میکاپ روزانه ساده و جذاب برای انواع رنگ پوست و چهره های مختلف

میکاپ روزانه ساده و جذاب برای انواع رنگ پوست و چهره های مختلف


منبع: آرگا

568

1398/10/12

10:39


در این بخش از آرایش و زیبایی مجله آرگا تصاویری از انواع مدل های میکاپ روزانه را پیش رو خواهید داشت که امیدواریم این مدل ها مورد توجه تان قرار بگیرند و از مشاهده آن ها نهایت لذت را ببرید.

اغلب خانم ها تمایل دارند برای داشتن ظاهری ایده آل و متفاوت از مدل میکاپ روزانه استفاده کنند که این مدل آرایش های صورت به صورت ملایم و ساده می باشند و می توانند تغییرات مثبتی را در ظاهر ایجاد نمایند.

مدل های میکاپ روزانه با متدهای جدید

آرایش صورت تاثیر زیادی روی زیبایی و جذابیت ظاهری خانم ها دارد از این رو بهتر است شما در هنگام انتخاب مدل آرایش صورت خود حساسیت لازم را به خرج دهید تا عیب های موجود در صورتتان کمتر به نظر برسد. در ادامه انواع مدل آرایش صورت روزانه را در اختیارتان قرار خواهیم داد که امیدواریم مورد توجه تان قرار بگیرند.

میکاپ روزانه

آرایش صورت روزانه

برای داشتن آرایش صورت مناسب و زیبا بهتر است ابتدا پوست صورت تان را به کرم مرطوب کننده آغشته نمایید سپس از کرم پودری مناسب برای یکدست کردن پوست صورت خود استفاده نمایید.

آرایش چشم ها مهم ترین مرحله در آرایش روزانه به شمار می روند و برای داشتن چهره ای طبیعی خانم ها و دختران جوان بهتر است از میکاپ غلیظ چشم ها خودداری نمایند. برای آرایش چشم ها به صورت ساده می توانید از سایه چشم مات استفاده نمایید همچنین برای اینکه چشم هایتان خوش حالت به نظر برسند بهتر است از مدل خط چشمی باریک برای فرم دادن به آن ها استفاده نمایید. قبل از زدن ریمل ابتدا مژه هایتان را فر دهید سپس به کمک ریمل به مژه هایتان فرم و حالت ببخشید.

آرایش روزانه زیبا

میکاپ لایت و زیبا

آرایش صورت روزانه

میکاپ لایت زیبا

میکاپ لایت صورت

آرایش صورت دخترانه

آرایش لایت دخترانه

میکاپ لایت دخترانه

آرایش صورت زیبا

میکاپ صورت

مدل آرایش صورت زیبا و شیک

مدل آرایش روزانه صورت

میکاپ صورت زنانه

آرایش صورت زیبا

آرایش صورت زنانه

آرایش لایت صورت

آرایش لایت صورت

میکاپ لایت

میکاپ لایت

مدل میکاپ زیبا صورت

آرایش صورت زیبا

آرایش صورت جذاب و ساده

آرایش صورت

میکاپ صورت ملایم

آرایش ابرو ها نیز از اهمیت زیادی برخوردار می باشد بنابراین اگر در ابروهای شما قسمت های خالی وجود دارد می توانید به کمک ریمل یا مداد ابرو قسمت های خالی را پر کنید و به ابروهایتان فرم و حالت بی نظیری را ببخشید.

آرایش گونه ها و آرایش لب ها نیز تاثیر زیادی روی زیبایی و جذابیت ظاهری خانم ها دارد از این رو بهتر است شما در هنگام میکاپ گونه هایتان از رژگونه با رنگ ملایمی استفاده نمایید همچنین می توانید برای گریم لب ها به کمک خط لبی مناسب ابتدا خط لب بکشید سپس به کمک رژلبی که همرنگ با خط لب است به گریم لب هایتان بپردازید.

آرایش صورت دخترانه جذاب

میکاپ دخترانه

آرایش صورت لایت

آرایش صورت لایت

آرایش صورت ملایم

میکاپ دخترانه

آرایش صورت زیبا

آرایش صورت ساده دخترانه

آرایش صورت لایت

میکاپ دخترانه زیبا

مدل آرایش صورت زیبا

میکاپ صورت زیبا و شیک

آرایش صورت زیبا

آرایش صورت زیبا و شیک

آرایش روزانه

میکاپ دخترانه زیبا و خاص

میکاپ ملایم

میکاپ ملایم صورت

مدل آرایش دخترانه زیبا

آرایش صورت زیبا روزانه

آرایش صورت ملایم و زیبا

میکاپ دخترانه جدید

آرایش شیک دخترانه

میکاپ صورت زیبا

آرایش صورت زیبا

آرایش صورت جذاب

میکاپ لایت زنانه

آرایش صورت روزانه

مدل میکاپ شیک صورت

در این مطلب با انواع مدل های آرایش روزانه در خدمت شما عزیزان بودیم که امیدواریم از مشاهده آن ها نهایت لذت را برده باشید و بتوانید با ایده گرفتن از آن ها میکاپی بی نظیر را برای خود انتخاب نمایید و جذابیت ظاهر خود را تکمیل کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو