آکاایران: فال روزانه : پنجشنبه ۲۶ فروردین ۱۳۹۵

فال روزانه – فال امروز شما پنجشنبه ۲۶ فروردین ۱۳۹۵

 فال روزانه به همراه فال حافظ با تعبیر فال حافظ

فال روزانه : پنجشنبه 26 فروردین 1395  -آکافال روزانه : پنجشنبه 26 فروردین 1395  -آکا

فال روز متولدین فروردین:

امروز شانس با شما یار است و در برخی موارد درست در زمان و مکانی که به آن نیاز دارید با شما همراه خواهد بود. فرصت های بسیاری در انتظار شما هستند، آنها را از دست ندهید. دلتان می خواهد توجه همه را به خود جلب کنید و دیده شوید، این میل به جلب توجه می تواند شما را به افراد جدیدی جذب کند. امروز ممکن است بین شما و عشقتان به دلیل عصبانیت غیر عادی یکی از دو طرف درگیری به وجود بیاید، در حدی که شاید حتی نتوانید در مورد مشکلتان با هم حرف بزنید. بهتر است تا جای ممکن از چنین موقعیتی دوری کنید و در صورت بروز این وضعیت خودتان را کنار بکشید تا بعدا در مورد این مسئله صحبت کنید.

فال حافظ امروز متولدین فروردین :

دیر است که دلدار پیامی نفرستاد***ننوشت سلامی و کلامی نفرستاد

صد نامه فرستادم و آن شاه سواران***پیکی ندوانید و سلامی نفرستاد

تعبیر: از انتظار خسته شده اید. منتظر جواب ثانیه شماری می کنید. باز هم شانس خود را محک بزنید. برای رسیدن به جواب به کسی دروغ نگویید، چون مشت شما باز می شود. متوسل به حیله نشوید. صبر داشته باشید. انشاالله جواب خواهید گرفت.

فال روزانه : پنجشنبه 26 فروردین 1395  -آکافال روزانه : پنجشنبه 26 فروردین 1395  -آکا

فال روز متولدین اردیبهشت:

شما امروز حتی اگر خیلی مشتاق و امیدوار هم باشید باز هم باید آرام و ساکت بمانید. اما این بدین معنی است که که چیزی آموخته اید که شما را از میزان زمان و پولی که برای کامل کردن یک پروژه نیاز دارید آگاه می سازد. البته پیدا کردن راه حل آسان برای رویارویی با واقعیت ها امری غیر ممکن است، اما بهتان توصیه می کنیم که استراحت کردن موفقیت شما را در برابر مشکلات موقتی تضمین می کند. متاسفانه امروز کارهای سخت و زیاد هیچ مشکلی از شما را دوا نمی کند! کلید موفقیت شما در سرسختی و مداومت در کار است.

فال حافظ امروز متولدین اردیبهشت :

بیا که ترک فلک خوان روزه غارت کرد***هلال عید به دور قدح اشارت کرد

ثواب روزه و حج قبول آن کس برد***که خاک میکده عشق را زیارت کرد

تعبیر: کسب و کارتان پررونق می شود و به سود کلانی دست پیدا می کنید. در حال معامله زهد و تقوی را کنار نگذارید چون برکت مالتان از بین می رود. به زیارت مکه ی مکرمه می روید. به کسی به چشم حقارت نگاه نکنید تا همیشه مقام و منزلت داشته باشید.

فال روزانه : پنجشنبه 26 فروردین 1395  -آکافال روزانه : پنجشنبه 26 فروردین 1395  -آکا

فال روز متولدین خرداد:

شاید شما امروز نتوانید از زیر بار مسئولیت هایتان شانه خالی کنید، اما بهتر است که حداقل کاری را که می توانید انجام دهید و بقیه روز را به استراحت بگذرانید. در حال حاضر واقعاً چیزی وجود ندارد که شما بخواهید آن را اصلاح کنید. توجه کردن به خود و استراحت کردن از اینکه خودتان را تحت فشار قرار بدهید برایتان مفیدتر خواهد بود. برای تمام کردن کارهایتان فردا هم زمان کافی خواهید داشت.

فال حافظ امروز متولدین خرداد :

به صوت بلبل و قمری اگر ننوشی می***علاج کی کنمت آخرالدواء الکی

ذخیره ای بنه از رنگ و بوی فصل بهار***که می رسند ز پی رهزنان بهمن و دی

تعبیر: برای آینده ی خود توشهای فراهم کن، پس اندازی از مال کن. زیرا آینده ای نامعلوم در انتظار توست. شاید اتفاقاتی بیافتد که مجبور شوی به پس انداز خود تکیه کنی. دیگران را از اطرافت پراکنده نکن، آنها در آینده به دردت می خورند. هیچ مقامی و مالی ماندگار نیست پس به فردا بیشتر فکر کنو به امید این مباش که مال مفتی به تو ببخشند.

فال روزانه : پنجشنبه 26 فروردین 1395  -آکافال روزانه : پنجشنبه 26 فروردین 1395  -آکا

فال روز متولدین تیر:

هفته گذشته حسابی خودتان را تحت فشار گذاشتید و با بار مسئولیت های فراوان خودتان را خسته کردید. امروز وقت استراحت مطلق است. تا هروقت که دلتان می خواهد بخوابید و خستگی این هفته را از تن به در کنید. بعد از یک استراحت کامل وقت رسیدن به خانه و خانواده خواهد بود. شما تمام هفته را مشغول کار هستید، آخر هفته باید برای آنها وقت کافی گذاشته و به آنها رسیدگی کنید. بد نیست با هم به پیک نیک بروید، لازم نیست حتما بیرون از شهر بروید، پارک نزدیک خانه تان هم می تواند گزینه خوبی باشد. در مکالمه با دیگران انعطاف پذیر باشید و زیادی روی حرف خودتان پافشاری نکنید تا درهایی به رویتان باز شوند که حتی فکرش را هم نمی کرده اید.

فال حافظ امروز متولدین تیر :

گر ز دست زلف مشکینت خطایی رفت رفت***ور ز هندوی شما بر ما جفایی رفت رفت

برق عشق ار خرمن پشمینه پوشی سوخت سوخت***جور شاه کامران گر بر گدایی رفت رفت

تعبیر:  آبی که ریخته شد دیگر جمع نمی شود. کاریست که انجام شده در صدد باش تا جبرانش کنی. هیچ سر بی گناهی بالای دار نمی رود. شما از این ورطه نجات پیدا می کنی. کدورت را با صفای دل به خوبی جواب بده. بندها باز می شوند و تو به آزادی خواهی رسید.

فال روزانه : پنجشنبه 26 فروردین 1395  -آکافال روزانه : پنجشنبه 26 فروردین 1395  -آکا

فال روز متولدین مرداد:

امروز در مسایل کاری خود موقعیت های خوبی خواهید داشت. تلاش و سخت کوشی شما زیاد خواهد بود و می توانید حرکت های بزرگی در زندگی ایجاد کنید. امروز حس رقابتی دارید و همین باعث می شوید بیشتر تلاش کنید و بیشتر هم در چشم خواهید بود. اگر راه های خوبی برای مدیریت کارها دارید، حتما پیشنهاد دهید. این مسایل کمک می کنند تا آینده خود را تا اندازه زیادی تضمین کنید.

فال حافظ امروز متولدین مرداد :

چو سرو اگر بخرامی دمی به گلزاری***خورد ز غیرت روی تو هر گلی خاری

ز کفر زلف تو هر حلقه ای و آشوبی***ز سحر چشم تو هر گوشه ای و بیماری

تعبیر: دست به سوی هر گلی دراز می کنید خاری از آن به دستتان می نشیند یعنی اینکه به هر کسی که نرد عشق می بازید ضرر می بینید. بسیار ناراحتید، فکر می کنید شکست خورده اید کفر می گوئید. دلتان را صاف کنید باز هم امتحان کنید شعارتان این باشد که تا پیروز نشوم از پای نمی نشینم.

فال روزانه : پنجشنبه 26 فروردین 1395  -آکافال روزانه : پنجشنبه 26 فروردین 1395  -آکا

فال روز متولدین شهریور:

تعیین کردن مرز بین زیرکی و حماقت کار سختی است و شما در حال حاضر نمی توانید روی این لبه باریک زندگی کنید. اما از شکست خوردن نهراسید، برای اینکه هوش فوق العاده عطارد همراه با ثبات و ایستادگی کیوان به اندازه کافی می تواند از شما حفاظت کند. لزومی ندارد هر فکر جالبی که به ذهنتان می آید را با دیگران در میان بگذارید. اگر ایده هایتان را برای خودتان نگه دارید می توانید قدرت و اعتبار بیشتری کسب کنید.

فال حافظ امروز متولدین شهریور :

عیشم مدام است از لعل دلخواه***کارم به کام است الحمدلله

ای بخت سرکش تنگش به بر کش***گه جام زر کش گه لعل دلخواه

تعبیر: فکر می کنید همه اشتباه می کنند و فقط شما هستید که راست می گوئید. فکر می کنید بخت با شما یار است ولی سخت در اشتباهید. شما از هر انچه که باعث خوشبختی تان می شود دورید پس تلاش کنید. عبادت و دعا کنید تا به خوشبختی حقیقی برسید. راه پر فراز و نشیب است تحمل کنید.

فال روزانه : پنجشنبه 26 فروردین 1395  -آکافال روزانه : پنجشنبه 26 فروردین 1395  -آکا

فال روز متولدین مهر:

امروز هیچ مانعی در مسیر فعالیت های شما وجود ندارد. با خیال راحت می توانید همه کارهایتان را انجام دهید. همیشه در خلال کارها، گوشه چشمی به آینده داشته باشید. امروز فرصتی برای آشنایی با فرد جدید برای شما ایجاد خواهد شد. خودتان باشید و آن را از دست ندهید. بدون هراس در مورد احساسات خود صحبت کنید اما در این امر زیاده روی نکنید. امروز می توانید شادی و هیجان زیادی به زندگی خود ببخشید.

فال حافظ امروز متولدین مهر :

بر سر آنم که گر ز دست برآید***دست به کاری زنم که غصه سر آید

خلوت دل نیست جای صحبت اضداد***دیو چو بیرون رود فرشته درآید

تعبیر: تصمیم خود را عملی کن و هر کاری از دستت برمی آید انجام بده. غصه های تو به پایان رسیده است. با تلاش و اراده ی خویش شیطان را در وجودت کشته ای، حال وقت برپا خاستن است. از خدا جدا نشو تا همیشه نتیجه ی کار بر وفق مرادت باشد.

فال روزانه : پنجشنبه 26 فروردین 1395  -آکافال روزانه : پنجشنبه 26 فروردین 1395  -آکا

فال روز متولدین آبان:

اگر به نشانه هایی که از دیگران دریافت می کنید توجه نکنید ممکن است شانس یک رابطه عاطفی خیلی خوب را از دست بدهید. این بدان معنی است که باید برای فهمیدن حرف های دیگران به زبان بدن آنها نیز توجه کنید و فقط به آنچه گفته می شود اکتفا نکنید. البته در حال حاضر اعتماد به نفستان کمی پایین آمده است و این عدم درک صحیح نشانه هایی که دیگران به شما میدهند می تواند ناشی از این مسئله نیز باشد. خودتان را دست کم نگیرید. پس از چندین هفته و یا حتی چند ماه مشکلات پی در پی بالاخره اوضاع در زمینه حرفه ای و زندگی شخصیتان روبراه خواهد شد و نگرانی های اقتصادی شما به زودی برطرف شده و زندگیتان وارد فاز جدید و مثبتی خواهد شد.

فال حافظ امروز متولدین آبان :

یا رب آن آهوی مشکین به ختن بازرسان***وان سهی سرو خرامان به چمن بازرسان

دل آزرده ما را به نسیمی بنواز***یعنی آن جان ز تن رفته به تن بازرسان

تعبیر: چشم به راه کسی هستید که برایتان بسیار مهم است. مدت هاست از او خبری ندارید. و برای پیدا کردنش بسیار جستجو کرده اید اما هنوز نتیجه ای نگرفته اید ولی همیشه به خدا توکل کرده و یادتان را از خدا طلب نموده اید. آسوده خاطر باشید دیدار یار حتمی است.

فال روزانه : پنجشنبه 26 فروردین 1395  -آکافال روزانه : پنجشنبه 26 فروردین 1395  -آکا

فال روز متولدین آذر:

به عنوان یک دی ماهی شما خصوصیات خوب بسیاری دارید، اما متأسفانه به راحتی بخشیدن دیگران جزء آنها نیست. امروز فرصت خوبی است که برخی از کینه های خود را برای همیشه رها کنید. به ریشه موضوع دقت کنید و ببینید چرا بخشیدن طرف مقابل، رهایی از خشم و فراموش کردن این مسئله برای شما آسان نیست. به یاد داشته باشید که به زمین گذاشتن این بار سنگین به شما کمک خواهد کرد خیلی راحتتر در مسیر خود پیش بروید. حتما این کار را امتحان کنید. در رابطه عاطفی خود نیز این مسئله را در اولویت قرار دهید. آیا احساسات ناگفته ای بین شما و عشقتان باقی مانده است؟ آیا از روابط گذشته شما چیزی باقی مانده است که روی رابطه فعلی شما تأثیر گذار باشد؟ برای پیش رفتن در رابطه خود این مشکلات را حل کنیدو نسبت به خودتان و عشقتان بخشنده باشید.

فال حافظ امروز متولدین آذر :

ای قصه بهشت ز کویت حکایتی***شرح جمال حور ز رویت روایتی

انفاس عیسی از لب لعلت لطیفه ای***آب خضر ز نوش لبانت کنایتی

تعبیر: قصه ی زندگیتان بسیار زیبا و پر حکایت است. گاهی آنقدر شیرین است که مثل لطیفه ای از آن یاد می کنید و جوان می شوید. گاهی آنقدر غصه در آن موج می زند که تاب تحمل ندارید. قدر آن چیزی را که داشتید ندانستید و حال دارید از فراق آن می سوزید. تنها آرزویتان رهایی از غم و درد است که عنایت خداوند آن را برآورده می سازد.

فال روزانه : پنجشنبه 26 فروردین 1395  -آکافال روزانه : پنجشنبه 26 فروردین 1395  -آکا

فال روز متولدین دی:

قلب شما مثل یک کشتی شناور در دریای وسیع طوفانی است. شما عاشق خطر کردن هستید، اما آرامش داشتن را نیز دوست دارید، بنابراین می توانید در طول سفر استراحت کرده و از زیبایی های آن لذت ببرید. زمانیکه شدت احساسات به اوج خود می رسند شما مجبورید در زمان حال زندگی کنید. نگران نباشید به تدریج همه چیز آرام تر می شود.

فال حافظ امروز متولدین دی :

بیا که رایت منصور پادشاه رسید***نوید فتح و بشارت به مهر و ماه رسید

جمال بخت ز روی ظفر نقاب انداخت***کمال عدل به فریاد دادخواه رسید

تعبیر: شما پیروز می شوید و خبر بسیار خوبی نزدیک است که شما را به حد کمال می رساند و حق خودتان را می گیرید، به شرط اینکه در کارتان قاطع باشید و غفلت نکنید. به حضرت مهدی(ع) توکل کنید. مواظب اطرافیان باشید. خوابتان نبرد زیرا کسانی در کمینتان نشسته اند تا شما را به انحراف بکشانند.

فال روزانه : پنجشنبه 26 فروردین 1395  -آکافال روزانه : پنجشنبه 26 فروردین 1395  -آکا

فال روز متولدین بهمن:

زندگی امروز شما با زندگی که در دیروز یا چند هفته پیش داشته اید کاملا فرق کرده است. رفتار ها و مشکلاتی را که مانند یک سد بزرگ در مقابل شما قد علم کرده بودند را به راحتی و آسودگی خیال بیشتری کنار می گذارید. صحبت ها یا رفتارهای مثبتی که از نزدیکان تان یا اعضای خانواده تان دریافت کرده اید باعث شده اند که شما هر چه بیشتر و با امید بیشتری بتوانید به قله موفقیت صعود کنید.

فال حافظ امروز متولدین بهمن :

گل بی رخ یار خوش نباشد***بی باده بهار خوش نباشد

طرف چمن و طواف بستان***بی لاله عذار خوش نباشد

تعبیر: ظاهر زیبا و جمال بی عیب بدون سیرت پاک ارزشی ندارد پس فقط به ظواهر تکیه نکن و رفتار و ادب و اخلاق را نیز مد نظر داشته باش. هیچ گلی بی خار نیست. تو هم سعی کن ایرادهای خود را برطرف نمایی. در انتخاب نیز، تشخیص درست با توست. زیاد دقت کن.

فال روزانه : پنجشنبه 26 فروردین 1395  -آکافال روزانه : پنجشنبه 26 فروردین 1395  -آکا

فال روز متولدین اسفند:

امروز دلتان می خواهد یک پروژه جدید را شروع کنید و برای این کار شور و هیجان بسیاری دارید. اما یادتان باشد که هر چیزی زمان خودش را دارد و باید زمینه سازی های لازم انجام شده باشد، در غیر این صورت نتیجه خوبی برای شما در بر نخواهد داشت. متولدین ماه بهمن هزاران آشنا دارند اما تنها افراد بسیار اندکی نزدیکان مورد اعتماد آنها هستند. امروز به اینکه دوستان حقیقیتان چه کسانی هستند خوب فکر کنید. گاهی این نزدیکان انگار از روز نخست برای بودن در کنار شما و همراهی با شما در زمان سختی به دنیا آمده اند. امروز توجه بیشتری به دوستان و نزدیکانتان داشته باشید و به آنها نشان دهید که بودنشان برای شما چقدر مهم است. افراد زیادی در زندگی شما آمده اند و رفته اند، اما این دوستان همیشگیتان هستند که در روزهای سختی در کنارتان خواهند بود.

فال حافظ امروز متولدین اسفند :

بشری اذ السلامه حلت بذی سلم***لله حمد معترف غایه النعم

آن خوش خبر کجاست که این فتح مژده داد***تا جان فشانمش چو زر و سیم در قدم

تعبیر: کسی کهبه شما جفا کرده خودش الان گرفتار است. ابرهای رحمت به سوی شما می آیند و جور و ظلم به سوی او روانه است. خبر خوش را به شما و خبر بد را به او می دهند. تو رازترا حفظ کن. عهد شکسته ات به نفعت می باشد و تجربه ای عالی برای بستن عهدی دگر هست.

فال روزانه : پنجشنبه ۲۶ فروردین ۱۳۹۵
فال روزانه : پنجشنبه ۲۶ فروردین ۱۳۹۵

منبع :

فال روزانه : پنجشنبه 26 فروردین 1395  | خانه داری