عکس دیده نشده ای از شادمهر عقیلی و خانواده‌ او در پاریس

منبع: کولاک

303

1398/10/13

01:04


در این پست، عکس دیده نشده ای از شادمهر عقیلی و خانواده‌ او را در پاریس و در کنار برج ایفل خواهیم دید! با ما همراه باشید. شادمهر عقیلی ، خواننده، آهنگساز، تنظیم‌کننده، نوازنده، ترانه‌ سرا و بازیگر متولد ۷ بهمن ماه سال ۱۳۵۱ شمسی در شهر تهران و در یک خانواده شش نفره می باشد. شادمهر از کودکی با دیدن سازهای موسیقی به این رشته هنری علاقمند شد! عقیلی با انتشار چند آلبوم موسیقی در ایران کار خود را آغاز کرد؛ وی پس از مدتی ابتدا به کشور کانادا و سپس به کشور ایالات متحده آمریکا مهاجرت کرد!

شادمهر عقیلی و خانواده‌ او در پاریس

آخرین فعالیت رسمی شادمهر عقیلی در ایران، حضور در فیلم سینمایی ” پر پرواز ” و در نقش خواننده‌ ای بود که مجوز انتشار آثار او صادر نمی‌ شود و قصد مهاجرت به خارج از کشور را دارد…! سرانجام شادمهر در سال ۱۳۸۰ شمسی و قبل از اکران فیلم ” شب برهنه ” ایران را ترک کرد و فعالیت‌ های خود را در کانادا و سپس ایالات متحده آمریکا ادامه داد.

فیلم سینمایی ” پر پرواز ” فیلمی به کارگردانی خسرو معصومی است که فیلم برداری آن در ۲۹ مرداد ماه سال ۱۳۷۹ شمسی در شهر تهران آغاز شد. فیلم‌ نامه ی آن را کیانوش عیاری و خسرو معصومی نوشته‌ اند و مدیر فیلمبرداری آن نیز کاظم شهبازی است. شادمهر عقیلی و زیبا بروفه از بازیگران این فیلم می‌ باشند.

شادمهر عقیلی تعدادی از معروف‌ ترین ترانه‌ های نیلوفر لاری پور را خوانده‌ است! از افرادی که عهده‌ دار آهنگسازی برخی از آثار شادمهر بوده‌ اند می‌ توان به محمد رضا چراغعلی (آلبوم پر پرواز)، بهروز صفاریان (آلبوم مسافر و دهاتی)، سروش طهماسبی (ترانه ژینا)، محمد ناهیدی (ترانه خیلیا)، اشکان خشایی (ترانه فقط با تو عشقم) و وحید پویان (آلبوم‌ های تجربه کن و تصویر) اشاره کرد.

کادر امتیازدهی

امتیاز کاربران: اولین نفری باشید که امتیاز می دهد!

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو