مدل مانتو فانتزی شیک و جدید برای دختران شیک پوش و خانم های جوان

مدل مانتو فانتزی شیک و جدید برای دختران شیک پوش و خانم های جوان


منبع: آرگا

832

1398/10/11

14:08


در این بخش از دنیای مد مجله آرگا تصاویری از انواع مدل مانتو فانتزی زنانه و دخترانه را گردآوری کرده ایم که امیدواریم این طرح ها با سلیقه شما همخوانی و مطابقت داشته باشند.

مدل مانتو فانتزی از انواع طرح های خاص و شیک مانتو در بین خانم ها و دختران جوان می باشد و اگر شما تمایل دارید در مکان های مختلف استایل و ظاهری متفاوت داشته باشید بهتر است این طرح مانتو را برای پوشیدن انتخاب نمایید.

مدل مانتو فانتزی زنانه و دخترانه

تاثیر طرح و رنگ مانتو روی ظاهر و پوشش خانم ها را نمی توان نادیده گرفت از این رو بهتر است شما در هنگام انتخاب مدل مانتوها با طرح های مختلف حساسیت لازم را به خرج دهید. در ادامه تصاویری از انواع مدل مانتوهای فانتزی را پیش رو خواهید داشت که امیدواریم از مشاهده آن ها نهایت لذت را ببرید.

مانتوی فانتزی

طرح های مانتوی فانتزی کوتاه و بلند

مانتوهای فانتزی دارای طرح های متنوعی هستند و برای دوخت این طرح مانتوها از پارچه ها با رنگ های مختلف استفاده می شود و اگر شما از آن دسته از افرادی هستید که ترجیح می دهید تیپی منحصر به فرد داشته باشید می توانید از این مدل مانتوها استفاده نمایید.

برای دوخت آستین و یقه مانتوهای فانتزی از طرح های خاص استفاده می شود و همین طرح های متفاوت باعث می شوند تا مانتو مدلی منحصر به فرد داشته باشد.
برای دوخت آستین مانتوهای فانتزی اغلب از مدل های آستین فانوسی و آستین رگلان و … استفاده می شود که هر یک از این مدل آستین های مانتو زیبایی و جذابیت خاص خودشان را دارند.

مانتوی فانتزی زیبا

مانتوی زیبا و جذاب فانتزی

 

مانتو بلند فانتزی

مانتو بلند و جذاب

مانتوی شیک فانتزی

مانتوی کوتاه فانتزی

مانتوی بلند فانتزی

مانتوی بلند دخترانه فانتزی

مانتو طرح دار فانتزی

مانتوی طرح دار فانتزی

مانتوی بلند فانتزی

مانتوی دخترانه با رنگ شاد و پرانرژی

مدل مانتو فانتزی شیک

مدل مانتوی فانتزی

مانتوی زنانه فانتزی

مانتوی زنانه فانتزی

مانتوی فانتزی

برخی از مانتوهای فانتزی به صورت طرح دار دوخته می شوند و برخی دیگر نیز ساده هستند که انتخاب هر یک از این مدل ها به سلیقه شخصی و فرم اندام شما بستگی دارد همچنین مانتوهای فانتزی در انواع طرح های کوتاه و بلند موجود می باشند و اگر شما تمایل دارید در مکان های مختلف ظاهری متفاوت داشته باشید می توانید طرح های کوتاه این مانتوها را برای پوشیدن انتخاب نمایید. مانتوهای فانتزی بلند نیز زیبایی و جذابیت خاص خودشان را دارند و این طرح مانتوها اغلب به صورت جلوباز دوخته می شوند که بهتر است با زیر سارافونی و شومیز و شلوار و اکسسوری های مناسبی پوشیده شوند.

مانتو بلند فانتزی

مانتوی بلند فانتزی

مانتوی زنانه فانتزی

طرح مانتوی مجلسی طرح دار

مدل مانتو زنانه فانتزی

مانتوی زیبا فانتزی

مانتوی کوتاه فانتزی

مدل مانتوی زنانه و جذاب

مانتوی مجلسی فانتزی

مانتوی کوتاه و شیک

مانتوی زنانه فانتزی شیک و زیبا

مانتوی زنانه فانتزی

مانتوی مجلسی فانتزی

مانتوی رنگ روشن فانتزی

مانتوی کوتاه فانتزی

طرح مانتوی فانتزی

مانتوی فانتزی طرح دار

مانتوی مجلسی فانتزی

مانتوی طرح دار مجلسی

طرح فانتزی زنانه

مانتوی زنانه مجلسی

مانتوی طرح دار فانتزی

در این مطلب توجه شما را به چند مدل مانتو فانتزی جلب کردیم که امیدواریم این طرح ها مورد توجه تان قرار گرفته باشند و بتوانید با ایده گرفتن از آن ها مانتو با تن پوش و رنگی مناسب را برای پوشیدن انتخاب نمایید. پیشنهاد می کنیم با کلیک بر روی لینک مدل مانتو از طرح ها و مدل های مختلف مانتوهای دخترانه و زنانه دیدن کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو