معرفی سالن زیبایی دنیا بیوتی

معرفی سالن زیبایی دنیا بیوتی


منبع: زیبامون

345

1398/10/11

19:59


امروز میخوایم بهتون یکی از بهترین سالن های زیبایی رو معرفی کنیم. با ما همراه باشید تا با خدماتی که میتونید در سالن زیبایی دنیا بیوتی ازشون بهره ببرید اشنا بشید.

معرفی سالن زیبایی دنیا بیوتی

معرفی سالن زیبایی دنیا بیوتی

وقتی حرف از سالن های زیبایی میشه حتما همه خانوم ها چندین باری تو زندگیشون سر به یکی از این مکان ها زدند. حالا چه برای روز عروسیشون باشه چه برای اماده شدن برای یه مهمونی خانوادگی یا فقط ایجاد یه تغییر اساسی تو ظاهرشون. پیدا کردن یه سالن زیبایی خوب که بتونید با خیال راحت خودتون رو به دست متخصص هاش بسپارید معمولا سخته. به همین دلیل ما امروز میخوایم براتون یکی از بهترین سالن های زیبایی رو معرفی کنیم. با ما همراه باشید تا با خدماتی که میتونید در سالن زیبایی دنیا بیوتی ازشون بهره ببرید اشنا بشید.

سالن زیبایی دنیا بیوتی

معرفی کلی سالن زیبایی دنیا بیوتی

سالن زیبایی دنیا بیوتی با بیش از 15 سال سابقه کار مفید در ایران و همینطور در خارج از کشور دقیقا همان سالن زیبایی ای است که دنبالش هستید. این سالن با سابقه کار در امارات به عنوان میکاپ ارتیست برند معروف لانکوم چه در ایران و چه در امارات توانسته به خوبی بدرخشه و تبدیل به یکی از قوی ترین ها در عرصه ارایش خانوم ها بشه.

این مجموعه بی نظیر که قادر است همه خدمات مورد نیاز خانوم ها برای زیبایی را ارائه دهد و این تمام چیزی است که برای رسیدن به معیارها و استانداردهای بالای خود از زیبایی به ان نیاز دارید. از پکیج های همراه با تخفیف ویژه این سالن برای عروس خانوم ها گرفته تا خدمات ماساژ حرفه ای. سالن زیبایی دنیا بیوتی قادره همه این خدمات رو به شما عزیزان ارائه بده. این سالن با مدیریت خانوم دنیا صحبتی که سابقه درخشانی در زمینه میکاپ ارتیست بودن و تدریس میکاپ دارند اماده خدمت رسانی به شما مخاطبان عزیز زیبامون در همه زمینه هاست.

سالن زیبایی دنیا بیوتی نه تنها در محیطی شیک و مدرن و امروزی درحال پاسخگویی به مراجعه کنندگان است بلکه این سالن در زمینه تدریس میکاپ نیز هنرجو پذیرفته و افراد مشتاق میتوانند با مراجعه به این سالن زیر نظر یک مدرس شناخته شده و بین المللی اموزش ببینند.

وورک شاپ هایی که در این سالن برگزار میشه به صورت خصوصی هست و توسط یک مدرس شناخته شده و با تجربه و سابقه دار بین المللی تو زمینه های متفاوتی همچون دوره های اموزشی کراتین، دوره اموزشی ریباندینگ و بوتاکس مو به همراه معرفی برند های معروف رو برای انجام یک کار موفق بدون اسیب رساندن به موها برگذار میشه و میتونه به شما کمک کنه تا در زمینه های مورد علاقتون از یه استاد بی نظیر اموزش گرفته و حرفه ای بشید.

سالن زیبایی دنیا بیوتی

پکیج رویال ویژه عروس خانوم ها در سالن زیبایی دنیا بیوتی

پیدا کردن یه سالن زیبایی که بتونه برای بهترین شب زندگیتون شما رو دقیقا به همون شکلی که میخواید اماده کنه همیشه سخت بوده. اگه یه مدت طولانیه که دارید میگردید و پرس و جو میکنید دیگه وقتشه که یه نفس راحت بکشید. مسلما ارایش شب عروسی تاثیر زیادی توی به یاد موندنی کردن این خاطره برای باقی عمرتون داره و سالن زیبایی دنیا بیوتی قادره این تجربه رو برای شما تا همیشه شیرین تر بکنه. تمام پرسنل این مجموعه در زمینه میکاپ عروس حرفه ای هستند و همگام با ترند های بین المملی و جهانی پیش میرن.

در این سالن شما میتونید با استفاده از بهترین لوازم ارایشی مرغوب و با کیفیت خارجی و زیر دست مدرسان و میکاپ ارتیست های حرفه ای به چهره دلخواهتون برای مهم ترین شب زندگیتون دست پیدا کنید و با رضایت تمام از این سالن خارج بشید. اگه دوست دارید قبل از اینکه به سالن مراجعه کنید با نمونه های کار اشنا بشید میتونید به پیج اینستاگرام سالن زیبایی دنیا بیوتی به ادرس DonyaBeauty1365 مراجعه کنید و خودتون کیفیت کار این سالن رو با چشم مشاهده کنید.

سالن زیبایی دنیا بیوتی

خدمات ویژه ناخن (پدیکور و مانیکور) در سالن دنیا بیوتی

یکی از مواردی که بیشترین مراجعه کنندگان رو در همه سالن های زیبایی داره خدمات رسیدگی به ناخن ها و دستهاست. همه خانم ها دوست دارند دستهایی زیبا  و ناخن هایی چشمگیر داشته باشند و از اونجایی که کار با ناخن به شدت حساسه و اگه خوب انجام نشه میتونه برای مراجعه کننده مشکلات جدی ایجاد کنه پیدا کردن یه سالن خوب برای انجام این خدمات گاهی سخته.

سالن زیبایی دنیا بیوتی با داشتن یک کادر مجرب در زمینه مانیکور و پدیکور و طراحی ناخن میتونه رویای شما برای داشتن دست ها و ناخن هایی زیبا و بی عیب و نقص رو تبدیل به واقعیت کنه.

تمام خدمات وابسته به ناخن ها از جمله موارد زیر رو در سالن زیبایی دنیا بیوتی میتونید پیدا کنید.

  • کاشت ناخن و ترمیم ناخن ها
  • مانیکور و پدیکور ناخن ها
  • طراحی و زیباسازی ناخن ها با استفاده از جدیدترین طرح های بین المللی مناسب و همراه با سلیقه همه خانوم ها

سالن زیبایی دنیا بیوتی

سالن زیبایی دنیا بیوتی

سالن زیبایی دنیا بیوتی

 

خدمات ویژه فیبروز ابرو و میکرو لب در سالن زیبایی دنیا بیوتی

داشتن ابروهای زیبا و پر ارزوی هر خانومیه. ولی متاسفانه خیلی از خانم ها از کم پشتی و یا عدم تقارن ابروهاشون رنج میبرند و اذیت میشن. اگه شما هم از اون خانوم هایی هستید که هر چقدر سعی میکنید نمیتونید به مدل ابروی خاصی که دوست دارید دست پیدا کنید نگران نباشید، سالن زیبایی دنیا بیوتی اینجاست که مشکل شما رو در این زمینه هم برطرف کنه. در این سالن به خانوم های عزیز خدمات جدیدی در زمینه زیباسازی ابروها همگام با بروز ترین ترند های جهانی ارائه میشه. شما میتونید از خدمات ویژه فیبروز ابرو و میکرو لب توسط یک مدرس بنام و شناخته شده از کمپانی فیبروز بهره ببرید و دیگه نگران ابروهاتون نباشید. این خدمات با بهترین ، با کیفیت ترین و مرغوب ترین مواد توسط بهترین ها به شما ارائه میشوند.

خدمات اکستنشن مژه در سالن دنیا بیوتی

کم پشتی و بی حالتی مژه هاتون اذیتتون میکنه؟ از تست کردن ریمیل های مختلف با انواع مارک ها خسته شدید و یه راه حل دائمی میخواید؟ نگران نباشید چون ما براتون راه حل پیدا کردیم. در سالن زیبایی دنیا بیوتی شما میتونید با بهره مند شدن از خدمات مخصوصی که برای اکستنشن و پرپشت کردن مژه ها در سبک های کلاسیک والیوم و مگا والیوم ارائه میشه برای همیشه با مژه های کم پشتتون خداحافظی کنید و طعم داشتن مژه های پرپشت رو بچشید.

سالن زیبایی دنیا بیوتی

سالن زیبایی دنیا بیوتی

خدمات رنگ و مش در سالن زیبایی دنیا بیوتی

یکی از اساسی ترین و پایه ای ترین خدماتی که همه سالن های زیبایی ارائه میدن خدمات رسیدگی به موها و رنگ و هایلایت و استایل اونهاست و تو این زمینه هم دنیا بیوتی از هیچ سالنی عقب نیست. رنگ کردن و رسیدگی به استایل موها یه امر به شدت حساس و ظریفه. افرادی که دارای تجربه کافی در این زمینه نیستند میتونند هم به موهاتون اسیب جدی بزنند و هم هزینه های بی علت روی دستتون بذارند.

 

سالن زیبایی دنیا بیوتی

سالن زیبایی دنیا بیوتی

در سالن دنیا بیوتی شما میتونید با خیال راحت موهای عزیزتون رو به دست متخصص های این زمینه بسپارید و بهترین نتیجه رو هم بگیرید. پرسنل حرفه ای و ماهر این سالن اماده هستند که به شما در زمینه رنگ موهاتون، استایلی که میخواید و مراقبت از موهاتون به شما با دلسوزی مشاوره بدن و بهتون کمک کنند به موهای رویاییتون برسید. خدمات رنگ و مش در این سالن با بهترین موادها و جدیدترین مدل ها از جمله امبره، بالیاژ، سامبره و انواع و اقسام هایلات های حرفه ای انجام میشن و به کمک پرسنل این سالن شما میتونید نگرانی هاتون در رابطه با زیبایی موهاتون رو کنار بذارید.

سالن زیبایی دنیا بیوتی

سالن زیبایی دنیا بیوتی

خدمات اصلاح صورت و ابرو در سالن دنیا بیوتی

وقتی حرف از رفع موهای زائد میشه اکثر خانوم ها یاد روش های پردردی که به حساسیتشون ختم شده میوفتند. اما در دنیا بیوتی خبری از اینها نیست. خدمات اصلاح صورت و ابرو توسط پرنسل حرفه ای و مجرب در این زمینه انجام میشه و از مواد مرغوب و گیاهی هم استفاده میشه تا پوست حساس شما عزیزان بعد از اصلاح دچار حساسیت نشه. شما میتونید برای وکس ابروها و موهای زائد صورتتون به این سالن مراجعه کرده و بهترین نتیجه رو بگیرید.

خدمات ماساژ حرفه ای

روز خسته کننده ای داشتید؟ و یا شاید مدت هاست از شونه درد و کمر درد دارید رنج میبرید! شاید هم فقط دلتون یه ریلکس کردن حسابی میخواد. تا حالا به گرفتن یه ماساژ خوب زیر دست یه متخصص و ماساژور حرفه ای برای باز کردن عضله های خسته و گرفته اتون فکر کردید؟ سالن دنیا بیوتی علاوه بر اینکه به زیبایی شما اهمیت میده براتون فضایی رو اماده کرده که در اون میتونید از خدمات بی نظیر ماساژ بهره ببرید و ارامش و راحتی هدیه بگیرید. در این سالن این خدمات توسط یک ماساژور دارای گواهی انجام میشه و بهترین تجربه شما به راحتی ساخته میشه.

اموزش میکاپ و تمام خدمات ارایشی در سالن زیبایی دنیا بیوتی

هنرجو هستید و همیشه ارزو داشتید در زمینه میکاپ اموزش ببینید اما پیدا کردن یه مدرس خوب سخته و ما هم درک میکنیم. ولی وقتشه که دست از گشتن بردارید. در سالن دنیا بیوتی مدرس های بین المللی دارای مدرک در همه زمینه ها اماده هستند که با برگذاری وورک شاپ های بی نظیر و خصوصی تمام چیزهایی رو که برای یک میکاپ ارتیست شدن بهش نیاز دارید بهتون اموزش بدن. تمام اموزش ها در زمینه های ارایش عروس، خودارایی، میکروپیگمنتیشن، میکروبلیدینگ، فیبروز ابرو، خدمات ناخون و ... به صورت اصولی ، قدم به قدم از صفر تا صد اموزش داده میشن و شما رو به خواسته اتون در زمینه میکاپ ارتیست شدن نزدیکتر میکنند.

 

راه های ارتباطی با سالن زیبایی دنیا بیوتی

برای مراجعه حضوری به سالن میتونید به آدرس تهران، بلوار اشرفی اصفهانی، روبروی مرزداران، گلستان چهارم شرقی، جنب هیوندا، برج نگین رضا، واحد 1014 جنوبی مراجعه کنید. همچنین میتوانید برای گرفتن وقت قبلی و رزرو و مشاوره با شماره تلفن های ٠٩١٠٢٧٢١٩٠١ و تلفن ثابت ٠٢١٤٤٠٢٢٨٩٨ و ٠٢١٤٤٠٣٠٤٤٣ تماس بگیرید. پیج اینستاگرام این سالن به ادرس DonyaBeauty1365 نیز اماده پاسخگویی به شما عزیزان است.

 

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو