شده ویا مرکباتی مثل لیمو و پرتقال می توانید فضای خانه خود را مملو از بو و عطر طبیعت نمایید.

برای درست کردن یک اسپری خوشبو کننده ی هوا، ابتدا سه چهارم یک قابلمه کوچک را آب کنید، یک پرتقال بزرگ را به قطعه های کوچک برش زده و به همراه یک زنجبیل ریز شده و عصاره ی بادام به آب اضافه کنید. سپس قابلمه را روی شعله بگذارید، تا آب جوش بیاید.

وقتی آب به نقطه ی جوش رسید، شعله را کم کنید و هر وقت عطر پرتغال بلند شد، گاز را خاموش کنید. خوشبو کننده را از صافی رد کرده و داخل بطری بریزید.

سر بطری را یک در افشانه دار بگذارید و آن را در محلی که می خواهید قرار دهید. شما می توانید با همین روش اسپری های خوشبو کننده ای مثل خوشبو کننده ی لیمو، رزماری و وانیل، خوشبوکننده ی برگ کاج و برگ درخت جوز، خوشبوکننده ی نعنا، آویشن، وانیل و لیمو و خوشبو کننده های متنوع دیگری درست کنید.

طرز تهیه اسپری خوشبو کننده هوا

52
منبع : جیم -/ ر
.

منبع :

طرز تهیه اسپری خوشبو کننده هوا  | خانه داری